Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min kone som er Thai starter på en vidregående uddannelse i august.
Er der nogen der ved om hun må få s.u. eller kan
det ødelægge hendes opholdstiladelse. på forhånd tak.
MVH. Preben.
Det kan ikke ødelægge hendes opholdstilladelse, men jeg ved ikke hvad støtte hun er berettiget til!!!
Men henvend dig til din lokale kommune, og lad være med at skjule noget, hun er her lovligt og der for skal de hjælpe dig og hende med jeres rettigheder.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Jeg tror ikke det har noget at sige at din kone begynder på en uddannelse, for som reglerne er skruet sammen nu fra den 1. feb 07, så er det lige meget om hvem der tjener pengene i forholdet bare i er selvforsørgende, så tror ikke det vil gå ud over hendes opholdstilladelse overhovedet, men om hun kan få SU eller andet er nok en helt anden sag
Men chock dee med det hele og hendes studie
komunen siger det skulle der ikke være noget i vejen for og så siger de snak med s.u. styrrelsen og s.u. styrrelsen siger jeg skal snakke med komunen så nu søger vi bare når de sådan bare henviser til hinanden hehehe
har hun opholdstilladelse og sevlføgelig sygesikrings kort,
har hun samme rettigheder,som en dansker,det tror jeg ikke der er lavet om på,vores søn fik su da han havde opholdstilladelse og sygesikrings kort.