Se indlæg
 Udskriv debat
Thai airways
larsen99
Vi tager til Thailand her på onsdag og så vil jeg jo gerne lige vide hvordan det er med underholningen ombord på thai airways, her tænker jeg kun på børnene, såsom hvad jeg evt. selv skal medbringe til deres underholning Cool
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

Hawk
De 2 gange jeg har fløjet med Thai Air har der været 3-4 film som underholdning, men som jeg husker det..ikke specielt til børn.

Good for Falang
Jeg har aldrig set nogen underholningen til børnen ombord på et thai airways rutefly.

Good for Falang Cool

jesperfrb
Jeg tror nok at det må du arrangere selv, lige som good for falang, har jeg heller ikke oplevet nogen underholdning for børn om bord på thaiairwaysSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

larsen99
Tak for svarene, så må de jo ha' deres gameboys med og nogle bøger og tegne sager Cool

Chatten
Det eneste underholdning jeg har oplevet med thai er deres fri bar....
men det er jo ikke lige for børn

larsen99
laze skrev:
Det eneste underholdning jeg har oplevet med thai er deres fri bar....
men det er jo ikke lige for børn
Så kommer jeg da heldigvis ikke til at kede mig Grin

Khun Tee
Thai ariways er ikke luksusfly med underholdning, så skulle du hellere flyve Lufthansa der er der tv/spillekonsoller i alle sæderne og masser af underholdning. Dette indebærrer dog et flyskift i tyskland.
John Jensen.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

pdrhan
Khun Tee skrev:
Thai ariways er ikke luksusfly med underholdning, så skulle du hellere flyve Lufthansa der er der tv/spillekonsoller i alle sæderne og masser af underholdning. Dette indebærrer dog et flyskift i tyskland.

nemmere - Singapore Airlines - flyskift i SIN.....;-)

http://www.singap...index.jsp?

Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

pbludon
Tag SAS... Number 1

Locturian
SAS ? Number 1? Never! Smile Der er mange der er langt bedre...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
jesperfrb
Enig Loc, men de har de bedste rejse tidspunkter, hvis man ikke lige står og skal vidre fra Bkk samme dag, også er det direkte.GrinGrin

Deres buisnessclass er glimrendeCoolCool

prasat
buisnessclass er da lige glimernde på både sas og thai.

sas turistklasse er bygget til asiater med ultrakorte ben, jeg har prøvet dem en gang og det var nok. mine knæ ramte det foran sæde inde det blev lagt ned så det var en kamp uden lige at kunne være der. jeg er kun 188 cm

jeg har haft datteren med hos thai mange gange de for en pose med forskellige lege ting og speciel mad, men tag en gameboy med det er sagen. børnene er også hurtige til at falde i søvn så lad være med at slæpe for meget med, det er jo dig der skal bære det.

prasat

pdrhan
prasat skrev:
buisnessclass er da lige glimernde på både sas og thai.

sas turistklasse er bygget til asiater med ultrakorte ben, jeg har prøvet dem en gang og det var nok. mine knæ ramte det foran sæde inde det blev lagt ned så det var en kamp uden lige at kunne være der. jeg er kun 188 cm

jeg har haft datteren med hos thai mange gange de for en pose med forskellige lege ting og speciel mad, men tag en gameboy med det er sagen. børnene er også hurtige til at falde i søvn så lad være med at slæpe for meget med, det er jo dig der skal bære det.

prasat

hehe - på SQ behøver børnene ingen gameboy..det er en del af entertainment systemet....+ video film når man selv har lyst til at se dem eller høre hvilket som helst musik når man har lyst... ;-)
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

prasat
hehe de flyver jo ikke direkte

prasat

jesperfrb
Kan lige tilføje at SAS også har indført " video on demand" så det er det sammeShock

Spring til debat: