Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Overstay
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 10/08-2007 06:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
![]() hejsa alle herinde!Har et spørgsmål til jer,er der nogle heride der kender Brian Boysen og hans kone Supha Sudthavon de skulle have et rejse bureau på Ko Chang? håber på respons ![]() mvh Falang og Sirorat en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 10/08-2007 08:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Hej falang. Jeg kender ham ikke personligt, men det er vist Evolution tour du soeger. http://ww.evoluti... Lejede minibus hos dem da vi skulle til Koh Chang for 3 uger siden. God service. Hilsen Henrik ![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 10/08-2007 12:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Evolution Tour er Brian Boysen, jeg mener at jeg mødte ham tilbage i 2004 da vi var på Koh Chang. Skal man have et godt hotel på Koh Chang kan jeg varmt anbefale Cookies Hotel eller White Sand Beach Resort. Restauranten til Cookies Hotel ligge på den anden side af gaden ned ved vandet, og ikke på selve hotellet http://www.ekohch.../index.htm http://www.koh-ch.../INDEX.HTM Rasmus Redigeret af Rasmus d. 10/08-2007 12:39 |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 10/08-2007 12:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Gode raad kan vaere dyre, naar de kommer fra nogle der lever let. Hvis du vil vaere sikker rejser du ikke ud vel vidende at du ender med overstay, der er flere problemer med det en del er allerede kommet frem her. Foerst, flyselskabet maa ikke tage dig med hvis du ikke har gyldigt visa. i dette tilfaelde betyder det at hvis din retur billet er senere end de 30 dage du faar i BKK lufthavn. risekere de at haenge paa dig, derfor aendre de sommetider din billet i indchek. 2. ankomst i BKK, er nu skaerpet. du skal her vise retur billet. hvis du ikke har nogen (du vil maaske rejse pr tog bus til cambodia Laos el. ligende) eller den ligger senere end de 30 dage, faar du ikke lov til at rejse ind i TH. 3. Du kommer til at opholde dig ulovligt i landet. dvs. ingen forsikring, du risikere hvis du bliver chekket, bliver du faengslet og rets forfuglt med alt hvad det indebaere. Det var teksten, men lal i bare rundt og gaar den saa gaar den, jeg er selv lige rejst ind i Th og fik ikke chekket min retur billet, men der er nye store skilte om dette i immegrationen. Ps. jeg har selv haft overstay et par gange og det er gaaet fint, betaler 500 pr dag max 20.000. men som tingene er herude i dag, ville jeg ikke goere det med vilje. Husk at tingene aendre sig hurtigt her nu, vi har faktisk ikke en regering men et milaetaer styre, og politiet bliver straffet med lyseroede armbaand ![]() Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2007 12:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Da jeg ankom til BKK sidste år(feb2006) fik Jeg fortalt at første dags overstay var gratis, dernæst koster det 500B. Er der nogen her der kan bekræfte dette. eller var det bare en and jeg fik fortalt af en imigration officer dsd |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/08-2007 13:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ja den foerste dag er free, men hvorfor ikke bare have det hele i orden , saa man ikke loeber ind i Prlb.
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 10/08-2007 13:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
næsten rigtigt.... første dag er gratis, hvis du rejser ud af den nye lufthavn næste dag koster dobbelt (1000 Baht) efterfølgende dage koster 500 baht... Alle andre steder du rejser ud menr jeg har 500 pr. dag uanset hvor mange dage det er... |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2007 14:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
tuktuk skrev: næsten rigtigt.... første dag er gratis, hvis du rejser ud af den nye lufthavn næste dag koster dobbelt (1000 Baht) efterfølgende dage koster 500 baht... Alle andre steder du rejser ud menr jeg har 500 pr. dag uanset hvor mange dage det er... Næsten rigtig.... ![]() Der er en max grænse for overstay på 20.000bath, resten er så og sige gratis. Sidste år mødte jeg en hollænder på Lanta med flere års overstay, han var mentalt syg, og kunne ikke rigtig finde vejen hjem, han fik en bøde på de 20.000bath. 2mdr senere mødte vi ham igen i BKK, han havde fået nyt navn og pas. dsd |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 11/08-2007 00:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Syntes egentligt at det er uinteressant om dag 1 er gratis, undgaa overstay, man ved jo aldrig om man en dag loeber ind i en eller anden arrogant pave i lufthavnen.....................og ja, jeg har ogsaa haft overstay, men vil ikke udsaette mig for mulige problemer mere.......TAK..![]() Vi bryder os jo heller ikke om, at fremmede opholder sig ulovligt i DK....vel ?
Redigeret af Suk Rak Ning d. 11/08-2007 00:18 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/08-2007 00:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Helt enig suk!!! Og de problemer det kan give, hvis der sker noget de "sidste 2-3"dage, kan få stor betydning for resten af livet ![]() ![]() ![]() Jeg går altid på "imigration" og får forlængelse!! Det er lidt det samme som forsikring, vi betaler, men vi håber ikke at få brug for det ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.