Se indlæg
 Udskriv debat
billeder fra fester
binbar
skal vi ikke snart have nogle billeder fra alle de fester der bliver holdt her på siden bla loso så vi der ikke kan komme kan se hvad der sker der over da jeg selv bor langt væk kommer over fra det mørke jyland og her sker der jo ikke så meget så det kunne være meget fedt at man kunne se hvad der sker der over så man kunne finde ud af noget næste gang der er fest men ellers er det en fed side i har herGrin
 
Davser
Jamen hvoprfor tænder i dog ikke et lys derovre i jylland
det gør vi på sjælland,så her er der lys,hvorfor sidder i dog i mørke
det forstår jeg dælme ikke
bamsen Grin
 
John
Hejsa Budda68

Her er lidt billeder fra det mørke Jylland GrinGrinGrin


http://hjem.get2n...der_dk.htm


Hvem ved, måske er der billeder af dig fra den næste festCoolCool

John Grin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
surin
det var ikke mange billeder man kan se derGrin
 
John
Hej

Det har du helt ret i, men lidt har også ret.

Jeg har skrevet til dem om at mange af deres billeder ikke kan vises.

John Grin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
binbar
jeg er bange for at et lys ikke er nok men jeg skal nok prøve..... nå men var der nogle der skulle til koncert i morgen så ville jeg høre om der var nogle der ville tage nogle billeder så ville jeg blive meget glad for jeg er sgu lidt glad for ham der loso og bare se hvad der sker der over det kunne bare være kanon hvis der var nogle der gad det for såen nogle billeder ville lyse op her over i det mørke men ellers må i have en god fest der over.......GrinGrinGrinGrinGrinGrin
 
binbar
jeg er bange for at et lys ikke er nok men jeg skal nok prøve..... nå men var der nogle der skulle til koncert i morgen så ville jeg høre om der var nogle der ville tage nogle billeder så ville jeg blive meget glad for jeg er sgu lidt glad for ham der loso og bare se hvad der sker der over det kunne bare være kanon hvis der var nogle der gad det for såen nogle billeder ville lyse op her over i det mørke men ellers må i have en god fest der over.......GrinGrinGrinGrinGrinGrin
 
binbar
jeg er bange for at et lys ikke er nok men jeg skal nok prøve..... nå men var der nogle der skulle til koncert i morgen så ville jeg høre om der var nogle der ville tage nogle billeder så ville jeg blive meget glad for jeg er sgu lidt glad for ham der loso og bare se hvad der sker der over det kunne bare være kanon hvis der var nogle der gad det for såen nogle billeder ville lyse op her over i det mørke men ellers må i have en god fest der over.......GrinGrinGrinGrinGrinGrin
 
falang yao
Hej Budda68,
Jeg var en af dem som var med til LOSO koncerten i går og tog nogle billeder. Se hvad jeg skrev, under emnet Arrangementer. Der var andre til sted, som også tog mange billeder, og for at det skulle ikke ende i kaos, har jeg foreslået at Kim/Webmaster opretter en "link-Mappe" hvor "Vi" kunne opload vores billeder fra de forskelige fester vi deltager i. Jeg håber at I synes om ideen.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

P.S. For min egen nyskærrighed, 68 efter dit alias, står det for din alder eller "årgang". Grin Grin
Redigeret af falang yao d. 29/01-2005 17:01
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
TMP
A beautiful, tall and English speaking thai girl with black glasses took a lot of pictures at the LOSO concert. Does anybody know her, and is it possible to get a copy of any of the photos?

Torben Cool
T
 
falang yao
Hej Torben,

"Are you losome to night", undskyld det var LOSO koncert vi var til og ikke "ELVIS".
Du er sikker på at det var a Lady, for jeg så nok en men det var en "1/2 & 1/2". Grin Grin

Webmasteren er ved at lægge sidste hand til et "album" med de billeder ,jeg og andre tog til koncerten i Nørrebro Hallen. Jeg overlader til ham til at løfte sløret. Jeg kan bare røbe at "I" har noget at glade jer til.

M.v.h., jeres udsendte medarbejder i Nørrebro Hallen,

IB RENE' , CAIRO Grin Grin
Redigeret af falang yao d. 03/02-2005 00:04
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Webmaster
Hejsa,

Ok, nu er der også lagt et fotoalbum op :-)
I første omgang er det kun billeder fra Loso-koncerten den 28. januar.

I kan finde fotoalbumet ved at klikke på Fotoalbums i menuen ude i venstre side.
Eller klikke på:
http://www.dansk-...allery.php


Der er sorteret hårdt i de mange indsendte billeder og kun nogle få (40 stk.) er udvalgt.
Takker for de indsendte billeder :-)

Redigeret af Webmaster d. 02/02-2005 22:17
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: