Se indlæg|
Thai restaurant i Roskilde
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 09/12-2006 18:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi, Er der nogle som kender til Restaurant Østens Perle, Køgevej 56, 4000 Roskilde ? (lige overfor Roskilde Amtsygehus). Er den anbefaldingsværdi ? Jeg vil nødigt køre helt til Roskilde for at indløse mit gavekort (gevinst). M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Ratz |
Lagt på d. 01/01-2007 23:25
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Hej Jeg har været der en gang og spist middag sammen med min mand og mit helhedsindtryk er, at der er god mad til rimelig pris. Deres menu er dog lidt kedeligt, set fra min Thai standard. Men eftersom de fleste kunder er danske, så kan jeg sagtens forstå hvorfor de sammensætter deres menuer som de gør. ( Hvis det er op til mig så vil jeg nok ha' som tam og nuddle suppe og diverse stærke madretter på menu, men så forsvinder sikkert de danske gæster, ikk' )Udover det er lokalet ganske lille, synes jeg. Man har forsøgt at lave ryger- og ikke-rygerafd., men hvad hjælper det, når lokalet er ret lille, for røgen smyger sig ud og fylder hele restauranten ret hurtigt alligevel. Lidt trist da vi har småbørn, derfor har vi ikke været der så tit da vi ikke vil udsætte dem for røgen. Jeg vil i hvertfald anbefalle dig at tage en tur til Roskilde og bruge dit gavekort. Husk lige at ringe og bestille bord, da det plejer at være propsfyldt især om fredag og lørdag. nedanfor er link til denne restaurant: [url]www.østens-perle.dk[/url] eller http://www.xn--st...le-fgb.dk/ Bon Appetit! ![]() |
|
|
|
| Ratz |
Lagt på d. 01/01-2007 23:26
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Vil bare tillægge at mine danske venner synes, at maden på Østens Perle smager vidunderlig
Redigeret af Ratz d. 01/01-2007 23:30 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 04/01-2007 12:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Ratz, Tak for dit feedback. Men det er sq lang fra Kastrup til Roskilde, så det kunne være at gavekortet bliver udbudt på auktion. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2007 12:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Fy du tager da bare din cykell og du kan da bare tage bamsen med ![]() ![]() |
|
|
|
| Truntepige |
Lagt på d. 04/12-2007 13:50
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Vi har hentet mad der en aften, som take away og det samgte rigtig godt!![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/12-2007 15:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
falang yao skrev: Hej Ratz, Tak for dit feedback. Men det er sq lang fra Kastrup til Roskilde, så det kunne være at gavekortet bliver udbudt på auktion. M.v.h., M. Rasmussen ![]() Maden når da at blive kold inden du når tilbage til kastrup!! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| HHH |
Lagt på d. 08/12-2007 22:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Hvis du udbyder gavekortet vil vi gerne hjælpe dig af med det. Maden derfra er utroligt lækker efter vores smag .Men vi har jo også vores første Thailandstur til gode (mandag, mandag, mandag, kommer du ikke snart...) - HH <script src="http://badge.facebook.com/badge/692899231.155.2141758038.js"></script><noscript><a href="http://www.facebook.com/people/Hans-Henrik_Hgsted/692899231">Hans-Henrik Høgsted's Facebook profile</a></noscript>
|
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 09/12-2007 01:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Hvor gammel er den Restaurant Østens Perle i Roskilde?? Jeg har kendskab til at der skulle være åbent en Restaurant i Roskilde det er nogle bekendte fra Skagen er der nogle som ved lidt mere om det, inden for 1 til 1½år. Vil gerne besøge den mellem jul og nytår men måske der er mere end en thai restaurant i Roskilde. ![]() Ubon.
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















