Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har en kammerat, hvis kone har meget dårligt syn på det ene øje, og derfor gerne ville have foretaget en laser øjeoperation, (men koster jo en mindre formue herhjemme), og derfor evt. gerne ville have foretaget det i Thailand og så holde lidt ferie samtidig, jeg ville hører om der så var nogen, som kendte til en god og dygtig læge evt. i Bangkok eller Pattaya, som kan operere med laser i øjet? og evt en pris, adresse, måske e-mail eller web adresse.
grisebamsen som måske kunne bruge den sidste her ja det kunne john måske også så han kunne lukke kajen
grisebamsen det svin
jeg håber at du kan bruge noget af det,¨
jeg bruger altid bangkok pattaya hospital dem har jeg prøvet og de er kanon gode
Redigeret af d. 06/08-2004 20:35
Vil blot nævne at min kone har fået foretaget 2 komplcerede håndledsoperationer på Samitivej i Bangkok. De er kanon dygtige og bruger meget tid på at informere inden operationen.