Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Paul Düring
|
|
| Cxxxxsxxr |
Lagt på d. 20/08-2007 19:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 181 |
Hvad med familien/pårørende? Er der nogen? Jeg mener det er punkt 1 at få afklaret ... Om ikke andet så fordi um og ambassade er forpligtiget til at besvare breve/emails påviseligt skrevet af familien eller på familiens vegne. Ku' de der bor lokalt i Danmark ikke gå forbi et folkeregister og spørge. ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/08-2007 23:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
har dags dato sendt en mail til Morten Skærbæk på nyhedsavisen.dk om hvorfor han aldrig har fulgt op på historien. hans historie lød oprindelig sådan, og siden har han ikke skrevet igen: citat: Thailandsk politi venter på svar om død dansker Der er fortsat intet nyt om den 71-årige danske Paul During, der fredag blev fundet død i sit hjem i Chiang Mai i det nordlige Thailand. Den danske ambassadør i Thailand, Michael Sternberg, oplyser til Avisen.dk, at han forventer obduktionsrapporten klar i starten af næste uge. - Før da kan vi ikke sige noget om årsagen til dødsfaldet, siger ... Skrevet af Morten Skærbæk lad os se om han evt. har et svar... ![]() |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 22/08-2007 07:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Hermed svar fra Ambassaden BKK: - Så det med at høre fra pårørende i DK er nok en rigtig god ide!!!! -citat start- Kære Morten Due Jeg har modtaget din mail af 20. ds. adresseret til ambassadør Michael Sternberg, som har bedt mig besvare den. Jeg kan oplyse, at ambassaden selvsagt løbende følger Paul Düring-sagen. Under henvisning til ambassadens tavshedspligt i personsager kan vi dog beklageligvis ikke videreformidle specifikke oplysninger om sagen til udenforstående. Med venlig hilsen Tove Wihlborg-Andersen ______________________________________________________ TOVE WIHLBORG-ANDERSEN / CONSUL / CONSULAR SECTION TEL. DIRECT (+66) 2 343 1112 EMBASSY OF DENMARK 10 SATHORN SOI 1 SOUTH SATHORN ROAD BANGKOK 10120, THAILAND TEL. (+66) 2 343 1100 / WWW.AMBBANGKOK.UM.DK -citat slut- Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.