Se indlæg|
Forvirret
|
|
| makenalo |
Lagt på d. 18/10-2007 14:07
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hej Jeg vil bare lige høre om der er nogen der kan svare mig på disse spørgsmål?. Jeg søgte om visa til min Thailanske kæreste som er 43 år. Jeg fik så sendt nogle papirer som jeg så udfyldte og sendte retur. Herefter hørte jeg intet, men fik en mail fra min kæreste om at hun havde fået visa fra d. 20/9 til 20/12. Jeg hørte absolut intet og de penge jeg havde sat til side, som vi jo på en eller anden måde skal deponere står stadig på kontoen. Min kæreste har nu været her en måned og der er stadig ikke sket noget. Er der nogen der kan forklare mig hvad det er der foregår,for jeg er ihvertfald meget forvirret. Det skal siges at det er anden gang hun er her, men første gang var det nogle familiemedlemmer der stillede garantien og jeg har ikke prøvet det før. På forhånd tak. John |
|
|
|
| Hep |
Lagt på d. 18/10-2007 14:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 510 |
Hvis ikke US konkret har sendt dig et brev om at din kærestes visum er betinget af at du stiller en bankgaranti så er der ikke noget problem. Hvis du ikke har afleveret nogle papirer i din bank som de skulle udfylde og sende til US har du ikke skulle stille nogen garanti. Som jeg læser det har US givet hende visum uden at du har skulle stille garanti - måske fordi hun har været her før og overholdt visumbetingelserne. Det er heldigt for jer hvis nu i skulle beslutte jer for at gifte jer mens hun er her i DK. Nu har i mulighed for at søge FS fra Danmark og hun kan så blive her mens de behandler sagen uden at det koster dig noget ;o) |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 19/10-2007 17:45
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ja, du mister ikke noget, men du skal, med næsten 100% sikkerhed stille en garanti, før I kan få FS, det kræver de ved ægteskab!![]() Men det er en garanti for FS, og den opretholdes i 7 år ![]() ![]() Men held og lykke IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.