Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Indførelse af madvarer til Thailand?
JWOLFF
Er det lovligt at indføre ex. Ost og sild til Thailand? og hvad er straffen hvis man bliver taget med det?

Ved godt det måske ikke helt er under det rigtige emne, men synes det var her det passede bedst.

God Jul Grin

Jan
 
jesperfrb
Nej, det er stafbart, men kender ingen der er blevet taget, så ved ikke hvad straffen er! Har altid med til venner, og er aldrig blevet stoppetWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
JWOLFF
regner også med lige at have 1 kg ost og 1 kg marineret sild med, derfor jeg spørger Smile
 
EPErnstDK
jesperfrb skrev:
Nej, det er stafbart, men kender ingen der er blevet taget, så ved ikke hvad straffen er! Har altid med til venner, og er aldrig blevet stoppetWink


Gælder det alle madvarer?
Hilsen
Erik
 
jesperfrb
Ihvertfald alle ferske madvare! Men kender som sagt ingen der er blevet stoppet! Det samme gælder forøvrigt fra Thailand til Danmark! Der kender jeg så en del der er blevet stoppet med fisk osv, det bliver konfiskeret og man får en bøde på typisk 1000-2000krWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
Frank
De fortalte under indflyvningen med Thai, at indfoerelse af madvarer er forbudt og straffes med boede og/eller faengsel.

Jeg var lidt mere opmaerksom end normalt, da jeg denne gang havde en liter piskefloede, mandler, kirsebaersovs, vanilje og groedris med i kufferten.Grin

Men der skete intet.
 
Spring til debat: