Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg har hørt at kortet ved navn magic card skulle give 300 min for 100 kr. når der ringes til bkk fast tlf. er der nogen her der kender dette kort ?? og om det skulle være af samme kvalitet som hello kort ??
vh.isaan
jeg har hørt at kortet ved navn magic card skulle give 300 min for 100 kr. når der ringes til bkk fast tlf. er der nogen her der kender dette kort ?? og om det skulle være af samme kvalitet som hello kort ??
vh.isaan
Hej allesammen,
P.t. kan det købes tlf. kort i de etniske forretninger til 85 dkr med en taletid på 600min.(!).Navnet er CallBox ,og vigtigt :"Card expire 3 months after first call", hvor andre kun giver 30 dages kredit efter først opkald, til samme pris. Samtalen var klart og tydeligt, lige som at ringe til tante Yrsa i Jylland (ingen hak eller ekko). "Contour" (eller lignende) skulle efter sigende være lige så god. Men check lige "saldo" (rest samtalemin., for jeg tror at de snyder med "regnstykket ".FX. 1ste gang du ringer får du at vide :<< You have 600min. remaining>> så taler fruen i 35 min.med familien i Korat (ikke til mbl. tlf. og næste gang du ringer får så at vide :<< You have (fx) 510 min. remaining>>. (!) 600-35= 565. 565-510= 55 ????STORT NUMMER . Trylleri eller hvad ?. Just asking.
M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
600 min for 85 det lyder for godt til at v:ae-lrre sandt, hvilke det naturligvis ogs:aa-l er opkaldgebyr ( kun de gange du rentfaktisk kommer igennem til thailand) koster ofte 10 til 25 min, derefter
t:ae-lller de 1 min som halvanden eller 2 og s:aa-l er kortet jo hurtigt
t:ee-lmt.