Se indlæg
 Udskriv debat
Austrian Airlines
ian
Hi!

Nogle som har prøvet at flyve Wien til BKK med en Boeing 777 fra Austrian Airlines..?

Vil gerne vide om de har PTV (personal tv) i sæderne? og hvordan kvaliteten ellers er..Grin

På forhånd tak for jeres svar..

Ian. Wink
 
Khun Tee
Hej Ian.

Jeg har floejet Austrian et par gange og syntes det er fine fly, ikke alle fly har personligt tv ved Austrian. Lufthansa er nok det bedste jeg har floejet med men de er begge bedere end SAS og Thai Air.
Thai Air er nogle skod maskiner og stevardesserne kan sku ikke lever op til reklamerne, SAS er nedslidt men har personlig tv i saederne.

Man kan sove sig fra mange ting og aergelser, det er jo egne erfaringer der taeller mest saa proev dig frem og god tur.Grin
John Jensen.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
 
pdrhan
ian skrev:
Hi!

Nogle som har prøvet at flyve Wien til BKK med en Boeing 777 fra Austrian Airlines..?

Vil gerne vide om de har PTV (personal tv) i sæderne? og hvordan kvaliteten ellers er..Grin

På forhånd tak for jeres svar..

Ian. Wink


Singapore Airlines har PTV (Krisworld) i alle sæder på alle fly!


http://www.singap.../index.jsp

Redigeret af pdrhan d. 19/10-2007 08:11
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
laodenmark
Har rejst med dem et par gange det sidste år. kan godt anbefale dem. De har egen skærm i ryglænet, men ikke 'on demand'
Skal ikke betale for drikkevare som hos Charter og enkelte andre selskaber. Pladsen er standard for rutefly. alle deres billeter giver fuld 'miles' ikke noget med v,w 25 % point.
God tur
 
Isan
Har fløjet med dem en enkelt gang synes det var helt ok fin service også og med korte ventetider i wien .Grin

Isan

http://www.poipla...?p=dc&c=48
Thailand er kanon , Thaigift 17 år Friends again
 
rinpoche
Khun Tee skrev:
Hej Ian.


Thai Air er nogle skod maskiner og stevardesserne kan sku ikke lever op til reklamerne, SAS er nedslidt men har personlig tv i saederne.



SAS nedslidt? Det er et af de selvskaber der har den nyeste flyflåde på denne strækning. Du må da vist forveksle dem med TG.
 
Jeg har fløjet flere gange med austrian air og gør det gerne igen. Det stopover i Wien, er en dejlig tiltrængt smøgpause på små 2 timer.


dsd
 
Spring til debat: