Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Til Dansk Oversættelse
Keyser
Har et brev jeg fik med hjem fra Thailand på Thai som jeg gerne vil have oversat til dansk/engelsk, det er ca. 15-20 linjer på et A5 ark.

Nogen der kan hjælpe med det, jeg vil selvfølgelig betale en lille skilling for det. Jeg har scannet det og kan sende en email med det så kan du svare med hvad du skal have for det.

MVH.
Keyser

Suk Rak Ning
Hvis du vil kan du kontakte mig paa XXXXX, saa vil min kone da gerne oversaette det for dig...........Free...Wink

------- OPDATERING -------
Email-adressen fjernet efter ønske fra personen bag profilen.
- Admin -
Redigeret af Webmaster d. 17/03-2015 11:55
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

dardi
Hvis man skal giftes i Thaland, så skal man have oversat dåbsattest og evt skilsmissepapir. Er der flere papirer ??? og hvor kan man få dem oversat her i lille Danmark ??

Suk Rak Ning
Keyser skrev:
Har et brev jeg fik med hjem fra Thailand på Thai som jeg gerne vil have oversat til dansk/engelsk, det er ca. 15-20 linjer på et A5 ark.

Nogen der kan hjælpe med det, jeg vil selvfølgelig betale en lille skilling for det. Jeg har scannet det og kan sende en email med det så kan du svare med hvad du skal have for det.

MVH.
Keyser

Oversaettelse er sendt pr. mail..........Held og lykke........

Suk Rak Ning
Hva' skulle det babelstaarn ogsaa til for, hvis de havde droppet den tanke, ja saa havde vi alle talt samme sprog......hmmmm

[small]
Det Gamle Testamente i 1. Mosebog kap. 11 vers 1-9
[/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 09/10-2007 16:27

Suk Rak Ning
Suk skrev:
Hva' skulle det babelstaarn ogsaa til for, hvis de havde droppet den tanke, ja saa havde vi alle talt samme sprog......hmmmm

[small]
Det Gamle Testamente i 1. Mosebog kap. 11 vers 1-9
[/small]

Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
Gå til: navigation, søg

Babelstårn af Pieter Brueghel den Ældre, 1563Babelstårnet var ifølge Bibelen et tårn, der blev bygget af en forenet menneskehed med det formål at nå himlen. Beretningen kan læses i Det Gamle Testamente i 1. Mosebog kap. 11 vers 1-9.

Men Gud vidste, at hvis menneskeheden gik sammen, var intet umuligt for dem, så han sørgede for at forvirre sproget blandt de ellers enslydende eller enstalende mennesker. Ifølge vers 6-7 sagde han således: "Se, de er ét folk med samme sprog. Når de begynder at handle sådan, vil intet af det, de planlægger, være umuligt for dem. Lad os stige derned og forvirre deres sprog, så de ikke forstår hinanden."[1] Det fik arbejdet til at gå i stå, samtidig med at mennesker spredte sig til fjerne egne af kloden.

Blandt bibeltro kristne bliver beretningen brugt til at forklare eksistensen af de forskellige racer og sprog, som udgør menneskeheden på jorden. Wink

[small]
Citere lige mig selv, saa i ikke tror jeg er staaet helt af 5555Wink
[/small]
Redigeret af Suk Rak Ning d. 09/10-2007 18:31

PRAYID
Hej Keyser,,
Send brevet på e-mail og vi klarer dit problem hurtigt og vederlagsfrit !! vi er jo her for at hjælpe hindanden !! og skal ikke have noget for det !!

MVH. Prayid
Smil og verden smiler til dig..

Payanak
Hej Suk.
ShockShockShockWinkSmileGrinGrinGrinGrin

Spring til debat: