Se indlæg
 Udskriv debat
strømforsyning til laptop
ayahuasca
Hej
Hvilken slags converter skal jeg have med til min laptop, når jeg skal til Thailand? Det er meget vigigt at jeg kan få den op at køre hurtigst muligt, så jeg burde nok medbringe en converter hjemmefra? hvor kan den fås?? Jeg har kun set den til amerikanske strømforsyninger, men det er vel ikke den samme??
på forhånd tak

John
Hej ayahuasca

Du behøver ikke converter til deres stikkontakter.

God tur
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
on og kent
hej ayahuasca

som john ganske rigtigt skriver skal du ikke bruge converter da de har 220v. og de danske stik passer i deres kontakterGrin
hilsen kent

on og kent skrev:
hej ayahuasca

som john ganske rigtigt skriver skal du ikke bruge converter da de har 220v. og de danske stik passer i deres kontakterGrin
hilsen kent

Det er rigtig nok, men man skal alligevel passe på for deres stik er flade og vores er runde. De kan godt sidde meget løse i kontakten, så de falder let ud.

goldwing
Jeg kan oplyse at sidst jeg var i Pattaya (Diamond Hotel) feb. 07
Her måtte jeg have savet jordbenet af mit stik,.... deres stik kunne ikke tage 3 benet.
Men med et alm 2 benet stik var der ingen problem.

tuktuk
man kan for 15 baht i en hver butik der sælger lamper og elpærer købe en converter der kan tage 3 bensstike for 10-20 Baht så ikke det store problem, lad være med at SAVE i et stik, det kan sku ikke være helt sundt....!

www.tuktours.dk
nicefarang
Det er min erfaring at stikkene fra Danmark kan sidde løst fast i kontakten. SOm om de er for små.

Spring til debat: