Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Visum til Thailand..
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 22/01-2005 11:31
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Hejsa.. Hvordan er det med visum... man får 30 dage hvis man bare tager dertil ik..? kilroy sagde at jeg skulle have en hjemrejsedato inden for de 30 dage ellers ville jeg ikke blevet lukket ind... men kunne så senere søge visum og ændre årsbilletten... ER det til at få visum..? Csm (leder stadig efter flybillet) |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 22/01-2005 14:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
du får 30 dage den visum men hvis du henvender dig på ambasaden så kan du mod betaling få op til 3 mrd visum og nogle gange kan du få 2 tre mrd visum dvs at du efter 3 mrd i thailand lige skal ud over grænsen for så at rejse til bage med et nyt tre mrd visum |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 23/01-2005 00:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
det kan man så gøre en gang i så skal man hjem..? evt, hvor længe.? Altså alt ialt kan man få 6 måneder under de store problemer? Csm |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 23/01-2005 10:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
når de 6 mrd er gået så kan du gøre som alle de andre tag en visum tur til laos så skal du over grænsen og så tilbage der får du så 30 dage hver gang jeg ved at der ernogle specielle steder ved grænsen hvor man kan få 3 mrd visum men jeg husker ikke hvor det kan være at der er andre der ved det |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 23/01-2005 10:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
phitsanulok skrev: det kan man så gøre en gang i så skal man hjem..? evt, hvor længe.? Altså alt ialt kan man få 6 måneder under de store problemer? Csm Hej Phitsanulok, Jeg har sendt til forespørsel til "The Viking" i Pattaya og håber at få svar snart som jeg vil "poste" her i forumet. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 23/01-2005 11:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
lyder godt drenge :-D Csm |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 23/01-2005 12:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
her på denne side http://www.thai-c... kan du søge og få et års visa det koster ca 875kr hilsen yindee Redigeret af Webmaster d. 23/01-2005 14:43 |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 23/01-2005 12:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
hej.. men er det ikke kun til arbejde ect...? |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 24/01-2005 10:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Jeg mindes for ikke så lang tid siden hvor jeg var på visa tur til Aranyaprathet at en franskmand som var med i samme bus fik et 3 mdr. visa. Men han havde tidligere fået udstedt 3 mdr visa, så måske er det derfor han fik det igen. Jeg mener at have hørt at hvis man tidligere har fået 3 mrd visa, så forlænger de det igen med 3 mdr, men måske skal der vises noget dokumentation for at man måske er gift eller har noget forretning kørende. Kan ikke helt huske det. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 24/01-2005 11:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej dkjohnt, Var det ikke fordi han havde et double entry visa? Jeg har flere gange købt 2 x 3 mdr visa, altså med double entry. Det var iøvrigt godt nok et langt visa-trip, når man tænker på at du bor i Ranong ![]() Plejer du ikke at bruge overgangen Victoria Point til Burma i Ranong? mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 24/01-2005 16:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Jo da, men vi er tit i Pattaya hvor min kone har mange af sine venner. Så jeg plejer at slå det sammen med en visa tur. Det er heller ikke altid at Ranong - VictoriaPoint kan bruges da der altid er lidt gnidninger stederne imellem.
Redigeret af dkjohnt d. 24/01-2005 16:37 Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 26/01-2005 08:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
.
Redigeret af MisterM d. 31/01-2005 12:59 |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 26/01-2005 11:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
dkjohnt skrev: Jo da, men vi er tit i Pattaya hvor min kone har mange af sine venner. Så jeg plejer at slå det sammen med en visa tur. Det er heller ikke altid at Ranong - VictoriaPoint kan bruges da der altid er lidt gnidninger stederne imellem. Hej dkjohnt, Okay, tak for oplysningen, så ved jeg at jeg ikke skal satse for meget på denne overgang næste gang jeg står i situationen. Har kun brugt den en enkelt gang. Iøvrigt har du noget kendskab til hvorledes det står til på Koh Chang og Koh Yum i Ranong, jeg mener efter tsunamien? Har ikke kunnet læse noget herom på nettet. Har bekendte der har en samling hytter på Koh Chang, Lair Dtawan hedder den. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 26/01-2005 14:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Jeg har tidligere haft firma, og også kørt med 1 års visa i nogle år som mange andre. Men jeg har afviklet firmaet forlængst, har samme pige gennem de sidste 6år men ikke gift. Jeg lever som thaier i almindelighed, dvs - ikke så mange penge, månedlig forbrug ca. 8000bath og kan ikke leve op til de krav der stilles - eller snart stilles med penge indestående i bank osv, så jeg fortsætter med visa runs som så mange andre i min situation. Er iøvrigt så tit i Burma for det er der vi handler ind når der skal handles stort ind. Er langt biligere end i Thailand, selv bådturen på 300Bath er inkluderet.
Redigeret af dkjohnt d. 26/01-2005 15:07 Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 26/01-2005 15:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
.
Redigeret af MisterM d. 30/01-2005 16:38 |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 26/01-2005 15:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Til Pescator.. Der er sket en del materiel skade på de fleste af øerne på vest vendte kyster men tilsyneladende ingen omkomne. Der er jo stadig næsten ingen turister her, selv om de planlægger at lave området om til Thailands nye turistmål. Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/01-2005 07:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej Dkjohnt, Tak for det, det lyder betryggende at der ikke skulle være nogle omkomne i det område. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 28/01-2005 11:06
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
stemmer ikke helt, med turist visa hjemme fra (60 dagers visa) for man forlenget med 30 dager paa immigrasjons kontoret her nede, og det koster 1900bath, har selv gjort det for en for en uke siden her paa phuket. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 28/01-2005 16:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Muffdiver, Tak for rettelsen/tilføjelsen. Jo flere RIGTIGE informationer, jo bedre. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Hua-hin |
Lagt på d. 29/01-2005 10:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Hej angående visum til til Thailand jeg skal afsted til december sammen med min kone thai statsborger og vores søn han er på det tidspunkt lidt over 2 år vi skal være væk i 10 uger .mit spørsmål er så om det er nødvendigt med visa til vores søn ? sidst vi vAR I tHAILAND HAVEDE VI IKKE VISA TIL SØNEN MEN DER VAR HAN OGSÅ KUN 2 MÅNEDER DER VAR VI AFSED I 45 DAGE HÅBER NOGEN KAN HJÆLPE PÅ FORHÅND TAK HILSEN fLEMMING.![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















