Se indlæg|
Mit Thailand
|
|
| Stef |
Lagt på d. 24/10-2007 08:08
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej. Jer er ny her på siden. Jeg har passeret de 60 og opholder mig 6 måneder i Thailand og 6 måneders arbejde i DK. Jer har rejst flere måneder om året i Thailand siden 1975, og nu er jeg så heldig at kunne være her 6 måneder ad gangen fra sep. til mar. (de kolde måndere i DK. Jeg er gift med en pige fra Chaing Mai, hun har været med i DK flere gange, men der trivedes hun simpelthen ikke, så vi valgte at hun bare skulle blive i Thailand. Jeg har derfor de sidste mange år opholdt mig en del i Chaing Mai, skønt område. Familien i Chaing mi kan en gang imellem blive lidt for meget (den rige dansker) så jeg er flyttet sydpå til Krabi området, med mindre turer til Chaing Mai og en gang imellem også besøg her af konen. Efter at have rejst Thailand tyndt i over 30 år, er Krabi området nok mit foretrukne. Havet, bjergene, klippeøerne, dejligt vekslende vejr, mest godt men også en del regn- og tordenbyger. Jeg har slået mig ned i Ao Nang, 17 km fra Krabi by, og har efter at have boet flere steder fundet stedet der passer mig. Scandinavian Residence, skønt sted med 13-14 værelser, swimming pool, bar og restaurant hvor der serveres morgenmad og andre småretter og så en afslappet atmosfære og så til rimelige priser. Stedet drives af Neung og Steen (pensioneret dansk læge) hyggelige mennesker, her trives jeg. Det ligger kun 2½ km fra stranden, så har man en lille scooter som jeg er det ingen afstand. Jeg har kørt omådet tyndt, fantastisk område.
You have only one life - Live it !
|
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 24/10-2007 08:15
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Hej Stef , Velkommen her på siden. Glad for at du har et skønt område at bo .
Michael B Kristensen
|
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 24/10-2007 11:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hej Stef og velkommen her. Se det er måden...at leve livet i en evig sommer... ingen vinterdepressioner til dig |
|
|
|
| PRAYID |
Lagt på d. 24/10-2007 21:15
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Hej Stef.... Velkommen på siden !!, det er rart at læse dit indlæg!! vi glæder os også til at komme ud og se Krabi 5 Januar, er meget spændt på at se området vi skal være der ca 14 dage måske mere ? MVH. Prayid & Klaus Smil og verden smiler til dig..
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.