Se indlæg|
en prøve
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2004 10:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
davser jeg skulle bare lige se om mit billede var kommet på bamsefarr |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2004 12:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hold da kæft bame du ser jo godt ud, det lige før du slår John og isann har du slået 1000 gange ![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 29/07-2004 17:18
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Bamse Det billed ligner dig utroligt godt. Har du ikke overvejet at skifte navn ![]() ![]() ![]() ![]() John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 29/07-2004 20:43
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Høh, høh!, aber og gamle grise hele flokken! Og så på dette ellers så sobre site! Tsk, tsk hvad må webmaster dog ikke tænke? Med det underbid i begge har skal i da stå på hoved for at savle!!! ![]() Godt jeg ikke er en lille thaipige der skal ind under jer ![]() Næææe, en banan ved de i det mindste hvad de skal bruge til ![]() ![]() (man skal skal bare huske at danse uden om aberne! )/Anonym (oink, oink )
[small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 30/07-2004 09:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Jeg har ingen fantasi, så jeg har bare downloaded de gode resultater af et Dansk-Thai samarbejde![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/07-2004 12:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa ja det ser ud til at ha været et godt samarbejde for resultatet er meget flot grisebamsen ![]() |
|
|
|
| Henrik |
Lagt på d. 06/08-2004 19:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Hej Bamsefarr Kan du ik lige fortælle mig hvordan det lykkes dig at få dit flotte billed på Jeg har prøvet noget nær 1000 gange nu men er ikke lykkes inu ![]() ![]() måske jeg er et KWAI, jeg ved det ikke, kan nok godt tænkes ![]() ![]() ![]() Hilsen Henrik Kwai ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/08-2004 16:49
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Henrik det ser da ellers fint ud det billede du har.du har vist trænet en del bamsefarr Redigeret af d. 26/08-2004 21:01 |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/08-2004 19:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
bamse please lad os få det gamle billede igen, der så du sgu da kønnere ud end det nye hæ hæ |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/08-2004 10:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ok ja en masse mekong hjælper på det, hvornår skal du afsted? En her har jo lige et par dage før det bliver min tur, men hold kæft jeg har aldrig glædet mig så meget til juleaften som voksen som jeg gør nu. For mens i sidder og æder jer tykke i flæskesteg sidder jeg oppe i luften og bliver forkælet af nogle søde stewardesser i thai airways. |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 09/08-2004 18:16
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej jsr71 Så kan du jo passende vinke til ham der storsmiler i lufthavnen når du skal hjem igen, jeg er kun nogle uger bagefter dig! ![]() Husk nu at alt syd for soi 1 er mit område ![]() ![]() Køb evt. noget faktor 40 med hjem til bamsen så han ikke bliver skoldet oven i potten ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/08-2004 18:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det ved jeg da ikke jeg skal først hjem igen den 11 / 2 2005 så det kan da være det bliver dig der skal græde når jeg har et par dage mere end dig så du kan da tage noget solcreme med til bamsefar før mig, ser ud til han trænger til det ja hæ hæ hæ. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/08-2004 20:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nej det var surt du skulle afsted så tidligt, ok men jeg skal nok tænke på dig når jeg sidder oppe i flyet, på vej til paradisset hæ hæ hæ![]() |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 10/08-2004 22:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
For pokker jsh, det er jo lige før du skal have permanent opholdstilladelse! Få dig dog et job! ![]() ![]() Hvilken bar holder du til på? du kommer jo nok til at slippe en Heineken hvis jeg kommer forbi pattaya. (det er jo ikke til at opdrive en Carlsberg i thailand i disse tider) ![]() Som tidligere nævnt kan du jo vinke til ham der storsmiler i lufthavnen når du er på vej hjem, jeg er også på vej derned når du skal hjem ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 11/08-2004 19:50
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hej jsh, Når du ikke har noget fast tilholdssted er du jo ikke nem at finde. I det mindste kan du så sige hej når jeg går forbi baren du sidder på. jeg er nem at kende, jeg er hvid mand og er sikkert i selskab med en thailandsk pige ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 13/08-2004 19:05
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Hov! Tror jeg misforstod dig jsh, troede du var på vej derned nu? ![]() /Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















måske jeg er et KWAI, jeg ved det ikke, kan nok godt tænkes 