Se indlæg|
Telefoni (Voip discount ) Hjælp !!
|
|
| PRAYID |
Lagt på d. 01/10-2007 11:25
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Hjælp, hjæp.... Konen er ved at gå ud af flippen, hun kan ikke ringe til Thailand !! Jeg satte flere penge ind på kontoen for en uge siden og de har også trukket dem i banken..men når vi forsøger at ringe op, ligegyldigt hvad nummer vi ringer til skriver den " the number is invalid" hvad er der gået galt ??? Da jeg satte flere penge på kontoen var det ikke samme konto nr pengene blev trukket fra idet at det var min kammerat der har ordnet det før, og denne gang var det fra min bank pengene blev sat ind ..kan det have noget med det at gøre ?? Please help, for husfredens skyld, hi,hi Mvh. Prayid & Klaus Smil og verden smiler til dig..
|
|
|
|
| Henrik N B |
Lagt på d. 01/10-2007 11:39
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Når I står på start siden står der hvor mange kontakter du har, samt DIN KONTO, dit tilgodehavende er XXXXX Euro, samt hvor mange gratisdage du har tilbage. Hvis der ikke er penge på plejer den nu ikke at sige at number is invalid, det er mere, hvis I har glemt at skrive +66 foran nummeret den ikke kan finde ud af det Jeg har sat 10 Euro ind og jeg taler gratis hver dag med mobiltelefon i Thailand. Det kan jeg gøre i 120 dage hvorefter den sluger de 10 Euro til en eller anden minutpris, men så sætter jeg 10 Euro ind igen og får 120 dage gratis tale. Det er da blilligt. Men dyrt, kan jeg godt se, hvis lortet ikke virker :-) MVH
Henrik *Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner, for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner. Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad, så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad* |
|
|
|
| bollefinn |
Lagt på d. 01/10-2007 21:05
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
Må jeg lige høre om det der voip discount... der er ikke noget fup i det vel?.. altså man indsætter ca. 75,- og kan tale gratis til thailand i 4 mdr.???.. og de trækker ikke flere penge fra ens konto, sådan stille og roligt uden at man opdager det?? :-)...eller er der en hage ved det?? |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 01/10-2007 21:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
bollefinn skrev: Må jeg lige høre om det der voip discount... der er ikke noget fup i det vel?.. altså man indsætter ca. 75,- og kan tale gratis til thailand i 4 mdr.???.. og de trækker ikke flere penge fra ens konto, sådan stille og roligt uden at man opdager det?? :-)...eller er der en hage ved det?? ingen hage ved det - du bestemmer selv om og hvornår de skal trække pengene fra din konto - bruger det selv - virker perfekt! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| bollefinn |
Lagt på d. 01/10-2007 21:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
Okay, det lyder jo rigtigt godt.. men hvad mener du med at man selv bestemmer hvornår de skal trække pengene??.. men det må jeg da prøve så.. det er lidt dyrt at bruge talekort..men er der begrænsning på om hvor lang tid en opkald må varer??.. en time af gangen eller ubegrænset?... |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 01/10-2007 21:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
ingen hage ved det - du bestemmer selv om og hvornår de skal trække pengene fra din konto - bruger det selv - virker perfekt![/quote] Jeg har free call,12 voip,voipbuster samt voip discount på min computer´har prøvet de 3 førtnævnte og der koster det fra første minut Gør jeg noget forkert siden de trækker med det samme, bruger phone to phone, billigt nok men det ville da være rart at tale gratis i 3 md. Nogle taler konen i 2 timer, men så kan der gå op til en uge før hun ringer igen, så det kan ikke være for mange timer pr. uge Det koster mig ca. 10 euro pr. måned, kan jeg trække det til 3 md. ville det jo være dejligt KYLLING Det koster mig ca. 10 |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 02/10-2007 03:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
voipdiscount- 10 euro- 120 dage- 300 min pr uge, den bedste lyd er når man kalder op fra ens fasttelefon, direct call den trækker en opkaldsafgift ca 25 øre, når ens fricall er brugt, bruger man bare af de euro der er tilbage, jeg mener den husker ens kontonummer man brugte sidst, så bruger man et andet skal det laves om der hvor det er gemt, man logger på ens private side,der kan man lave det om. husk kun at sætte 10 euro ind, man kan ringe 30 timer i 120 dage. håber dette kan hjælpe lidt. va siger i andre har jeg glemt noget Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.