Se indlæg
 Udskriv debat
Golden Heart.
xxxxxx
lad os nu vente og se hvad fremtider bringer
ole jeg har sendt en pb til dig du har ikke svaret ok op til dig
har du noget paa anders saa anmeld ham til politiet
du har selv en hjemme side om en bornehave
som du onsker at hjelpe brug dog noget merer tid paa den borne have
saa hjelper du da nogle bron som har brug for det
hvad angaar golden hart har de lavet noget forkert
vil de blive bragt for retten,jeg har undersogt sagen omkring goldemn hart hos det thailandske politi og de har ikke noget paa golden hart

Oleskyum skrev:
Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvor mange herinde der tror på den påstand Plt kommer med, at der er Danskere i Korat der laver disse uhyrligheder.

Jeg tror ikke på deres påstande Ole.

dsd

Webmaster
Hejsa allesammen,

Sikken dog som tråden har udviklet sig siden jeg sidst var online :-(

Jeg vil helst ikke gå ind med min mening, da jeg intet aner andet om Golden Heart og de regnskabsmæssigt aspekter af deres økonomi end dem man har kunne læse sig frem til her i tråden, på Golden Heart's hjemmeside og BT.

Jeg kan blot udtale mig om at personer/organisationer som ønsker at hjælpe mennesker/dyr/natur i nød ønsker jeg naturligvis alt held med deres foretagende. Om de enkelte personer/organisationer så sætter ind på den rigtige måde kan vel diskuteres.

Nå, for at komme tilbage til tråden og det utal af beskyldninger som er fiset frem og tilbage de deltagende imellem.

1. Hallo, det er forhåbenlig da ikke stikker-mentalitet som er herskende hos de forskellige medlemmer vel ? Det er sgu' ikke velset i mine øjne, og om den ene eller anden arbejder med det ene eller andet ellet overhovedet ikke arbejder er vel sagen fuldstændig uvedkommen. Det er kun et forsøg på at tilsmudse dem af en anden mening end ens egen, og vidner kun om at ens egne argumenter er sluppet op. Tag Jer lige sammen PLEASE.

2. I følge reglementet tillades dobbeltprofiler ikke og vi i Admin har mulighed for at checke IP'er for sammenfald. Det er nu gjort for at komme beskyldningerne om de forskelliges "falske identiteter" til livs.

Golden Heart, Wetakecare og Oleskyum har en IP fra samme lokale område i Thailand, men der er altså ikke tale om samme IP.
Plt's IP er hjemmehørende i Danmark.

Jeg vil derfor konstatere overfor alle som har troet andet, Golden Heart, Plt og Wetakecare er ikke dobbeltprofil i henhold til reglementet her på siden.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
oleskyum
Ja jeg må jo have lavet nogle muhammed tegninger af GH siden verden er gået i brand. Og jeg der troede at det var en humanistisk organisation der bare ønskede hjælp, og også tålte skeptiske blikke, men det lader ikke til det.

Nu har jeg overhovedet ikke ønsket at lave hverken politi sager ud af GHs virke i Thailand da jeg ikke aner noget om noget kriminelt, men jeg har til gengæld stillet mange kritiske spørgsmål, og ikke mange er blevet besvaret, og bliver det stadig ikke.

Og lige en enkelt oplysning vedrørende mit første besøg hos GH sammen med en tidligere medlem her på siden falang yao siger billederne fra dette besøg at de blev taget 18.05.07 så hvordan det kan blive oplyst af GH til et besøg i feb. forstår jeg ikke.

Og så lige en ting mere jeg har stillet et stort spørgsmålstegn ved GH revisoren der udtalte sig på GH vegne da det er samme person som optræder som intern revisor og kasserer i GH Danmark.

Men som der blev sagt kender jeg nok ikke meget til regnskab, men jeg troede ikke at man i en seriøs forening kunne have kassereren til også at lave revision på det regnskab han lige have fremlagt, så jeg beklager at jeg måske har fejlet, at man kan være både intern revisor kasserer og også revidere eget regnskab, så undskyld til GH, hvis jeg har fejlet, vidste ikke der var kommet disse forandringer siden mit sidste foreningsarbejde.

oleskyum
Webmaster skrev

Golden Heart, Wetakecare og Oleskyum har en IP fra samme lokale område i Thailand, men der er altså ikke tale om samme IP.
Plt's IP er hjemmehørende i Danmark.

Jeg vil derfor konstatere overfor alle som har troet andet, Golden Heart, Plt og Wetakecare er ikke dobbeltprofil i henhold til reglementet her på siden. slut

Jeg må så konstatere, at jeg er nabo til både GH og Wetakecare, hvilket jo er tankevækkende og virkelig giver syn for sagen, så ser vi jo nok en beretning fra Wetakecare efter besøget hos GH når det er naboen kan det jo nok klares nemt og hurtigt.

plt
Jeg har desværre måtte bryde min tavshed igen da jeg igen synes at Ole Skyums opfattelse af virkeligheden virker paranoid og jeg synes at hans analyser bygger mere på formodninger end på fakta. Han er mere end skeptisk på en sund måde fordi han på en aller anden måde er så personligt engageret at han ser omstændighederne og præmisserne på en måde at hans konklusion må være rigtige.

Når jeg skriver at jeg har ladet mig fortælle at der har været eller er danskere involveret så er det kun et rygte og jeg har ikke tillagt det særlig værdi - men jeg udelukker det heller ikke - for hvis Anders Jensen er hvad du har klart antydet direkte og inddirekte og som kan aflæses i din kontekst - så kan jeg ikke udelukke at nogen kan have medvirket til noget sådant. Nogen er også dig Ole - men det er ikke det samme som at påstå at du har eller er involveret i noget sådant - men dine udtalelser omkring prostitution tyder på at du har en uengageret indstilling til problematikken - sådan at det er almindeligt at man så tager arbejde i en bar - du glider nemt over fattigdomsproblematikken - og når jeg læser dine indlæg genkender jeg det samme mønster - du ved ikke meget men tillægger det du ved en ingen betydning eller megen betydning - hvilket får mig frem til den konklusion at du på en eller anden måde er meget personligt involveret.

Personligt bryder jeg mig meget lidt om din måde at føre en debat for et eller andet sted går det ud på at jorde os andre og få ret.

I stedet vil jeg rose deepseadivers for påstanden om at en sådan taskforce ikke vil kunne løfte noget igennem og skabe resultater - så har du samtidigt sagt at det må være et meget svært problem at arbejde med og dermed forstår du de vanskeligheder Anders Jensen står overfor. Han har om noget kastet sig ud i en vanskelig opgave og han vil uværgeligt får et svært - helt enig - du kan bare se hvordan folk herinde jorder ham og GH - altsammen en hetz jeg mener skabes af fordømmende holdninger og uvidenhed og jeg mener helt klart Ole Skyum er en meget nedbrydende faktor i denne process - han stimulerer andre debatører til samme demagogik. Hvordan man kan angribe problemet omkring prositutionsproblematiken er vanskeliggjort af forholdende i Thailand hvor der er aktører i baggrunden som har økonomiske interesser i denne lyssky forretning.

Jeg vil her gerne rose den debatør der foreslog at man kunne lave et uddannelsescenter for unge piger som er trådt ind i prostitution og som er ude af skolesystemet dernede. Man kunne måske tænke at sådanne centre også kan tilbyde kurser for ældre barpiger som ønsker at få et almindeligt arbejdsliv og som ikke har nogen særlig indkomst som barpige. At de kunne få en uddannelse og et almindeligt job kunne give dem større værdighed? (spørgsmåltegnet var til Ole Skyum)

Så vidt jeg er orienteret er Ole Skyum også en samvittighedsfuld person som gerne vil hjælpe for han søger midler til et børnehjem i nærheden af Korat - held og lykke Ole med den fundraising.

Hvad vi alle ved er at den famøse skole som desværre ikke kunne blive skole fordi udearealet var for lille. Jeg er ikke fortaler for korruption - men kan det tænkes at GH kunne have betalt sig til denne tilladelse??? Det gjorde de ihvertfald ikke?? Så vidt vides!

Nu bliver skolen brugt til et andet værdig formål - nemlig børnehave og forskole. Det er en god løsning og jeg tror GH om de kan finde midler ikke vil begå samme fejl igen men forsøge at åbne en skole indenfor en rum tid. Jeg synes det kunne være bedre at åbne et uddannelsescenter for barpiger som foreslået af en debatør - det er min peronlige mening. At åbne en fabrik for kvinder som har været prostitueret og/eller som har/haft børn i prostitution er som sådan en god ide - hvis man kan få fat i målgruppen og her synes jeg det kunne vær een ide at koble flere foranstaltninger sammen. Er der nogle der har ideer til hvordan man kunne hjælpe børnene som misbruges, hjælpe især lidt ældre piger som vil have en uddannelse og gerne vil ud af barmiljøet og lidt yngre piger som løbende vil uddanne sig. Jeg hører meget gerne fra jer.

Mit slutord er til Ole Skyum som sidder og keder sig i Thailand og gerne vil have konen med til DK. Slap nu af og giv tid. Giv Anders Jensen et pusterum og giv GH et kvalificeret modspil - istedet for din aggressive fordømmelse så medvirk til nogle konstruktive løsninger og tilgiv så af GH og AJ har begået fejl. Luk dine spøgsler tilbage i skabet Ole og lav lidt havearbejde istedet for konstant at skabe usikkerhed fordi du i virkeligheden ikke er ret sikker på noget i denne sag.

Og nej Ole jeg er stadig ikke involveret personligt og nej Ole jeg har ikke patent på sandheden, men såvidt jeg kan se er dine spøgsler rene spekulationer og du kommer til at virke meget useriøs - og at dine venner klapper dig på skuldrerne i din fordømmelse gør jo ikke dig mere i ret.

plt

xxxx
Ja.

Plt nævnte jeg ikke for jeg har hele tiden haft en ide om at vedkommende er en af dem som sidder i GH DK og krampagtig forsøger at redde situationen.

wetakecare Grin ja hva skal man sige til det, men jeg tror nu stadig jeg har ret i mit tidligere indlæg.. at bruge en anden ip herregud, det er da nemt. Især nu da det er afsløret han sidder i Korat og skriver.. Og internet cafeen havde vel ikke words med stave kontrol Grin

Anders..... du kunne nemt have stoppet denne tråd, det eneste du behøvede var at svare på spørgsmål og evnt lige have taget et billede af hvert rum.. Så havde der ikke været ret meget mere at skrive om.
Nu er det blevet til en masse løgne og halve historier om hvad i egentlig har og laver.
Nej det er ikke pænt at skrive løgne.. men bare et par eksempler.. hvor mange væve er der.. det varierer fra 1 til 5 stk. En skole og så alligevel ingen skole. antallet af ansatte varierer fra nogle og 20 til her sidst 11 men måtte fyre de 8.
det vil sige der kun er 3 tilbage til at tage sig af nogle og 20 unger samt produktion,,, så Prasat din søster må nok vente længe på hendes silke klude Wink Medmindre da Anders selv kan sy dem.

Så ja det er vel forståeligt hvis nogen ikke tror på GH mere. Om det hele bare er forkludret pga manglende evne til at kommunikere, eller det skyldes noget andet, det må vi jo så vente med et svar på.

Le-si

Suk Rak Ning
Man kunne jo ogsaa stoette en TH. Fam. personligt og dermed foelge barnets opvaekst..........jeg siger dermed ikke at GH er en doedssejler, da jeg ikke har besoegt dem endnu.

Bare et forslag.....

[small]
Jo flere fingre der er i kagedaasen, jo faerre smaakager er der at dele ud af
[/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 09/09-2007 16:14
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

plt
Til le-si så er min eneste kommentar at der ikke er tale om et forsøg på at redde noget som helst men bare at bidrage til en konstruktiv debat som jeg synes var fordømmende og hvor de fleste påstande byggede på formodninger. Hvis man kan redde bare eet barn fra overgreb så er det alle pengene værd. Bare eet barn!! Lad os så slå fast en gang for alle - kun Anders Jensen kender sandheden. Hvor meget der er af forskellige produktionsmidler/lokaler, medarbejdere, lærere, børn osv. synes jeg Anders Jensen en gang for alle må oplyse.

Jeg synes ikke du skal være morsom i en situation som nogle opfatter kan tage deres levebrød, her tænker jeg på de ansatte dernede.

Til Suk så er det rigtig godt og jeg ved at mange danskere privat har støttet flere familier, uddannelse, business osv. Jeg er selv en af dem og jeg vil heller ikke medvirke til at aflive Anders Jensens ide - og jeg mener at jeg personligt i en opstartsfase i en nyt land ville have begået fejl og personligt tager jeg hatten af for Anders Jensen for jeg med mit kendskab til Thailand ville næppe have turde at kaste mig ud i et sådant projekt. Held og lykke til alle jer som gerne vil støtte dernede og har støttet.

plt

oleskyum
Kære Plt.

Jeg har så vidt jeg erindrer ikke kommet med nogen kritik af Anders Jensen, men kun af GH. Derfor forstår jeg ikke rigtig, hvorfor hans navn skal trækkes frem gang på gang.

Og hvis du mener det er spøgelser jeg har set så fred være med det, men i ( dermed mener jeg GH som jeg anser dig for at være en del af ) har da bevidst, at jeg har fuldstændig ret i min skeptisk.

Det eneste svar på de kritiske spørgsmål jeg har stillet, har været at jeg ingen arbejdstilladelse har til mit sorte arbejde. Så et svar fra GH bliver et angreb, og jeg husker tydeligt, at der herinde blev skrevet spørg bare løs om GH.

Så jeg kan da godt se du på en eller anden måde har ret til at mene jeg ser spøgelser.

Men en ting kan vi vel blive enige om, og det er at der ikke er svaret på noget af den kritik jeg har haft.

GH kunne jo f.eks. bevise at mine latterlige påstande ikke var rigtige, ved at sige kom herud og tag billeder af vores vore væve, o.s.v. og hele prudoktionen.

Det var noget der kunne være klaret på 1 time så kunne jeg have sat billederne herind og beklaget at jeg havde uret, og kunne give en stor undskyldning, men GH har vel ikke ønsket besøg.

Og en ting der virker mærkeligt på mig er, at i fortsætter med denne debat. er der nogen i jeres organisation der tror det hjælper på jeres troværdighed. ?

Hvis GH skal overleve skal de da skabe tillid og ikke mistillid, så i mine øjne skaber de bare flere og flere problemer for dem selv, hvis de ikke kan kue folk til at holde kæft.

Hvorfor mon ingen har spurgt om, hvor BT havde deres oplysninger fra da de begyndte deres skriverier ?

rinpoche
Suk skrev:
Man kunne jo ogsaa stoette en TH. Fam. personligt og dermed foelge barnets opvaekst..........jeg siger dermed ikke at GH er en doedssejler, da jeg ikke har besoegt dem endnu.

Bare et forslag.....

[small]
Jo flere fingre der er i kagedaasen, jo faerre smaakager er der at dele ud af
[/small]

Så sandt så sandt suk,
Min kones famile nød godt af en sådan støtte fra en australsk hjælpeorg. da hun var barn. Sponsoren var en australsk dame og min kone erindrer sig stadig hendes navn, ansigt og herkomst og har også ofte brevvekslet med hende.

xxxxxx
ole skriver
GH kunne jo f.eks. bevise at mine latterlige påstande ikke var rigtige, ved at sige kom herud og tag billeder af vores vore væve, o.s.v. og hele prudoktionen.

Det var noget der kunne være klaret på 1 time så kunne jeg have sat billederne herind og beklaget at jeg havde uret, og kunne give en stor undskyldning, men GH har vel ikke ønsket besøg.

Og en ting der virker mærkeligt på mig er, at i fortsætter med denne debat. er der nogen i jeres organisation der tror det hjælper på jeres troværdighed. ?

Hvis GH skal overleve skal de da skabe tillid og ikke mistillid, så i mine øjne skaber de bare flere og flere problemer for dem selv, hvis de ikke kan kue folk til at holde kæft.

ole jeg har veret i kontankt med golden hart her er deres svar:

To:
Sent: Wednesday, September 05, 2007 10:10 AM
Subject: Vores Sted

Kaere Jannik

Vores adresse ser du her.

Som udgangspunkt vil vi meget gerne have gaester, dog ikke journalister uden der er indgaaet en aftale paa forhaand. Billeder der bliver taget paa vores Pre-school/boernehave vil vi dog godkende foer de kan blive brugt offentligt.

Grunder til at jeg skriver det er, da BT besoegte os, fortalte sagde de, de kom som backpackere og tog de bileder af et tomt klasselokale, vi bruger ikke alle klasselokale hele tiden derfor kan et saadanne billed misbruges. Golden Heart er et aabent sted for velmenende sjaelde, men IKKE for personer der oensker at misbruge vores navn og aabenhed, til at promovere sig selv.

Mit mobil nummer er +66857770502

Anders Jensen
Managing director

Denmark

Foreningen Golden Heart Danmark
C/O Norsker & Co advokaterne
Att: Henrik Karl Nielsen
Lande maerket 10
1119 Koebenhavn K

www.golden-heart.org
Thailand

Head office / Silk Factory
GHT. Co., Ltd (Golden Heart Thailand)
366/14-15-17-18 moo 9
Banmai Sub-district, Maung Disrtict
Nakhonratchasima 30000
Phone/Fax Adminstration: +66 (0) 44282615

Youthschool / Kindergarden
GHT. Co., Ltd (Golden Heart Thailand)
427 moo 9
Banmai Sub-district, Maung Disrtict
Nakhonratchasima 30000

har markeret Ole's indsatte indlæg
Redigeret af John d. 10/09-2007 06:28

oleskyum
Ja men så er den jo ikke længere,
Nu kom jeg med et forslag til hvordan de på ingen tid kunne fjerne mistilliden og ikke andet.

Så de må jo selv bestemme, hvad deres åbenthed indebærer.

wetakecare
Jeg har meget andet at lave end at besøge golden heart, derfor ville jeg venter på min ven der er hængt op i retten i bkk.
Men jeg har besøgt golden heart i dag.
De har 2 væve, 5 symaskiner, 3 ansatte i produktionen, 2 i adminstrationen, 3 lære og 29 børn.
De har 5 pcer til børnene, 1 er dog til rep. de har 4 klasseværelser, hvor a det ene dog bliver brugt af Anders og hans thai kæreste, hvor de sover sammen på en lille madres på gulvet, deres klædeskabe består af 3 kufferter, da oekonomien ikke var til de kunne blive boende i et lille hus hvor de ellers boede før. 1 pc rum, 1 læreværelse.

men der er lidt ligesom at lige gyldigt hvad jeg fortæller om mit besøg, er der ingen der vil tro mig. Så jeg vil anbefale i selv besøger stedet. Jeg ville aldrig leve under så kummerlige forhold som Anders gør det, men tag dog for helvede ud og se stedet.

DVH

Jacob

wetakecare
hvorfor vente på at blive inviteret.............................?

plt
Her en kommentar til Ole Skyum. Igen oplever jeg at du kun ser fordømmende på omstændighederne. Det er ikke fordi jeg ikke vil lægge navn til at være medlem eller associeret med GH - det vil jeg meget gerne men det er mig ikke beskåret at det skulle være min skæbne.

Der er ingen der har hindret dig i at gøre hvad du har gjort før - at besøge GH og tage billeder.

Såvidt jeg erindrer har du naturligt inddraget Anders Jensen.

Såvidt jeg kan se er alle holdninger velkomne - der er bare en del der holder sig tilbage fordi de ikke mener de kan udtale sig på et sagligt grundlag sålænge de ikke selv har taget syn for sagen eller kender GH og forløbet indenfor det sidste år.

Profilen af dine udtalelser under hele debatten har lige fra start været præget af at du altid har haft en negativ og fordømmende indstilling til GH og AJ. Uanset hvad du har skrevet så kan jeg læse i din kontekst at du lige fra starten var negativ indstillet overfor ideen og projektet - hvilket senere fremgår af dine holdninger til hvad Thaierne kan og ikke kan selv. Hvorfor mon du har haft den indstilling fra start. Ole hvordan går det ellers med dit liv? - er du tilfreds med dit liv dernede? - har du medgang? - får du penge til dine projekter? Hvis du ikke har succes selv så kan jeg godt se den naturlige sammenhæng mellem det og alle dine fordømmende, sure og useriøse bemærkninger og insinuationer - altsammen byggende på et par få kendgerninger du havde eller siden fik kendskab til: Nemlig en skole der desværre var for lille! Ellers er resten fra dig opdigt og forestillinger og mistanker du har skabt i din surhed over at nu kommer der sgu endnu en naiv dansker og tror han kan frelse Thailand.........er det i virkeligheden ikke det der er dit problem. Ja jeg spørger bare fordi det efterhånden virker sandsynligt eftersom dine personlige problemer jo ikke er nogen hemmelighed. Du har ikke haft noget at komme efter og du har formentlig selv kontaktet BT - altsammen uden succes - efterfølgende påstande og insinuationer byggende på hvad du gerne vil se og hvad du synes skal være sandheden og igen for prins Knud..........der var kun lige problemet med skolen og ellers ville resten jo nok være kommet langsomt hvis du ikke havde haft så travlt med at ødelægge GH fordi du selv mangler tro på projektet. Den eneste jeg vil kue til at holde kæft det er dig! for du er en gammel kvæulant (undskyld min ligefremhed) Tak for kaffe - plt

Så roligt nu anders
Der kommer sikker folk på uanmeldt besøg

bamsen

Emmoride

plt skrev:
Når jeg skriver at jeg har ladet mig fortælle at der har været eller er danskere involveret så er det kun et rygte og jeg har ikke tillagt det særlig værdi - men jeg udelukker det heller ikke - for hvis Anders Jensen er hvad du har klart antydet direkte og inddirekte og som kan aflæses i din kontekst - så kan jeg ikke udelukke at nogen kan have medvirket til noget sådant. Nogen er også dig Ole - men det er ikke det samme som at påstå at du har eller er involveret i noget sådant - men dine udtalelser omkring prostitution tyder på at du har en uengageret indstilling til problematikken - sådan at det er almindeligt at man så tager arbejde i en bar - du glider nemt over fattigdomsproblematikken - og når jeg læser dine indlæg genkender jeg det samme mønster - du ved ikke meget men tillægger det du ved en ingen betydning eller megen betydning - hvilket får mig frem til den konklusion at du på en eller anden måde er meget personligt involveret

HOLD DA KÆFT HVOR ER I GROVE. AngryAngryAngry

Havde det været mig som blev udsat for samme grundløse beskyldninger, så fik i dummeflade så din gamle syge mor ikke kunne kende dig igen.

Du skriver at du ikke tillægger de påstande nogen værdi, men alligevel nævner du de udokumenteret grundløse påstande indtil flere gange i dine selvmodsigende indlæg.

Jeg tror ikke I sælger mange billetter til jeres platte projekt.
Redigeret af Emmoride d. 10/09-2007 11:26
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!

http://www.bangkokgoldescorts.com/
romeren
jeg synes gh ville have en bedre sag, hvis de lavede et hjem for forældreløse børn, hvis forældre er døde af aids. Så kunne i jo passende give dem skolegang mm.

Aids er og bliver et kæmpe problem i asien.

oleskyum
wetakecare skrev:
Jeg har meget andet at lave end at besøge golden heart, derfor ville jeg venter på min ven der er hængt op i retten i bkk.
Men jeg har besøgt golden heart i dag.
De har 2 væve, 5 symaskiner, 3 ansatte i produktionen, 2 i adminstrationen, 3 lære og 29 børn.

DVH

Jacob

Jeg håber Plt læser hvad der er skrevet af denne wetakecare, særligt med antallet af væve, som du jo Plt talte til en 4 - 5 stykker da du var der. Så jeg forventer at du overfalder ham / hende på samme måde som du overfalder mig for hvad jeg ser.

Nu vil jeg så sige, at for mig er der nok ikke meget sandhedsvidne i nogen af jer efter min opfattelse, da i indtil videre vel nærmest virker som værende på GHs lønningsliste.

Men jeg har nu sat mit netværk og Korats hemmelige politi til at undersøge, hvad der var under de sten Plt skulle have vendt.CoolCool

Regnskabet er jo lige på trapperne så det lukker jo nok munden på mig.

Men jeg vil lige skrive til revisionsfirmaet og forespørge om de har de 3 opgaver som jeg har påpeget, da det ikke lader til at advokaten for GH svarer på henvendelser, så må jeg jo prøve næste mand i organisationen.

Jeg vil jo gerne finde ud af om jeg virkelig er det forfærdelige menneske der har ødelagt en organisation der gør så stor en forskel i Asien med mine kritiske holdninger og spørgsmål.

Spring til debat: