Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Ang. rejseforsikring
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 25/01-2005 14:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Pescator skrev: Hej farang yao, Ikke for at starte en polemik, siger du, og så lyder kanonerne alligevel. ![]() Vi kunne tage tråden op hvis det var noget interessant vi debatterede, men det er jo blot 2 fyre der sidder og mundhugges på internettet - temmeligt ufrugtbart. Meget enig med dig Lad mig blot sige, at ja, jeg er uinteresseret i visaregler m.m. Ved ejheller ikke noget herom, det kan jeg da ikke se hvorfor du skulle harcellere over. Hvorfor skulle du blande dig ,når du var uinteresseret.? At du så udlægger dette som om jeg er hoven og ved en masse jeg ikke vil delagtiggøre andre i, well.. det må stå for din egen regning. Jeg skrev at (måske med uret) JEG opfattede det som sådan. Og skulle vi så måske holde os til topic i denne tråd, jeg mener denne samtale er jo mildest talt ikke særlig udbytterig for den første i tråden, der stillede et spørgsmål. Stop lige et sekund, for på trods af vores lille polemik, har jeg haft tid til at svare Bjarne30,(jeg håber at kunne levere flere oplysninger)så godt jeg kunne, hvor fejlagtigt troede jeg at måske, Du som "insider" kunne have hjulpet med nogle nyttige oplysninger. Jeg kan fortælle dig at første gang, du afslørede at du var indenfor luftfart (har også selv været det i 36år,bare i en anden regi end dig), tænkte jeg << Fedt Mand, Kanon>> der er lige ham, vi har brug for til at fortælle os om de forskelige regler om billeter m.m. Men ak og ve. Vi to behøver, ikke at være venner, men heller ikke uvenner. Fortsat god dag. mvh Michael M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 25/01-2005 15:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
falang yao skrev:
Lad mig blot sige, at ja, jeg er uinteresseret i visaregler m.m. Ved ejheller ikke noget herom, det kan jeg da ikke se hvorfor du skulle harcellere over. Hvorfor skulle du blande dig ,når du var uinteresseret.? Denne tråd var som du måske erindrer ikke om visaregler?? Jeg kom blot med en lettere humoristisk bemærkning vedr. denne forums overskrift, som jeg sandt at sige syntes du overreagerede på. At du så udlægger dette som om jeg er hoven og ved en masse jeg ikke vil delagtiggøre andre i, well.. det må stå for din egen regning. Jeg skrev at (måske med uret) JEG opfattede det som sådan. Og skulle vi så måske holde os til topic i denne tråd, jeg mener denne samtale er jo mildest talt ikke særlig udbytterig for den første i tråden, der stillede et spørgsmål. Stop lige et sekund, for på trods af vores lille polemik, har jeg haft tid til at svare Bjarne30,(jeg håber at kunne levere flere oplysninger)så godt jeg kunne, hvor fejlagtigt troede jeg at måske, Du som "insider" kunne have hjulpet med nogle nyttige oplysninger. Jeg kan fortælle dig at første gang, du afslørede at du var indenfor luftfart (har også selv været det i 36år,bare i en anden regi end dig), tænkte jeg << Fedt Mand, Kanon>> der er lige ham, vi har brug for til at fortælle os om de forskelige regler om billeter m.m. Men ak og ve. Desværre, de regler jeg kender til og benytter mig af, gælder kun for staff. Vi to behøver, ikke at være venner, men heller ikke uvenner. Der er vi jo fuldstændig enige. ![]() Fortsat god dag. M.v.h., M. Rasmussen ![]() Redigeret af Pescator d. 25/01-2005 15:26 ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/01-2005 15:27
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Jeg opfattede ikke Pescator’s indlæg negativt. Min opfattelse var at han blot syntes det var underligt at starte en tråd om rejseforsikring under Sproget Thai, hvilket jeg vil give ham ret i. Men selvfølgelig skal Bjarne da ikke undskylde, vi laver jo alle fejl. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 25/01-2005 15:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej John, Glæder mig at min post blev opfattet i samme ånd som den var tænkt. Det ville da være sørgeligt om man skulle veje alle sine ord på en guldvægt, inden man gav sit besyn med. For slet ikke at tale om at skulle køre sin tekst igennem 3 x stavekontrol, før man dristede sig til at trykke på enter knappen ![]() Håber heller ikke Bjarne opfattede det som om jeg forsøgte at lege "internet-Politimand". mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| jet |
Lagt på d. 25/01-2005 22:50
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
hej Ja jeg må indrømme at jeg tog fejl,jeg ringede til thai travel ikke asian travel håber hermed at rette denne misforståelse. mvh jet |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/01-2005 12:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nu har jeg siddet et godt stykke tid og fulgt med i det her forum uden at være medlem men jeg fik bare en trang til at skrive noget da det hele blev for meget .... i næsten hver eneste tråd her inde er der det man meget populært kalder "nul tolerance" hvis der er en der har en mening om en ting eller kommer til at lave en fejl så bliver han/hun HØVLET ned i ekspres fart...jeg troede at det her forum var til for at hjælpe hinanden ???? bær dog over med hinanden ! respekter hinanden ! i stedet for at være så satans hurtigt ude med riven. Bare lige et surt opstød fra en der er vild med Thailand ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/01-2005 13:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Farlang Bar Jamen du har da ganske ret herinde er der nul tolerance og det er da også forkert hvad det bunder i ved jeg ikke rigtigt Og farlang Bar nu får du sikkert en påm hattepulen fordi du skrev dette her i den forkerte tråd ![]() ![]() ![]() Men så kan du bruge denner her til at gemme dig bagi så man ikke kan se de blå øjne som du sikkert får ![]() ![]() nå bare lige en bamse joke bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 26/01-2005 15:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hej farlang bar og velkommen til bare rolig man vender sig til tonen og kan stille tænke sit men det ville da være rart hvis flok kunne tale ordentligt til hinanden selv om de er dybt uenige men de bliver vel voksne en dag ![]() ![]() |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/01-2005 20:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Farlang Bar skrev: Nu har jeg siddet et godt stykke tid og fulgt med i det her forum uden at være medlem men jeg fik bare en trang til at skrive noget da det hele blev for meget .... i næsten hver eneste tråd her inde er der det man meget populært kalder "nul tolerance" hvis der er en der har en mening om en ting eller kommer til at lave en fejl så bliver han/hun HØVLET ned i ekspres fart...jeg troede at det her forum var til for at hjælpe hinanden ???? bær dog over med hinanden ! respekter hinanden ! i stedet for at være så satans hurtigt ude med riven. Bare lige et surt opstød fra en der er vild med Thailand ![]() Hej FB, Ja, du har dæleme fuldstændig ret. Vi kunne godt efterlyse lidt mere tolerance herinde. Og istedetfor at tro at vi er orakler, der har alle svarene ved hånden, erkende at vi hver især har en del af brikkerne der kan få puslespillet til at gå op. Og iøvrigt, håber det ikke afholder dig fra at poste dine erfaringer/oplevelser/meninger. MVH Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















i næsten hver eneste tråd her inde er der det man meget populært kalder "nul tolerance" hvis der er en der har en mening om en ting eller kommer til at lave en fejl så bliver han/hun HØVLET ned i ekspres fart...jeg troede at det her forum var til for at hjælpe hinanden ???? bær dog over med hinanden ! respekter hinanden ! i stedet for at være så satans hurtigt ude med riven. 