Se indlæg|
Skovtur 2007
|
|
| John |
Lagt på d. 20/07-2007 15:15
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Som skrevet andet sted så finder skovturen sted lørdag den 4. august. Vi mødes kl. 12 ved den rødeport ved Klampenborg station. Hver især medbringer egen mad og drikke, medmindre andet aftales. Der har været flere som har ønsket at grille, men det er desværre forbudt at grille og tænde bål i Dyrehaven. Da der formentlig også kommer nogle børn, vil jeg forslå at nogen medbringer udstyr til f.eks. boldspil, eller nogle andre lege, hvor alle kan deltage. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 31/07-2007 22:27
|
|
Så nærmer vi os den 4. aug. og dermed datoen for DTW skovturen i Dyrehaven. Prognosen fra DMI siger 23 grader og sol ![]() ![]() Der kommer deltagerer fra hele landet, så vi bliver mange. En ting er sikker vi slår rekorden fra sidste år. ![]() Håber bla. børnefamilierne husker opfordringen i forrige indlæg, om at tage noget udstyr til f.eks. boldspil, og gerne noget som både børn og voksne kan spille sammen. Ser frem til en rigtig god dag, med sol og tørvejr i dyrehaven.... john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 31/07-2007 23:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja det bliver helt sikkert en dejlig dag Vi ser frem til at møde jer bamsen + og bamseline ![]() ups godt at hun ikke så det ![]() |
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 01/08-2007 10:14
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Jeg glæder mig til at møde jer allesammen håber på godt vejr tager ham jyden med jsh71 ![]() Håber vi bliver mange Hilsen Nutte |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2007 10:44
|
|
hmmm nutte du får fandme selv lov til at hente din mad ![]() ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 01/08-2007 10:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
jeg tør ikke at komme,webmaster giver mig bare en skideballe, fordi jeg ikke holdt mig til tråden. nej-nej skal til 50 års fødselsdag. håber i får en rigtig god dag i det grønne. med de grønne. |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2007 12:38
|
|
Nutte Det er sgu dejligt du kommer med, Så kan du bære vores mad ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2007 13:16
|
|
Ja bamse det var en rigtig god ide du kom med der, så laver han også lidt det ikke så tit han gør det ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2007 21:52
|
|
uhm jeg håber at der er en som tager gode frikadeller med Ellers er jeg bange for at pigerne tager det samme mad med Klisterris ![]() Det gør min kone ,og jeg ved en til som tager det med. så lidt dansk vil ikke gøre noget.mums bamsen |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 01/08-2007 22:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
"slå rekorden" - hvor mange kom med sidste år?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 01/08-2007 22:28
|
|
Hæ hæ rekorden er ikke svær at slå - de var 8 personer ![]() Nutte nu skal du ikke finde dig i noget fra ham reserve Århusianeren Lad du bare ham slæbe ![]() Vi ses på lørdag
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 01/08-2007 22:36
|
|
Pas nu på john ellers tager jeg din bibel fra dig igen og får dig til at ryge igen ![]()
Redigeret af d. 01/08-2007 22:37 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 01/08-2007 23:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Lader til at jeg kommer alene, datteren skal til fest hele natten fredag, og konen sige hun skal arbejde lørdag![]() ![]() Men må jo se hvad der sker ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 10:34
|
|
Davser Jesper Ja så er du på den,hvem skal så bære din mad ![]() Men ok måske vi finder en med gevir, hvor vi kan hænge maden på. Og ja det bliver en rigtig god hygge dag er jeg sikker på Så husk at mød op fra nær og fjern,og mød mennesker fra dansk-thai det plejer at være hyggeligt. bamsen Redigeret af d. 02/08-2007 10:36 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 02/08-2007 11:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ny melding fra Nui, nu kan hun godt komme med!!! Vil du have frikadeller bamse, hun vil gerne lave dem ![]() ![]() ![]() Og så vil hun lave Khaw pat muu. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 13:18
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Frikadeller fra nui er bare guf MUMS PS Min kone tager morter med,hvis nogen vil lave somtum Ja hun tager vist også med, så hun selv kan lave, en portion dejlig somtum bamsen |
|
|
|
| nutte |
Lagt på d. 02/08-2007 14:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 46 |
Bare rolig jsh71 skal cykle fra Bagsværd ud i dyrehaven og han for lov at køre med alt maden så klare jeg drikkevarene he he ![]() ![]() så kan vi se om der ikke falder lidt mad af til mig hvis han skal have noget at drikke ![]() ![]() Håber vi bliver mange Hilsen nutte Redigeret af nutte d. 02/08-2007 14:57 |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 15:00
|
|
Ok de to hotdok kan jeg vel nok overkomme |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 02/08-2007 17:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Jeg vil gerne ønske jer alle en kanon god dag i haven... Helt ærlig så er jeg sgu lidt misundelig på jer, altså den gode mad jeg er sikker på i skal have, men pas nu på de våde varer ;-) GOD TUR... |
|
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2007 18:50
|
|
goldwing skrev: Jeg vil gerne ønske jer alle en kanon god dag i haven... Helt ærlig så er jeg sgu lidt misundelig på jer, altså den gode mad jeg er sikker på i skal have, men pas nu på de våde varer ;-) GOD TUR... Davser Goldwing jamen du er da også velkommen Jeg skal nok gi maden Så ind og køb et togbillet og mød op bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.