Se indlæg
 Udskriv debat
dansker
h madsen
er der nogle der ved vor der er rander dansker i bangkokPfftGrin
 
roald
Shock
 
Pratunam
SadSadSadSad????
 
Saendaeng
Jeg tror der skal stå, er der nogle der ved , hvor der er andre dansker i Bangkok.
Jeg kan kun sige overaltWink
Michael B Kristensen
 
http://www.globalwindservice.com
Berg
Saendaeng, jeg tror du har meget godt ret i sådan ca over alt? Grin

Jeg selv holder til på Ramkhamhaeng Rd. fra 26dec. og så nogle måneder frem
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience






 
jesperfrb
WinkSukhumvit området er fyldt med danskere, prøv at sidde i sukhumvit soi 8, i "we4u" bar, der kommer altid en masse danskere, eller gå længere op af gaden og in på "Stable logde" der er fyldt med danskere! Grin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
Spring til debat: