Se indlæg|
billeder fra fester
|
|
| binbar |
Lagt på d. 24/01-2005 22:28
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
skal vi ikke snart have nogle billeder fra alle de fester der bliver holdt her på siden bla loso så vi der ikke kan komme kan se hvad der sker der over da jeg selv bor langt væk kommer over fra det mørke jyland og her sker der jo ikke så meget så det kunne være meget fedt at man kunne se hvad der sker der over så man kunne finde ud af noget næste gang der er fest men ellers er det en fed side i har her![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/01-2005 22:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Jamen hvoprfor tænder i dog ikke et lys derovre i jylland det gør vi på sjælland,så her er der lys,hvorfor sidder i dog i mørke det forstår jeg dælme ikke bamsen ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/01-2005 16:34
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Budda68 Her er lidt billeder fra det mørke Jylland ![]() ![]() ![]() http://hjem.get2n...der_dk.htm Hvem ved, måske er der billeder af dig fra den næste fest ![]() ![]() John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 25/01-2005 17:52
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det var ikke mange billeder man kan se der![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/01-2005 18:38
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hej Det har du helt ret i, men lidt har også ret. Jeg har skrevet til dem om at mange af deres billeder ikke kan vises. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| binbar |
Lagt på d. 28/01-2005 23:14
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
jeg er bange for at et lys ikke er nok men jeg skal nok prøve..... nå men var der nogle der skulle til koncert i morgen så ville jeg høre om der var nogle der ville tage nogle billeder så ville jeg blive meget glad for jeg er sgu lidt glad for ham der loso og bare se hvad der sker der over det kunne bare være kanon hvis der var nogle der gad det for såen nogle billeder ville lyse op her over i det mørke men ellers må i have en god fest der over.......![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| binbar |
Lagt på d. 28/01-2005 23:15
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
jeg er bange for at et lys ikke er nok men jeg skal nok prøve..... nå men var der nogle der skulle til koncert i morgen så ville jeg høre om der var nogle der ville tage nogle billeder så ville jeg blive meget glad for jeg er sgu lidt glad for ham der loso og bare se hvad der sker der over det kunne bare være kanon hvis der var nogle der gad det for såen nogle billeder ville lyse op her over i det mørke men ellers må i have en god fest der over.......![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| binbar |
Lagt på d. 28/01-2005 23:15
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
jeg er bange for at et lys ikke er nok men jeg skal nok prøve..... nå men var der nogle der skulle til koncert i morgen så ville jeg høre om der var nogle der ville tage nogle billeder så ville jeg blive meget glad for jeg er sgu lidt glad for ham der loso og bare se hvad der sker der over det kunne bare være kanon hvis der var nogle der gad det for såen nogle billeder ville lyse op her over i det mørke men ellers må i have en god fest der over.......![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/01-2005 16:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Budda68, Jeg var en af dem som var med til LOSO koncerten i går og tog nogle billeder. Se hvad jeg skrev, under emnet Arrangementer. Der var andre til sted, som også tog mange billeder, og for at det skulle ikke ende i kaos, har jeg foreslået at Kim/Webmaster opretter en "link-Mappe" hvor "Vi" kunne opload vores billeder fra de forskelige fester vi deltager i. Jeg håber at I synes om ideen. M.v.h., M. Rasmussen ![]() P.S. For min egen nyskærrighed, 68 efter dit alias, står det for din alder eller "årgang".
Redigeret af falang yao d. 29/01-2005 17:01 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| TMP |
Lagt på d. 02/02-2005 18:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
A beautiful, tall and English speaking thai girl with black glasses took a lot of pictures at the LOSO concert. Does anybody know her, and is it possible to get a copy of any of the photos? Torben
T
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 02/02-2005 21:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Torben, "Are you losome to night", undskyld det var LOSO koncert vi var til og ikke "ELVIS". Du er sikker på at det var a Lady, for jeg så nok en men det var en "1/2 & 1/2". ![]() Webmasteren er ved at lægge sidste hand til et "album" med de billeder ,jeg og andre tog til koncerten i Nørrebro Hallen. Jeg overlader til ham til at løfte sløret. Jeg kan bare røbe at "I" har noget at glade jer til. M.v.h., jeres udsendte medarbejder i Nørrebro Hallen, IB RENE' , CAIRO
Redigeret af falang yao d. 03/02-2005 00:04 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 02/02-2005 22:14
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Ok, nu er der også lagt et fotoalbum op :-) I første omgang er det kun billeder fra Loso-koncerten den 28. januar. I kan finde fotoalbumet ved at klikke på Fotoalbums i menuen ude i venstre side. Eller klikke på: http://www.dansk-...allery.php Der er sorteret hårdt i de mange indsendte billeder og kun nogle få (40 stk.) er udvalgt. Takker for de indsendte billeder :-) Redigeret af Webmaster d. 02/02-2005 22:17 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















