Se indlæg|
Nana hotel
|
|
| Hawk |
Lagt på d. 01/07-2007 10:22
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Hej allesammen Jeg overvejer om jeg skal vælge Stable lodge, eller Nana hotel, når jeg skal bo nogle dage i Bangkok. Jeg synes, der er for og imod ved begge. Er der nogen af jer der ved hvad forskellen er på "Standard" og "Superior" på "Nana hotel"? Jeg har mailet til dem, men har ikke fået noget svar. På forhånd tak |
|
|
|
| pbludon |
Lagt på d. 01/07-2007 11:48
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 14 |
Hej.. Hvis jeg var dig ville jeg vælge Superior på Nana. Standarden på Nana er bedre end på Stalden. Jeg selv har boet på Stalden før i tiden, men efter at Erik "Budha" ikke er der mere bor jeg på Nana.. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 01/07-2007 13:48
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
pbludon skrev: Hej.. Hvis jeg var dig ville jeg vælge Superior på Nana. Standarden på Nana er bedre end på Stalden. Jeg selv har boet på Stalden før i tiden, men efter at Erik "Budha" ikke er der mere bor jeg på Nana.. Hmm er Nana hotel ikke et rend af kvindfolk og farrangs.... syntes der er mere stille og roligt/hyggeligt på Stalden..... Soi 4 (Nana) er jo et gedemarked.....*sf Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Hawk |
Lagt på d. 01/07-2007 16:34
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Jeg har som sagt overvejet "Stalden", men har læst lidt dårlige anmeldelser og så irriteres jeg over den lidt høje pris (uden service, skat og morgenmad). Det ser ud til at være inkluderet på Nana. Jeg kan bare ikke umiddelbart finde forskellen på "Standard" og "Superior". De fleste steder hvor man kan booke værelse på Nana, kan man heller ikke vælge imellem dem, men det kan man på: http://www.nanaho... Jeg er lidt forvirret...:-) |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 01/07-2007 23:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Hawk.. Grunden til at du kun kan booke "standard" på de forskellige hjemmesider, er at de forpligter sig til at sælge st antal værelser, og de vil kun betale mindste prisen, så mange hoteller forbeholder sig retten til at udleje de bedre værelser selv. ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Chatten |
Lagt på d. 02/07-2007 00:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
jeg har boet på stalden, men kun en nat. syntes det var rigtigt rigtigt dårligt. sengen knirkede så meget at vi måtte ligge et tæppe på gulvet. og jeg måtte betale for et håndklæde fordi jeg havde brugt det til at tørre noget op på gulvet. det siger både noget om deres rengøring og service! engang på koh chang havde jeg et lille uheld på en scooter og der var en del blod i sengen de følgene dage (fra mine knæ), men de sagde intet. Udover det var de også direkte uhøflige over for min kone. kan da got forstå at mange nok kommer der bare for at gøre hvad mange nu engang gør i thailand. men jeg er dansker og kommer på et dansk hotel, så forventer jeg sgu en ordentlig behandling |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/07-2007 00:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Du kunne da også undersøge market lidt nærmere, end kun disse to hoteller, der en ganske glimrende hotel oversigt her på siden. Kan forøvrigt varmt anbefalde "swiss park", men det skal bestilles over internettet, kommer du direkte fra gaden er prisen 100% dyrere. 1300 bath på internettet, og ganske glimrende, specielt har de en rigtig god morgenmad![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Theobald |
Lagt på d. 02/07-2007 16:37
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Stalden eller Nana Hotel? - Hvor er det da dejligt at man kan vælge den type hotel man bedst kan lide, men jeg kunne aldrig drømme om at vælge Nana Hotel, som ligger lige midt i det larmende inferno på Soi 4. Prøv og læs udtalelser fra tidligere gæster på Nanas webside - de er ikke særlig rosende. På Stable er værelserne udmærkede og forskellen ligger i om de vender til pool-siden eller bagsiden. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.