Se indlæg
 Udskriv debat
Vejret i hua Hin lige nu
Vildmus
Min kæreste og jeg skal snart til Hua Hin i to uger. Vi rejser d. 14. oktober.
Det er jo stadig regntid på det tidspunkt, men hvor meget regn kan vi forvente?
Er der nogen bosiddende i Hua Hin, der kan gve en vejrrapport?
 
Vildmus
Tja-a, så er man jo kommet hjem igen fra en pragtfuld ferie i Hua Hin.

Alle dage var temperaturen på omkr. 30 grader og de fleste dage uden regn. Regnede det, var det kun i en halv time eller der omkring, så jeg kan kun anbefale en tur til Hua Hin på dette tidspunkt af året.

Vandet er dejligt! Husk dog solcreme. Vi blev godt forbrændte, da solen er stærkere end man forventer.

Vi skal helt sikkert til Thailand igen. Har man først været der, så går landet og især befolkningen en lidt i blodet.
Smile
 
Saske
tja vildmus jeg kan kun give dig ret i det sidste!! Grin
สนใจแก่คนอื่น ๆ ตามที่คุณต้องการให้พวกเขาทำแก่ท่าน
 
jesperfrb
Kan da sige at vi har fået masser af regn her til aften i Hua Hin!
SadSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
huratho
Prøv denne

http://www.tmd.go...
/
så kan i se vejret i Thailand og dermed også Hua Hin
Hugo

Davs Hugo
Jeg lavede lige dit link aktivt
bamsen
Redigeret af d. 29/10-2007 07:46
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
Locturian
Ja, det var noget af en skylle der kom i aftes - Godt man har bil Grin
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
jesperfrb
Helt enig, men idag har vejret været godt, om ikke andet fra middagstid!WinkWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
Spring til debat: