Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
tandlæger i thailand
|
|
| jpo |
Lagt på d. 31/07-2007 19:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
er der nogle der har været i thailand for nylig og fået lavet tænder, jeg skal til bangkok i november og havde sat 2 kroner på 2 implantet, jeg fik lavet i januar måned. jeg kan anbefale bangkok international dental center. sidst jeg var der fik jeg lavet for 35.000 kr. |
|
|
|
| Saske |
Lagt på d. 31/07-2007 19:03
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
min far har lige været der nede for at lave tænder her hjemme skulle de have 100.000 KR for at lave hele hans mund i thailand skal de ca have 30.000kr for det men han skal gå med en eller anden kæbe muskel ting i munden i et halvt år så engang i marts måned skal vi der ned igen
สนใจแก่คนอื่น ๆ ตามที่คุณต้องการให้พวกเขาทำแก่ท่าน
|
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 31/07-2007 19:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
det har været en stor omgang, jeg selv var hos tandlægen 5 gange af 5 dage 7 timer hver dag. men de var søde og dygtige. |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 31/07-2007 19:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
nogle andre anbefalinger en Bangkok International Dental Center? Gerne med links ![]() Skal selv ha fjernet 2 visdoms tænder som egentlig skulle ha været fjernet fra en del år siden da de ligger vandret i underkæben, men vil os ha skiftet mine 2 plastik fortænder i overmunden i samme omgang. På forhånd tak
Redigeret af Berg d. 31/07-2007 19:15 Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 31/07-2007 19:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Efter 20 år uden tandlægebesøg prøvede jeg sidste år i Thailand. Det var hos en "gade"-tandlæge, hvor jeg gik ind uden at have bestilt tid. Fuldtstændigt som hos en 90 kroners frisør i Holmbladsgade på Amager. Der var ikke kø, så jeg kom til med det samme. Et eftersyn, en tandrensning og en udskiftning af en dårlig fyldning med bedøvelse tog vel knap en time og kostede så vidt jeg husker 1.600 bath eller deromkring. Fyldningen sidder der endnu. Jeg vil dog vælge en af de større, dyrere og mere specialiserede steder, hvis jeg skal have lavet større opgaver. Men til eftersyn, rensning og fyldning vil jeg fremover smutte forbi en gadehandler. |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 31/07-2007 19:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
Hej jeg har fået disse link. http://www.1tosmi... http://www.thaila... http://www.bangko...enter.com/ om de er gode ved jeg ikke måske der er nogen her som kender dem! vh S It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 31/07-2007 20:09
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
[url]www.dentalhospitalbangkok.com[/url] Har fået lavet 3 kroner og en rodbehandling til under en trediedel af prisen i DK. Send dem en email og fortæl hvad du skal have lavet, så sender de dig en pris. Redigeret af John d. 31/07-2007 20:11 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 31/07-2007 20:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
samee skrev: Hej jeg har fået disse link. http://www.1tosmi... http://www.thaila... http://www.bangko...enter.com/ om de er gode ved jeg ikke måske der er nogen her som kender dem! vh S præcis derfor jeg spørger om nogen kan anbefale noget, har selv fundet en ca 100.000 links på google
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 01/08-2007 09:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
hej berg. kan anbefale bangkokdentalcenter, jeg fik lavet meget sidst vi var i bangkok januar måned. man kan skrive til dem og ringe. skal der ned i november og have sat 2 kroner på 2 implantet 2 implantet og 2 kroner 130.000 baht jeg har regning på alt det jeg fik lavet. fik lavet 2 broer med 7 kroner 98.000 baht fylning af 12 tænder ca 10.000 baht 2 rodbehandlinger 7.000 baht det var en ordentlig omgang, vi var der 5 gange. pris ialt 35.000 kr håber du kan bruge dette til noget. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 01/08-2007 10:19
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Berg skrev: nogle andre anbefalinger en Bangkok International Dental Center? Gerne med links ![]() Skal selv ha fjernet 2 visdoms tænder som egentlig skulle ha været fjernet fra en del år siden da de ligger vandret i underkæben, men vil os ha skiftet mine 2 plastik fortænder i overmunden i samme omgang. På forhånd tak ![]() Jeg ved Robert har lidt med Bangkok Dental Center og Bangkok Smile Dental at gøre. Du kan se nærmere her: http://medicare.p...iew/23/64/ Redigeret af Webmaster d. 01/08-2007 10:20 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 01/08-2007 10:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Hej alle Fik lavet følgende i Pattaya i februar månede, og er meget tilfreds. En krone bath 6000 En bro bath 18000 Tandrensning bath 500 Venlig hilsen fra Odense Blume |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 01/08-2007 10:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
hej kim. jamen så fik jeg også svar angående robert. har skrevet sammen med ham nogle gange, lyder som en flink mand, og altid hjælpsom. jeg undskylder at jeg ikke holdt mig til tråden. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2007 12:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Jeg syntes det ville være en rigtig god ide hvis i der har været til tandlæge og er tilfredse de lægger en adreesse til tandlægen eller et link her så vi andre kunne se det bamsen |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 01/08-2007 12:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg og flere af mine venner bruger sammested som John nævner i sit indlæg!! [url]www.dentalhospitalbangkok.com[/url] Det er ikke det billigste, men vi har alle været meget tilfredse!!! Undersøgelse og tandrensning, ( den vare længe for mit vedkommne, da jeg både ryger og drikker storemængder kaffe), ca 1400 bath. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 01/08-2007 13:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
jesperfrb skrev: Jeg og flere af mine venner bruger sammested som John nævner i sit indlæg!! [url]www.dentalhospitalbangkok.com[/url] Det er ikke det billigste, men vi har alle været meget tilfredse!!! Undersøgelse og tandrensning, ( den vare længe for mit vedkommne, da jeg både ryger og drikker storemængder kaffe), ca 1400 bath. Prisen er for så vidt mig ligemeget, da det med sikkerhed altid vil være billigere end i danmark. Efter en del søgen tror jeg også at jeg prøver ovenstående klinik i bangkok, virker utroligt dygtige, hvilket jeg har hørt fra flere uafhængige sider, også folk som ikke kommer herinde, og gider ikke spare et par tusinde bath og så risikere at få lavet noget jeg kunne "hækle i formning" ![]() Tak for alle jeres svar, og skriv endelig flere idéer hvis i synes i har nogle bedre
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| skytte |
Lagt på d. 01/08-2007 17:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 217 |
Hej Blume! Hvor ligger denne tandlægeklinik i Pattaya. Henrik |
|
|
|
| blume |
Lagt på d. 01/08-2007 18:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Hej Skytte Sidder lige og læser hans kort som jeg har gemt. 502/34 Moo 10 Soi Buakhao Banglang Pattaya Chonburi 201500 Dental Art Clinic Mobil 0-9920-8876 Tlf. 0-3872-0990 Mail: En lille klinik ung og god tandlæge, jeg er tilfreds. Varme sommerhilsner fra Odense Blume |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 01/08-2007 23:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Berg!! Kan lige tilføje at de ikke tager nye patienter uden røgentfoto af hele gebisset, så det skal du ligge til som førstegangsbesøgende! Mener det er ca 1400 bath! Ellers er deres service i orden, sidst ringede jeg til dem en onsdag, og sagde at jeg ankom fredag, og kun havde en dag i BKK, de fandt en tid der passede mig, og en til min ven, som var førstegangs patient, tog ca 1 1/2 time for os begge!! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 02/08-2007 06:18
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Min kammerat gav 800 bath i april, for det røntgenbilled
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 02/08-2007 09:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Jeg ved ikke om priserne i Bangkok og Pattaya er hoejere end her i Chiang Mai, Men jeg har et tilbud fra tandlaegerne paa Ram hospital og de er dygtige. Tilbudet daekker udskiftning alle alle mine gamle plomber, en ny kron til en kindtand, en rensning og en hvidtning THB 16000.00. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















