Se indlæg
 Udskriv debat
En vej billet på bonus mile??
K K
nu har jeg ikke prøvet eller hørt det før om man kan købe eller brug de miles som jeg har samlet og der er nok point for jeg kan bruges.
Nogen der ved noeget om man kan købe eller bruges de mile jeg har nu på en vejsbillet?? eller bliver man nødt til at brug eller køber retur billet?
Jeg mener at man kunne købe ensvej billet men jeg ved ikke lige hvordan det er med det bonus eller mile opsparning.
nogen der ved noget om det?

på forhånd mange tak..

huratho
Hej
Ja, det er muligt at koebe enkelt billet for bonus-point og har du ikke nok kan du koebe resten.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Kalasi
For 14 dage siden var jeg på Thai Airways' kontor ved rådhuspladsen. Der oplyste man, at bonuspoint IKKE kune bruges til enkeltbillet.
Er jeg blevet misinformeret?

Kalasi

jc
Alle bonusrejser er returbilltter. Opgrading for miles er pr. enkeltstrækning.

mvh jc
Boet i Bangkok 1980-1983.

jpo
købe miles, altid tur- retur jeg købte 20.000 miles d.5.03.2007 det kostede 3050 kr havde selv 45.000 miles men det er svært at samle hvis man kun rejser 1 gang om året, og man skal være i god tid, vi bestiller næsten lige så snart vi kommer hjem fra en ferie,og har altid købt det samme sted somtak på halmtorvet, de kender os godt, da vi har købt billetter igennem de sidste 15 år.
halmtorvet 42- phone 33258989.
lige en anden fidus hvis i skal købe billetter hos thai på rådhuspladsen
skal i snakke med en der hedder tye, han er kanon til at lave billetter,
og rigtig flink at snakke med.
håber i kan bruge dette til noget.
forsat god sommer.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
huratho
Hej
Unskyld, men det er altsaa ikke rigtigt at man skal koebe en retur billet for at bruge bonus-point. Den sidste udgave af magasinet Thai Airline staar der brug af point baade paa enkelt- og dobbelt billet, men det kan jo vaere at det kun gaelder for koeb af billet i Thailand.
Hugo

K K
jeg har lige haft ringet og fik at vide at det er altid retur billet.
men så er det 1 års billet.
Men hold da op og er det bare blevet dyrt at købe miles

huratho
Jeg ringede til Thai-air her i Chiang Mai og de sagde at det sagtens kunne lade sig goere at koebe en enkelt-billet til koebenhavn for bonuspoint.
Hugo

jesperfrb
Kunne det være at der var forskel på det land man spørger I..

Thai-air vil ikke flyve folk til BKK uden de har en retur-billet, for de risikere at skulle flyve folk hjem igen, hvis de bliver afvist i "imigration"CoolCool
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Spring til debat: