Se indlæg
 Udskriv debat
tyrkiet expertens, dårlige markedsføring
hussum
tyrkiet experten holder ikke hvad de sælger....har bestilt rejser til thailand for 2 mdr siden,til Phatong men fik så 8 dage inden afrejsen besked på at hotellet var booket op..
har selv tjekket hotellet på internettet og der er ledige værelser

blev så tilbudt dårligere hotel ca 20min kørsel fra Phatong til Kata Chaba hvor vi skulle bo..
samtidig kunne vi få en gratis eletanttur på 20 minutter som kompensation for at skulle bo andet sted og for at få dårligere hotel..
kunne ikke få betalt penge tilbage for differencen på de 2 hoteller..prisdiff ca 25.000 bath efter internettet
blev efter tlf. samtale tilbudt pengene tilbage for rejsen...
men hvornår mon man ville få dem tilbage ??????
man har jo ikke en chance for at booke rejse andet sted med kun 8 dages varsel i juletiden.
så det er sidste gang der bliver rejst med tyrkiet experten..
så derfor advares der mod at rejse med tyrkiet experten, på det kraftigste.

god jul
 
yeya
Tak for advarslen. Desvaerre traekker de billige rejser altid i folk, men det er vel et spoergsmaal om tid hvor laenge folk vil finde sig i den daarlige behandling.
Personligt vil jeg gerne give lidt mere og saa faa en god behandling og en god og sikker rejse.
Haaber at du faar en god tur alligevel. Kata er nu ikke saa slem. Stranden er faktisk MEGET bedre end i Patong og der sker efterhaanden ogsaa lidt i Kata. Hyggelig by som har naesten det hele. Lej evt. en scooter til 150-200 baht pr. dag og koer til Patong, det tager saamaend ikke saa laenge og det er en fin tur, med mindre klokken er 2 om natten og man er stangstiv!!!Wink
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url
 
http://www.baanjoy.dk
h
tja man får hvad man betaler for.

billige rejser = dårlig service

vi har selv prøvet dem blev lovet direkte flyvning kbh - bkk men måtte tilbringe 2,5 time i flyveren på landingsbanen i lahore pakistan
MEN prisen var derefter 2500 pr billetGrin
 
ubon lynge
hussum der ligger næsten altid et eller andet bag ved de billige rejser, men at give jer en elefant tur som kompensation er da lige til at grine af Grin Jeg vil nok gøre det samme som yeya at give lidt mere også det er iorden, men det kan måske nok blive et problem da du jo er sendt ude hvad ikke er din skyld, men at de først giver besked 8 dage før afrejsen er nok fordi de ved folk ikke kan skaffe en ny rejse så hurtig, det er bare synd at nogle bevist vil tage røven på folk, der vil have en god oplevelse samt en hyggelig jul i varmen, men jeg håber da du finder ud af noget og kommer afsted Wink
Glædelig jul og håber du/i får en god tur Wink
Ubon.

Pibe
 
tuktuk
Hejsa

Jeg ville kontakte rejseankeklagenævnet og få deres takseringer over hvad du skal have som kompentation, der er tale om en væsentlig ændring i rejsen, og derfor har du ret til MEGET mere end en elefantridetur, og prisforskellen, jeg vil mene at det ligger på ca. 30 % af rejsens pris, men det ved de hos rejseankeklagenævnet, du kan ringe til dem på telefon 45461100

der er mere her:

Rejse-Ankenævnet
Skodsborgvej 48 C, 1. sal
2830 Virum
Telefonekspedition hverdage 9-12
Telefon: 45 46 11 00

deres hjemmeside hedder:

http://www.rejsea...


Held og lykke !!!

Martin Kaiser-Nielsen
Redigeret af tuktuk d. 11/12-2007 08:43
 
www.tuktours.dk
tuktuk
spændene læsning !!

§ 15. Viser det sig inden pakkerejsens påbegyndelse, at arrangøren ikke vil kunne opfylde aftalen, uden at et eller flere vilkår ændres, eller aflyses pakkerejsen, skal arrangøren hurtigst muligt underrette kunden herom.
Stk. 2. Samtidig med den i stk. 1 nævnte underretning skal arrangøren give kunden oplysning om dennes beføjelser, om retsvirkningen af at undlade at give meddelelse som nævnt i stk. 3 samt om, hvortil kundens meddelelse kan gives. I modsat fald kan arrangøren ikke påberåbe sig for sen eller mangelfuld reklamation efter stk. 3.
Stk. 3. Vil kunden gøre krav gældende i anledning af, at arrangøren ikke vil kunne opfylde aftalen, eller at pakkerejsen aflyses, skal kunden give arrangøren eller formidleren meddelelse herom. Meddelelsen skal gives inden rimelig tid efter modtagelsen af en underretning som nævnt i stk. 1. I modsat fald mister kunden retten til at gøre krav gældende, jf. dog stk. 2.


sakset fra rejseankeklagenævnets hjemmeside....
 
www.tuktours.dk
pdrhan
Ufatteligt at folk de VIL narres....man får hvad man betaler for!! Sådan er det desværre med alt......brug dog hellere lidt flere penge og flyv med dem der har forstand på det...og ikke alle de småsvindlende konkurs selskaber som lukker og åbner efter for godt befindende......det var lige et opstød herfra....Angry
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
mattidk
du skulle har kigget på statistik før du bestilt:

tyrkiet experten = de fleste klager fra kunder... Angry
 
hussum
Tak, for jeres kommentarer og gode råd.

Vi lagde dette her indlæg ind, for at advare andre om, de ikke skal glæde sig for tidligt hvis de tror de skal bo der eller der, hvis de vælger at rejse med Tyrkiet experten, at betale for en vare 8 uger før brugen og så få af vide 8 dage før afrejse, at man ikke kan bo der, hvor man har planlagt sin ferie, det er noget knold.....Bo 15 km, fra destinationen ( samtidig blive nedgraderet), hvor resten af ens familie bor, da vi skal holde jul med fam...........sidste gang TYRKIET EXPERTEN, får fornøjelsen at have os som gæster................

Og ihhhh, hvor jeg glæder mig til denne fantastiske gratis elefantturPfft (ironisk ment)

rejst meget i Thailand
 
tuktuk
stadig vil jeg holde på du skal klage din r... i laser mens du er der og senere når du kommer hjem, du har krav på mere !!!!

Hilsen martin
 
www.tuktours.dk
pdrhan
Jeg var da mødt personligt op hos Tyrkiet experten og brokket mig r......n ud ad bukserne og var ikke gået før de var kommet med en afklaring til min fordel!!! De skal sgu ikke dø i synden!! De er nogle møgdyr!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
kanut
Hej med dig pdrhan,

jeg tror ikke det hjælper ret meget at møde op hos tyrkiet experten og brokke sig (selv om han fortjener det) han ringer bare efter sin fættterWink
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe
 
helge
man burde bare brokke sig.Om ikke andet,så de betænker sig,inden de gør det igen. ellers er der jo totalt frit slag for platugler. mvh helge
 
hussum
tjaaa, vi har sandelig osse brokket os, men de gør som det passer dem, ved jo man er presset når beskeden kommer så sent, og der er jo en grund til man bestiller i god tid op til jul...................grunden er man viiiil på juleferie................og rejseselskabet ved, man kke har lige pt. andre muligheder for at finde noget tilsvarende nu ik??


Vil nyde min "gratis" og meget dyre elefanttur på 20 min *GG*
 
stoney
oho ikke igen,hvorfor altid kun dårligt om dette selskab,det har været nævnt før,herinde kun negativt,hold da jeres surt tjente penge fra dette,SKIMMEL SELSKAB,ja det er bare mit sure opstød,men jeg mener hvad,jeg siger.Wink
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
 
John
Jeg vil gerne lige komme med et lille pip her i indlæg nr. 16
Jeg har fløjet med Tyrkiet Eksperten, jeg var tilfreds og jeg fik hvad jeg blev lovet og hvad jeg betalte for.
Så det er ikke alle der er utilfredse

Forøvrigt så mener jeg ikke at Tyrkiet Eksperten ikke et konkurs selskab, jeg har ihvertfald aldrig hørt at de har været gået konkurs.
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
hussum
John fra indlæg nr. 16.
Det er da dejligt at høre du fik hvad du blev lovet og har betalt for.

Vi forventede osse at få det vi blev lovet, og det vi HAR betalt for, men sådan er tilfældet bare ikke...............Vi nøjes med en tur på en elefant i 20 min........tror det er den dyreste elefanttur i mands minde........
 
SteenJ
Endelig efter at har set på og fået mange gode impulser på THW. Jeg har nu rejst med TK nogle gange og der har været lidt problemer, men ikke mere end jeg har kunnet tage det med en vis form form for ro. Sidste, da vi måtte retunere og nødlande i BK. Tv i Dk var helt oppe på dupperne og hvorfor, fordi folk overgearer nogle gange og kører hinanden op. Man for hvad hvad betaler for men, restplads mandag 10-12/kun fly 2500,00 kan man så ikke lige være rolig.
Hilsen
Steen
 
helge
Nej,Tyrkieteksperten er ikke gået konkurs,men jeg mener bestemt,at personkredsen,har været på den galej. Iøvrigt er det vel i principet ligegyldigt hvormeget man betaler. man skal have,hvad man bliver lovet. Ellers er det jo rent anarki. Man skal selvfølgelig være på vagt,hvis tilbudene er urealistiske. Selv er jeg færdig med charter efter en uønsket landing i Tyrkiet. Selvskabet var uduelige i den situation. mvh helge
 
hussum
Til Steen J.
Det er da dejligt for dig at få en billig billet, men men det er faktisk ikke det, det her handler om, men at man har købt en varer, der bliver annuleret i sidste øjeblik, på en sådan måde at man bliver bondefanget til at modtage en billigere vare, men for samme dyre pris.........bondefanget pga. tid,
 
Spring til debat: