Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
et rygte
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 13:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Jeg har hørt i min øresnegl ude fra thailand at thailands prins skulle være død, af sygdom og det vist er lidt tys tys Er der nogen i thailand som skulle ha hørt det også ?? bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 14:01
|
|
Det rygte er usandt, han har lige været i sverige. læs [url]scanasia.com[/url]
Redigeret af d. 27/07-2007 14:07 |
|
|
|
| Frider |
Lagt på d. 27/07-2007 15:01
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 27 |
Har lige set ham i thaitv kl 8.00 morgen thai tid Hans kone har lige færdiggjort universitetet. Så han så ikke særlig død ud på tv. Frider |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 15:13
|
|
ja så er det rygte manet i jorden Det er nu rart at,man kan spørge her på dansk-thai så man får stoppet sådanne rygter bamsen |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 27/07-2007 16:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Min kone ( thai ) og hendes veninde, som bo her, har ogsaa hoert det, men de siger at vi skal vente til imorgen for da har prinsen foedselsdag, saa maa der jo komme noget frem. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 17:03
|
|
Davser Ja jeg har lige fået det rygte igen her i næstved Der var flere piger som snakkede om det. Og de sagde det var hemmeligt endnu bamsen |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 27/07-2007 17:35
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
vi har også hørt rygtet her i Herning den sidste uge. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 18:16
|
|
Jeg hørte også om det rygte for 10dage siden, men han var lige i Sverige til et 110års jubilæum i sidste uge.
Redigeret af d. 29/07-2007 03:52 |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 27/07-2007 21:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Er det ikke bare at ringe til TH og få svaret!! Jeg har lige ringet til min kammerat i Naklua...men der var ingen hjemme og hvem vil også savne ham Prinsen![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 28/07-2007 02:45
|
|
Her i Chiang Mai gaar rygterne ogsaa, men intet er bekraeftet. Rygterne her gaar paa at han skulle vaere doed af AIDS. I dag er det hans foedselsdag, saa maa der komme et eller andet. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/07-2007 03:10
|
|
der er vist hold i rygterne , han er ikke død men været til behandling udenlands , og det er meget tys tys , ingen taler om det man risikere knoppen hvis det kommer frem |
|
|
|
| helosan |
Lagt på d. 28/07-2007 03:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
Har Ekstrabladet nu igen været ude at sprede rygter i lille Danmark??? Gu' er han ikke nikke nej død, lever lidt afsondret som altid, men ser tyndere ud for hver gang man ser noget til ham. Se "Thai Photo Blogs", der er billeder fra i går den 27. Juli med ham og prinsessen og deres søn taget på universitetet hvor hun fik sin Degree. |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 28/07-2007 06:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
er det ikke utroligt saa tys tys det er men alle ved det. de er saa skide gode til at lave rygter de thaier. og i falder alle i med begge ben. tror i virkelig jeres koner ved saadant noget foer pressen. hvis han var doed ville han nok faa en statsbegravelse med besoeg fra hele verden, hvorfor skulle man dog holde noget saadant hemmeligt. prasat |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 28/07-2007 06:49
|
|
Nooruan, det vil jo vise sig i dag, da han har foedselsdag, da pleje han at staa offentlig frem. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 28/07-2007 09:43
|
|
Nu siger man, her i omraadet, at prinsen HAR vaeret i TV, her fra morgenstunden. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 28/07-2007 11:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Gå ind på Pattaya Mail,der står at om Kronprinsen fra i fredags. Han ser ikke spor død ud til sin fødselsdag.
Hr Olsson
|
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 28/07-2007 12:21
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Ja rygtet kører åbenbart over alt, efter forlydende skulle det stamme fra en avis men jeg ved det ikke.... han skulle også have været med i kongehusets daglige tv optræden i aftes. Såe mon ikke det vier sig han kommer i tv igen i aften, de spiller fødselsdags sang for ham lige nu i det lokale indoktrinerings anlæg.. ups nå det hedder vist højtaler anlæg.![]() le-si |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 28/07-2007 13:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Jeg har hørt, at Michael Rasmussen skulle være set i Nana Plaza midt i juni.![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/07-2007 22:12
|
|
bamsen skrev: Davser Ja jeg har lige fået det rygte igen her i næstved Der var flere piger som snakkede om det. Og de sagde det var hemmeligt endnu bamsen Ha Ha den var go´ hvis det er thaipiger der snakker om det er det MEGET hemmeligt |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 29/07-2007 01:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Verden er hemmelig for thaier, de aner nemlig ikke hvordan det hele hænger sammen![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.