Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Der er billige billetter fra Hamborg med udrejse senest 29/6 KLM fra 5000kr og Thai fra 6000kr.
Har selv lige købt med Thai.
Se[url]www.momondo.com[/url]
Mvh
Jens
hej der er altid billige billetter fra hamborg, er selv lige taget fra hamborg med Emiartter airlines via Dubai til bangkok i lordags,
maskinen fra hamborg var en airbus 340 kanone maskine og med meget god benplads, og tv i rygen i stolen foran, kanone service om bor, kan anbefales
Altid billige billetter fra Hamborg, er vist ikke hele sandheden.
Prøv lige at tjekke priserne i Juli måned, så matcher de meget godt de danske ferietidspriser.
Mvh
Jens
Som flyver med Thai fra hamborg på fredag(6014kr).
der er ingen problemer med ol og vin om bor, champane koster dog 8 $, ol og vin var fri, og jeg kan anbefale deres rodvin, den er god
jeg gav 10000.- for 2 billetter til bangkok
min erfaring med emirates er: det bedste selskab jeg har fløjet med til bkk. Super service og nye fly. personalet er multietnisk taiwan, kenya,vietnam,thai mv. på hjemturen annoncerede de med at der tales 11 foskellige sprog. Hvis man rejser med 2-3 timer's (ryge)pause
i Dubai. kan jeg varmt anbefale ruten.
Og en anden ting ved emirates er at et stopover i f.eks. Hong kong ikke koster ret mange kr, så hvis vi ikke havde været for sent ude havde vi taget dem istedet for Thai.
Prisen er nemlig gået i vejret ved emirates, det er ellers godt med stop lige på halvvejen i Dubai.
Og for os der bor i Jylland er det lige så nemt fra hamburg som CPH
Mvh
Jens