Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp please..
Forvirretfyr18
Hej jeg er en ung fyr som trænger til og komme væk...
Har altid haft drømmen om at rejse til thailand..

Er der nogen der kan hjælpe mig? evt. med steder hvor man kan få job som dansker?

Håber virkelig på svar fra nogle der har lyst til og hjælpe en forvirret..

Hilsen Mig Sad

kylling
Ja du må være forvirret hvis du tror nogle kan hjælpe dig ud fra det du skriver,men prøv at spare sammen til en ferie i thailand el. til et hvilket som helst andet land.

MortenDue
Hvis du har et dykkercertifikat kan du jo blive dykkerbums i Thailand. Der får du masser af sol og vand.... og en ringe løn, men alle oplevelserne rigere.
Chance favours the prepared mind

www.mjdue.dk
jpo
hvad er du forviret over, hvis du har problemer her hjemme,
tror jeg ikke det bliver bedre i et andet land, klar dine problemer først,
du er meget ung og har hele livet for dig.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
stine
Jeg har mødt mange som bor i Thailand, fordi de flygtede fra deres problemer i deres hjemland.. Nu er de endt som alkoholikere og hænger ud på div. barer hvor de dusker Thaipiger og spiller kong gulerod om natten, når solen så står op, har de ikke andet end deres tømmermænd at hænge ud med........det er sgu da for trist. Sad

Man kan sagtens tage til Thailand og slappe af, men man skal passe på, ikke at blive revet med af den opløftende, gode stemning der er i turist områderne, "det er lørdag hver dag"Wink - så hvis jeg var dig, ville jeg måske søge lidt væk fra disse områder, ihvertfald efter en periode...

Anyway, god tur og held og lykke...

Vh Stine.

ben
Gode raad fra Stine og andre! Skaal!

jesperfrb
Kan undre sig over denne tråd, vedkommne der satte den igang har ike været logget på, siden 7 minutter efter han skrev detShockShockShock
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

John
Ja men han var jo også forvirret Cool, han er måske allerede rejstSmile
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Spring til debat: