Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
STORT TILLYKKE
|
|
|
Lagt på d. 18/09-2007 13:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
STORT TILLYKKE til phitsanulok med hans og kærestens overtagelse af thai butikken i næstved. ![]() Jeg håber at det bliver en god butik for jer Så held og lykke i fremtiden bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/09-2007 13:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Også et stort tillykke herfra skal det lyde, jeg er sikker på i nok skal overleve bare i har bamsen som kunde hele tiden ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/09-2007 13:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
STORT TILLYKKE. Held og lykke herfra ![]() [img]http://z.about.com/d/cameras/1/7/k/4/flower.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 18/09-2007 13:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Hej. Hvad sælger butikken |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/09-2007 13:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
nicefarang skrev: Hej. Hvad sælger butikken Det samme som alle de thaibutikker i københavn Grøntsager og alt muligt Det har været en thai butik hele tiden, Nu har de bare overtaget den,og de åbner officielt den 1 oktober Nu har du åben men de roder og gør i stand og forbedrer butikken bamsen |
|
|
|
| noi |
Lagt på d. 18/09-2007 18:30
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
også tillykke herfra, sikker på at bamsen nok skal yde sit bidrag til butikken. ![]() [img]http://web-uv.acu-vejle.dk/digbilleder/materialer/orkide.JPG[/img] is not a valid Image. noi,
Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse ) [img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 18/09-2007 20:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
mange tak allesammen :-D I kan finde vej til butikken her: http://www.wangto... OG den ligger også under degulesider her på siden: http://www.dansk-...4700-2.php I er alle serlvfølgelige meget velkommne til at kigge ind og få en tår kaffe og en snak :-D |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/09-2007 21:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja se det er noget bamsen forstår, en gratis kop kaffeså jeg skal nok komme rendende,og se om kaffen er varm ![]() Men ja held og lykke med butikken bamsen |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 18/09-2007 21:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Skal i begge stå i butikken, eller har i andet arbejde, bor der mange thaier i Næstved og omegn ?? |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/09-2007 09:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Roald Jeg mener at de begge skal stå der,men konen kun½ dags, fordi konen går i skole så er der kun phitsanoluk tilbage. Så kommer hun også,til at lære lidt dansk,og samtidig at stå i butik bamsen |
|
|
|
| Saske |
Lagt på d. 19/09-2007 18:23
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Niiice! du har de der sjove fanta'er! som ikke er i danmark! elsker den grønne og røde! haha
สนใจแก่คนอื่น ๆ ตามที่คุณต้องการให้พวกเขาทำแก่ท่าน
|
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 19/09-2007 19:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
Tillykke med det
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 19/09-2007 20:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Tak igen allesammen. :-D |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 20/09-2007 01:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ja, tillykke til jer, håber det kommer til at gå jer godt, selvom det ikke er så tit jeg er i næstved, for ikke at sige meget sjældent
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 20/09-2007 04:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Hej Christian. Lige et Stort TILLYKKE med butikken og de efter følgene lange arbejdesdage, Jeg håber i vil få et godt tag i de lokale og du kunne bruge noget af det jeg har sendt dig, Jeg håber det vil gå jer rigtig godt og i ønskes Held og Lykke frem over, vi kigger forbi næste gang vi kommer over på øen som lovet. TILLYKKE Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/09-2007 10:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jesperfrb skrev: Ja, tillykke til jer, håber det kommer til at gå jer godt, selvom det ikke er så tit jeg er i næstved, for ikke at sige meget sjældent ![]() Ja hvorfor egentligt det Her er nu meget rart i næstved bamsen |
|
|
|
| Lars Lang-Danmark |
Lagt på d. 20/09-2007 16:29
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Også et stort held og lykke her fra Glumsø (50%) som jo ikke langt fra Næstved.....Ser frem til at hilse på jer. Lars Lang "Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"
http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 20/09-2007 19:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Igen, mange tak :-D og alle er velkomne til at komme forbi og hilse :-D |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/09-2007 19:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
DAvs Ja jeg fik en dejlig krus kaffe Så det var jo deligt at kigge ind. Så jeg er derinde igen i morgen, og se om kaffen er varm ![]() bamsen |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 20/09-2007 19:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
hehe, du skal være så velkommen :-D men husk at tage arbejdshandskerne med :-D hehe |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















