Se indlæg|
Se billeder fra LOSO koncerten
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2005 19:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Tak for at du vil dele dine billeder med os bamsen ![]() |
|
|
|
| binbar |
Lagt på d. 29/01-2005 21:37
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
helt sikkert det er sgu noget der lyser op her over i det mørke tak for de fede billeder lad os få nogle flere det rykker jo.............![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/01-2005 23:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser budda68 Jamen hvorfor tænder i da ikke lyset derovre siden i alle sidder i mørke,det fatter jeg ikke Delv mig som er så nærig jeg tænder da lyset bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 30/01-2005 11:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
og kender vi dig ret bamse så tænder du sikkert lyset med aflagt og gratis sterinlys og tændstikkerne har du fået gratis i en hotellobby ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2005 11:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja da Men det undrer mig bare at flere som kommer fra jylland siger sådan nogle mærkelige ting som Jeg kommer fra det mørke jylland, hvor ligger det lige Eller jeg er kun en dum jyde,jamen det er da en mærkelig måde at nedgøre sig selv på,syntes jeg Hvorfor ikke bare Hejsa også så videre Folk fra sjælland eller fyn eller andre steder præsenterer sig da ikke som dav jeg er kun fra sjælland ja jeg undre mig bare over det. Jeg har sagt det samme til mange af mine JYDE venner og de griner og siger ja du har da ret hvorfor gør vi egentlig det bamsen ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 30/01-2005 12:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
bamsefarr skrev: Davser Ja Jeg har sagt det samme til mange af mine JYDE venner og de griner og siger ja du har da ret hvorfor gør vi egentlig det bamsen ![]() Hej Bamsefarr, De siger så:<< Der kom ham, den "TAVLIG KØBENHAVNER">>. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 30/01-2005 13:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja de siger det mørke jylland og vi siger vi kommer fra djævleøen |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 30/01-2005 13:25
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
falang yao skrev: bamsefarr skrev: Davser Ja Jeg har sagt det samme til mange af mine JYDE venner og de griner og siger ja du har da ret hvorfor gør vi egentlig det bamsen ![]() Hej Bamsefarr, De siger så:<< Der kom ham, den "TAVLIG KØBENHAVNER">>. M.v.h., M. Rasmussen ![]() Ja og i Thailand kalder du jo dig for "falang khee niaw" ![]() ![]() ![]() John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 30/01-2005 15:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja den har jeg godt nok aldrig hørt TAVLIG KØBENHAVNER">>. og nej surin jeg vil aldrig sige jeg kom fra djævle øen fordi jeg bor ikke på en djævle ø Det kan kun være mærkelige folk som kalder sjælland og andre øer djævle øen hvorfor skulle det være en djævle ø bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 30/01-2005 17:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
hvorfor det lige hedder djævle øen ja det ved jeg ikke det har blot heddet sådan så langt jeg husker tilbage måske er det forde mange jævne jyder før i tiden følte sig højt på strå når de var landet på djævle øen med den hurtige liv og høje løninger ![]() ![]() |
|
|
|
| jorn |
Lagt på d. 31/01-2005 14:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Tak til Sneppevej for de dejlige billeder fra koncerten. Jeg haaber at der er andre der har billeder, som i gerne vil dele med os alle. Det var jo en aften som er vaer at huske. Jorn “Music is the only language I whirly understand” |
|
|
|
| CML |
Lagt på d. 31/01-2005 18:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Vill bara tacka Falang Yao för dom fina bilderna som du sände till mig dom var kanon, ![]() Jag hade ju oturen att vara sjuk så jag kunde inte gå på konserten men tack vara den är websidan och Falang Yao så fick man tillgång att se fina bilder från konerten så tack igen Farang Yao. Mvh C-M |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 31/01-2005 18:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hejsan C-M. L. Be my guest . Det har været en fornøja at dela mina oplevelse fra denne afton i Nørrebro Hallen, med dig. Jeg håber at andra her i forumet vil gøra det samma. Har du tittat på "sneppevej"s video ?.(Tyvær er lyden intet så bra) . Se : http://www.sneppe...index.html "klikka" på under templets bild, så næsta vindue : Billeder........ Video fron LOSO koncert.Download filen. Har det bra. C U. Med vanliga halsingar, M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 31/01-2005 18:41 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















