Se indlæg|
I anledning af Hans Majestæts fødselsdag
|
|
|
Lagt på d. 22/09-2007 22:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
I anledning af Hans Majestæts fødselsdagI anledning af Hans Majestæts Kongbhumibol Adulyadejs 80 års fødselsdag. Inviterer Thai-dansk Handels forening i fææleskab med Den Kongelige Thailandske Ambassade i Danmark Det nationale Thailandske turistkontor i Stockholm,Sverige Det Thailandske Handelskontor og Thai Airways International Alle interesserede i danmark til sammen at fejre vores kære konge Vi vil invitere alle vore medborgere i danmark til at deltage i den festlige fejring af Tahikongen 80 års fødselsdag Festen holdes for at vise vores store hengivenhed overfor vores kære konge og for at insamle midler til det kongelige velgørenhedsarbejde Festen byder på mange forskellige slags underholdning,for eksempel opførelse af Kongens musik kompositioner, danseopvisning,kabaret show,udstilling af kunsthåndværk og udstilling om det Kongelige velgørenhedsarbejde. Der vil også være salg at souvenirs,samt mad,og drikke Endelig vil der være lodtrækning med mulighed for at vinde førstepræmien En flybillet til en rejse tur -retur/københavn -bangkok. Sornram Thappitak, gå-tee Aramboy,jim chuanchuen,nikanua abdul og michael corp dyrendal har venligst invilliget i at være til stede under hele festen(hvem de nu end er) Arrangementet finder sted i mødesalen på nørre Gymnasium Mørkhøjvej 78 brønshøj. Danmark [i]Den 17 november.2007 fra klokken 16.00 til 24.00[/i] bus nr.166 0g 200s kører forbi GRATIS ENTRE Og så det bamsen elsker GRATIS ENTRE GRATIS ENTRE GRATIS ENTRE GRATIS ENTRE GRATIS ENTRE For engang skyld er vi tidligt ude med nyhed om thaifest Jeg så det også ved et tilfælde,og fejringen af kongen Redigeret af d. 23/09-2007 09:16 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 23/09-2007 02:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Er der nogen her på DTW der ikke ved at bamse elsker alt hvad der er gratis??![]() ![]() ![]() Men godt du fik oplysningen ud i god tid, er desværre selv i Thailand på det tidspunkt, så kan ikke ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/09-2007 10:14
|
|
Davs Ja det plejer ellers altid være i sidste øjeblik,at der kommer oplysninger om thaifest. Jeg har også siden på dansk,men jeg kan ikke finde ud af at scanne den så jeg kan lægge den ind her bamsen Redigeret af d. 23/09-2007 10:14 |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/09-2007 13:16
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Et billede af flyeren er lagt op på følgende link: http://www.dansk-...heking.jpg Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Henrik N B |
Lagt på d. 23/09-2007 16:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Hej alle Er helt ny her på sitet. Desværre er min mand endnu ikke kommet til Danmark når der er kongelig fest på Nørre Gymnasium, han ville ellers være meget stolt over at der i Danmark blev holdt en fest af respekt for kongen. Jeg ved heller ikke hvem Michael Corp Dyrendal er, men der er en ung fyr som hedder Peter Corp Dyrendal, han kommer lidt uden for Holbæk men har boet en årrække i Thailand, hvor han er en meget kendt sanger (mest kendt i 2002-2005) :-) mon ikke det er ham, som kommer? Der er et par lydprøver på den her side: http://www.ethaic...?pid=10142 Hilsen Henrik Davs Henrik Jeg lavede lige dit link aktivt bamsen Redigeret af d. 23/09-2007 16:38 MVH
Henrik *Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner, for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner. Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad, så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad* |
|
|
|
| elmajo |
Lagt på d. 01/10-2007 16:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Hej Henrik N B! Skal hilse og sige, at de to Corp Dyrendal er brødre, og at Peter udtales Peteeeeer på Thai. Lykke til i fremtiden Mvh. Elmajo ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/11-2007 01:15
|
|
Davs Ja så kom vi ind til den fest for kongen Sikken en masse mennesker,man kunne dårlig røre sig Der var simpelthen alt for mange, Men det var da dejligt igen igen at kunne møde mange af vores gode rare medlemmer inde til den fest Jeg vil nu ikke sætte navne på alle dem som kom og sagde hej Ja underligt nok,så kunne de genkende mig,,,hvem fatter det Men folk kan jo selv komme ind og sige hej Admin var igen godt repræsenteret med Bamsen,john,rasmus men konen hyggede sig med alle de piger hun kendte og ikke havde set i nogle år ha en god weekend alle sammen bamsen |
|
|
|
| PRAYID |
Lagt på d. 18/11-2007 02:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Hej... Ja vi kom også derud, men som Bamse skrev var der alt for mange mennesker, eller også var der alt for lidt plads til de mange mennesker Men sikken duft af Thaimad man blev jo helt sulten, desværre kom vi ikke ned i salen hvor der var underholdning, der var optaget allerede kl.16.30 lidt ærgeligt, men det må vi have til gode..Håber i har haft en god aften derude... MVH. Klaus Smil og verden smiler til dig..
|
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 18/11-2007 09:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Ja vi havde også en god tur derind. Jeg var også glad for at hilse på nogle at sites medlemmer :-) MEN ja der var ALT for mange... og meget varmt! det var rigtigt THAI fest ;-) som de holdes i Thailand, med atlt hvad der hører til: Musik, mange mennesker, alkohol, mad og en masse ting man kunne donere til og ting man kunne vinde :-) Vi snakkede med en af dem som arengerede det hele. Hna sagde at det var første gang der kom så mange, men at det skyltdes at festen i Århus blev aflyst og ikke mindst at de kom så storer navne i år :-) MEN men, det var rart at se så mange thaier og glade mennesker og ikke mindst alle de morsomme katoyer ;-) Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/11-2007 11:03
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Helt enig, der var som sædvanlig for mange mennesker. Og for at løse dette problem havde man åbnet noget mere af gymnasiet. Der var desværre kun plads til omkring halvdelen i salen, så mange blev snydt for optræden og underholdning. Det er rigtig synd for både de optrædende og gæsterne. Det har desværre været sådan de sidste mange gange der har været er arrangement på Nørre gymnasium, stedet er simpelthen for lille. Jeg håber at arrangørerne næste gang lejer noget der er større, jeg ved godt at når det er større så koster det mere, men så tag entre. Jeg betaler gerne 50 kr. i entre hvis jeg kan sidde og spise min mad, og se underholdningen. Men på trods af det, var det som sædvanlig rart at møde alle de glade mennesker, tak for det. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/11-2007 16:55
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Faldt lige over denne "job-annonce" som jo i sagens natur er udløbet nu da festen allerede er afholdt. Men da meget sjovt at læse med alligevel. http://www.csacph...1084&mode= Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 23/11-2007 17:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Gæve fyre |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 23/11-2007 17:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ren Bond.................James Bond.........![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Men sikken duft af Thaimad man blev jo helt sulten, desværre kom vi ikke ned i salen hvor der var underholdning, der var optaget allerede kl.16.30 lidt ærgeligt, men det må vi have til gode..