Se indlæg|
Austrian Airlines
|
|
| ian |
Lagt på d. 18/10-2007 23:02
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Hi! Nogle som har prøvet at flyve Wien til BKK med en Boeing 777 fra Austrian Airlines..? Vil gerne vide om de har PTV (personal tv) i sæderne? og hvordan kvaliteten ellers er.. ![]() På forhånd tak for jeres svar.. Ian. ![]() |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 19/10-2007 05:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Hej Ian. Jeg har floejet Austrian et par gange og syntes det er fine fly, ikke alle fly har personligt tv ved Austrian. Lufthansa er nok det bedste jeg har floejet med men de er begge bedere end SAS og Thai Air. Thai Air er nogle skod maskiner og stevardesserne kan sku ikke lever op til reklamerne, SAS er nedslidt men har personlig tv i saederne. Man kan sove sig fra mange ting og aergelser, det er jo egne erfaringer der taeller mest saa proev dig frem og god tur.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 19/10-2007 08:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
ian skrev: Hi! Nogle som har prøvet at flyve Wien til BKK med en Boeing 777 fra Austrian Airlines..? Vil gerne vide om de har PTV (personal tv) i sæderne? og hvordan kvaliteten ellers er.. ![]() På forhånd tak for jeres svar.. Ian. ![]() Singapore Airlines har PTV (Krisworld) i alle sæder på alle fly! http://www.singap.../index.jsp Redigeret af pdrhan d. 19/10-2007 08:11 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 19/10-2007 14:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
Har rejst med dem et par gange det sidste år. kan godt anbefale dem. De har egen skærm i ryglænet, men ikke 'on demand' Skal ikke betale for drikkevare som hos Charter og enkelte andre selskaber. Pladsen er standard for rutefly. alle deres billeter giver fuld 'miles' ikke noget med v,w 25 % point. God tur |
|
|
|
| Isan |
Lagt på d. 19/10-2007 14:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 113 |
Har fløjet med dem en enkelt gang synes det var helt ok fin service også og med korte ventetider i wien .![]() Isan |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 19/10-2007 15:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Khun Tee skrev: Hej Ian. Thai Air er nogle skod maskiner og stevardesserne kan sku ikke lever op til reklamerne, SAS er nedslidt men har personlig tv i saederne. SAS nedslidt? Det er et af de selvskaber der har den nyeste flyflåde på denne strækning. Du må da vist forveksle dem med TG. |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2007 17:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg har fløjet flere gange med austrian air og gør det gerne igen. Det stopover i Wien, er en dejlig tiltrængt smøgpause på små 2 timer. dsd |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















