Se indlæg
 Udskriv debat
Se billeder fra LOSO koncerten
Davser
Tak for at du vil dele dine billeder med os
bamsen Smile
 
binbar
helt sikkert det er sgu noget der lyser op her over i det mørke tak for de fede billeder lad os få nogle flere det rykker jo.............GrinGrinGrinGrinGrin
 
Davser budda68
Jamen hvorfor tænder i da ikke lyset derovre siden i alle sidder i mørke,det fatter jeg ikke
Delv mig som er så nærig jeg tænder da lyset
bamsen
 
surin
og kender vi dig ret bamse så tænder du sikkert lyset med aflagt og gratis sterinlys og tændstikkerne har du fået gratis i en hotellobby GrinGrinGrin
 
Davser
Ja da
Men det undrer mig bare at flere som kommer fra jylland
siger sådan nogle mærkelige ting som
Jeg kommer fra det mørke jylland, hvor ligger det lige
Eller jeg er kun en dum jyde,jamen det er da en mærkelig måde at nedgøre sig selv på,syntes jeg
Hvorfor ikke bare
Hejsa også så videre Folk fra sjælland eller fyn eller andre steder præsenterer sig da ikke som dav jeg er kun fra sjælland
ja jeg undre mig bare over det.
Jeg har sagt det samme til mange af mine JYDE venner og de griner og siger ja du har da ret hvorfor gør vi egentlig det
bamsenGrin
 
falang yao
bamsefarr skrev:
Davser
Ja Jeg har sagt det samme til mange af mine JYDE venner og de griner og siger ja du har da ret hvorfor gør vi egentlig det
bamsenGrin


Hej Bamsefarr,

De siger så:<< Der kom ham, den "TAVLIG KØBENHAVNER">>.

M.v.h., M. Rasmussen Grin Grin Grin
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
surin
ja de siger det mørke jylland og vi siger vi kommer fra djævleøen
 
John
falang yao skrev:
bamsefarr skrev:
Davser
Ja Jeg har sagt det samme til mange af mine JYDE venner og de griner og siger ja du har da ret hvorfor gør vi egentlig det
bamsenGrin


Hej Bamsefarr,

De siger så:<< Der kom ham, den "TAVLIG KØBENHAVNER">>.

M.v.h., M. Rasmussen Grin Grin Grin


Ja og i Thailand kalder du jo dig for "falang khee niaw" CoolCoolCool

John Grin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
Davser
Ja den har jeg godt nok aldrig hørt
TAVLIG KØBENHAVNER">>.
og nej surin jeg vil aldrig sige jeg kom fra djævle øen
fordi jeg bor ikke på en djævle ø
Det kan kun være mærkelige folk som kalder sjælland og andre øer djævle øen
hvorfor skulle det være en djævle ø
bamsen
 
surin
hvorfor det lige hedder djævle øen ja det ved jeg ikke det har blot heddet sådan så langt jeg husker tilbage
måske er det forde mange jævne jyder før i tiden følte sig højt på strå når de var landet på djævle øen med den hurtige liv og høje løningerGrinGrin
 
jorn
Tak til Sneppevej for de dejlige billeder fra koncerten.

Jeg haaber at der er andre der har billeder, som i gerne vil dele med os alle. Det var jo en aften som er vaer at huske.

Jorn

“Music is the only language I whirly understand”
 
CML
Vill bara tacka Falang Yao för dom fina bilderna som du sände till mig dom var kanon, Wink

Jag hade ju oturen att vara sjuk så jag kunde inte gå på konserten men tack vara den är websidan och Falang Yao så fick man tillgång att se fina bilder från konerten så tack igen Farang Yao.

Mvh
C-M
 
falang yao
Hejsan C-M. L.
Be my guest .
Det har været en fornøja at dela mina oplevelse fra denne afton i Nørrebro Hallen, med dig. Jeg håber at andra her i forumet vil gøra det samma.
Har du tittat på "sneppevej"s video ?.(Tyvær er lyden intet så bra) .
Se :
http://www.sneppe...index.html
"klikka" på under templets bild, så næsta vindue :
Billeder........
Video fron LOSO koncert.Download filen.

Har det bra. C U.

Med vanliga halsingar, M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 31/01-2005 18:41
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Spring til debat: