Se indlæg
 Udskriv debat
en prøve
davser jeg skulle bare lige se om mit billede var kommet på
bamsefarr
 
hold da kæft bame du ser jo godt ud, det lige før du slår John og isann har du slået 1000 gange Grin Grin
 
John
Hejsa Bamse

Det billed ligner dig utroligt godt. Har du ikke overvejet at skifte navnGrinGrinGrinGrin

JohnGrin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
Boom-Boom
Høh, høh!, aber og gamle grise hele flokken!
Og så på dette ellers så sobre site! Tsk, tsk hvad må webmaster dog ikke tænke?

Med det underbid i begge har skal i da stå på hoved for at savle!!! Smile

Godt jeg ikke er en lille thaipige der skal ind under jer Grin

Næææe, en banan ved de i det mindste hvad de skal bruge til GrinGrin
(man skal skal bare huske at danse uden om aberne! Wink )

/Anonym (oink, oink Grin)
[small]Up to me, he he!
[/small]
 
latour82
Jeg har ingen fantasi, så jeg har bare downloaded de gode resultater af et Dansk-Thai samarbejdeWink
 
Hejsa
ja det ser ud til at ha været et godt samarbejde
for resultatet er meget flot
grisebamsenFrown
 
Henrik
Hej Bamsefarr

Kan du ik lige fortælle mig hvordan det lykkes dig at få dit flotte billed på Grin Jeg har prøvet noget nær 1000 gange nu men er ikke lykkes inu SadShockAngry måske jeg er et KWAI, jeg ved det ikke, kan nok godt tænkes GrinGrinWink

Hilsen
Henrik Kwai Grin
 
Davs Henrik det ser da ellers fint ud det billede du har.du har vist trænet en del
bamsefarr
Redigeret af d. 26/08-2004 21:01
 
bamse please lad os få det gamle billede igen, der så du sgu da kønnere ud end det nye hæ hæ
 
Ok ja en masse mekong hjælper på det, hvornår skal du afsted? En her har jo lige et par dage før det bliver min tur, men hold kæft jeg har aldrig glædet mig så meget til juleaften som voksen som jeg gør nu. For mens i sidder og æder jer tykke i flæskesteg sidder jeg oppe i luften og bliver forkælet af nogle søde stewardesser i thai airways.
 
Boom-Boom
Hej jsr71

Så kan du jo passende vinke til ham der storsmiler i lufthavnen når du skal hjem igen, jeg er kun nogle uger bagefter dig! Pfft

Husk nu at alt syd for soi 1 er mit område GrinGrin

Køb evt. noget faktor 40 med hjem til bamsen så han ikke bliver skoldet oven i potten Wink

/Bart
[small]Up to me, he he!
[/small]
 
det ved jeg da ikke jeg skal først hjem igen den 11 / 2 2005 så det kan da være det bliver dig der skal græde når jeg har et par dage mere end dig Grin så du kan da tage noget solcreme med til bamsefar før mig, ser ud til han trænger til det ja hæ hæ hæ.
 
Nej det var surt du skulle afsted så tidligt, ok men jeg skal nok tænke på dig når jeg sidder oppe i flyet, på vej til paradisset hæ hæ hæCool
 
Boom-Boom
For pokker jsh, det er jo lige før du skal have permanent opholdstilladelse! Smile Få dig dog et job! GrinGrin

Hvilken bar holder du til på? du kommer jo nok til at slippe en Heineken hvis jeg kommer forbi pattaya. (det er jo ikke til at opdrive en Carlsberg i thailand i disse tider) Sad

Som tidligere nævnt kan du jo vinke til ham der storsmiler i lufthavnen når du er på vej hjem, jeg er også på vej derned når du skal hjem Pfft

/Bart
[small]Up to me, he he!
[/small]
 
Boom-Boom
Hej jsh,

Når du ikke har noget fast tilholdssted er du jo ikke nem at finde.

I det mindste kan du så sige hej når jeg går forbi baren du sidder på. jeg er nem at kende, jeg er hvid mand og er sikkert i selskab med en thailandsk pige Grin

/Bart
[small]Up to me, he he!
[/small]
 
Boom-Boom
Hov!

Tror jeg misforstod dig jsh, troede du var på vej derned nu? Shock

/Bart
[small]Up to me, he he!
[/small]
 
Spring til debat: