Se indlæg|
Krabi
|
|
| morten51 |
Lagt på d. 09/12-2007 10:39
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Hej Alle. Så er det min tur til at bede om hjælp af forummet. Vi har lige booket vores første tur til Krabi, men er lidt blanke på hvad der er at se i Krabi. Vi kunne også godt tænke os at få nogle gode tip til hvilke hoteller der er gode vi har planlagt at være der i ca. 3uger. Det er ikke første gang vi skal til Thailand vi har været der 2 gange før. ( Phuket , Hua Hin ) På forhånd tak ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/12-2007 15:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Jeg regner med at du mener Krabi og omegn. Krabi som by er ret uinterresant, andet end om der skal shoppes. Fred og ro på hotellerne ved kysten på Koh Lanta - men vældigt overfyldt i high season. Ao Nang med dagturer ud til øerne og strandene, shopping og restauranter i massevis. Varme kilder, havkajak, snorkling, dykning, junglesafari. Hvornår skal i rejse ? Hotelmulighederne afhænger kraftigt af årstiden. December + januar er det næsten skråt umuligt at opdrive et hotelværelse. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 09/12-2007 16:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Her er lille introduktion til området: http://krabi.sawa... IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 10/12-2007 07:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Min families rejser har været til krabi alle 3 gange. Ao-nang hvis det skal være helt rigtigt. Men vi holder ihvertfald meget af stederne omkring krabi. Aonang er temmelig turistet men et super hyggeligt sted at være i lav sæsonen. Der ligger en del billeder fra området på min hjemmeside [url]thai.mbuna.dk[/url] . Glæd dig
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| mattidk |
Lagt på d. 10/12-2007 12:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 256 |
Jeg synes du vil få nok af Ao Nang efter nogle dage eller en uge, så du kan bo på Ao Nang som en 'base' hvor du kan tage tur til forskellige Koh (Ø), eller overnatte nogle dage på fx. Railey, Phi Phi, osv. Der er mange muligheder, og er klart nemmer efter første du er derned. |
|
|
|
| morten51 |
Lagt på d. 10/12-2007 15:22
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
morten51 skrev: Hej Alle. Så er det min tur til at bede om hjælp af forummet. Vi har lige booket vores første tur til Krabi, men er lidt blanke på hvad der er at se i Krabi. Vi kunne også godt tænke os at få nogle gode tip til hvilke hoteller der er gode vi har planlagt at være der i ca. 3uger. Det er ikke første gang vi skal til Thailand vi har været der 2 gange før. ( Phuket , Hua Hin ) På forhånd tak ![]() Hej Alle Mange tak for de mange gode svar, der er helt sikkert meget vi kan bruge. Vi rejser derned d. 09-04-2008 så nu kan det kun gå for langsomt ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.