Se indlæg
 Udskriv debat
firefox vs ie
Hejsa alle

Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der har problemmer med ie?
Efter jeg har fået ie 7 har jeg kun haft problem, den bliver ved med at poppe op med den har fundet fejl og så lukker jeg vinduet og jeg skal vælge at sende til microsoft. Men på firefox der er der ikke noget, så det ser åbenbart ud til jeg er nød til at bruge det, men den er såmænd også udemærket. Der kan jeg bare ikke bruge min netbank, men har dog fået ie 6 ind igen den kan jeg godt bruge uden problemmer.

Santhumpon
Hej jsh71

Jeg har ikke haft nogen problemmer med IE7.
Den kører udmærket på begge mine Pc'er.

Der kan være mange ting i vejen.
Opsætning af software.
Hardware problemmer.

Eventuelt din pc har for lidt Ram til at kunne køre IE7.
Pc'en kan være for gammel til at den kan bruges med Windows XP og Vista der bruger en masse hukommelse fra Ramblokkene.
Installere du så IE7 oven i går det helt galt.
Vista køre kun optimalt på Pc'er med over 1Gb Ram.

mvh
Torben.
Redigeret af Santhumpon d. 18/08-2007 16:44

Hejsa santhumpon (må jeg spørge hvad dit nick betyder hæ hæ)

Det lyder meget sandsynligt alt det du siger (skriver) men det er kun xp jeg køre på. Når jeg bruger min bærbar der har jeg vista og der er ingen problemmer men jeg giver dig ret i med vista skal man dælme have mange ram i for min bærbar er utrolig langsom til at starte op og det er kun vista basis der er i.

Men takker for svaret.

Draaben
Lyder som om din computer der kører windows xp trænger til en geninstallationGrin

Nyd dagen og vejen.
Frank
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.

Berg
IE er da også nok den ringeste browser der findes Smile

Firefox er langt bedre efter min mening og findes flere andre browsere som jeg ville foretrække frem for IE.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

Tjaaaa Berg jeg ved det ikke, men jeg tror jeg holder mig til firefox og ie 6 så er jeg da ude over det problemGrin

Og min maskine er ellers lige blevet geninstalleret

Santhumpon
jsh71 skrev:
Hejsa santhumpon (må jeg spørge hvad dit nick betyder hæ hæ)

Det lyder meget sandsynligt alt det du siger (skriver) men det er kun xp jeg køre på. Når jeg bruger min bærbar der har jeg vista og der er ingen problemmer men jeg giver dig ret i med vista skal man dælme have mange ram i for min bærbar er utrolig langsom til at starte op og det er kun vista basis der er i.

Men takker for svaret.

Du skriver at din bærbar er langsom til at starte op.
Dette kan også skyldes at du har for mange små programmer til at starte op Eks. Messenger, Skype, VoipBuster/Discount og mange andre programmer der sinker opstart af Windows XP og Vista.

Jeg kan ikke bruge min Danske Netbank med Firefox.
Derfor bruger jeg IE7.

mvh.
Torben.

Hejsa santhumpon

Jeg mente hvad dit nick navn betød (santhumpon) er det en by eller navn på din kæreste eller bare et eller andet GrinGrin

Ok jeg tror nu ikke det er fordi jeg har så meget i opstart på min bærbare, jeg har da lidt, men kun det aller højest nødvendige. Kunne godt være man skulle fjerne voip og msn nu du siger det.

Men på min stationære der er en del og den er da rimelig hurtig til at starte op, men ok det er også xp.

Har også lige fundet ud af at om jeg køre ie 6 eller ie 7 er næsten lige meget for den gør det også i ie 6 dog ikke så meget som i ie 7.

Men det er rigtig jeg kan ikke køre netbank med firefox så derfor er jeg desværre nød til at bruge begge browsere.

Så det ender sgu nok med jeg må formatere engang henad når det bliver vinter. Gider ikke nu her hvor vejret er som det er og jeg skal arbejde, synes jeg selv hele tiden SadSadSad

jpo
prøv at køre ccleaner, det er et godt program.
ligeledes ad-aware.
og prøv at køre prefetch, du finder det under stigfinder c-drev- under windows.

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Spring til debat: