Se indlæg|
zoom
|
|
| h madsen |
Lagt på d. 16/12-2007 11:23
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
hej jeg vil bare sige lade vær med at fly med zoom . det er dorligt sørvis di holler ikke hvad di siger dorligt sæder ![]() |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 16/12-2007 12:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
Tjae hvad kan man forvente med tyrkiet ekspressen eller hvad de gøglere nu engang hedder. Det undre mig at folk bliver ved at falde i vandet hos dem efter jeg ved ikke hvor mange artikler i diverse aviser og forums. Man får nu en gang hvad man betaler for i langt de fleste tilfælde.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 16/12-2007 12:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
hvad præcist er der galt med zoom. |
|
|
|
| thaibamse |
Lagt på d. 16/12-2007 20:19
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
hej h madsen som jeg kan se har du været skide fuld da du fløj med zoom air. for jeg kan kun se med et øje og jeg fløj D 10-12 -07 og alt var OK beder end thaiair mvh thai bamse skype
thai.bamse |
|
|
|
| thaibamse |
Lagt på d. 16/12-2007 20:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
hej berg tyrkiet ekspressen er jo ikke det samme som zoomair det er bare et fly selskab som flyver for dem og man kan ikke kemme alle over samme kam mvh thaibamse
skype
thai.bamse |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/12-2007 20:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Man får hvad man betaler for,og så er det lige meget hvor i verden du er.man kan ikke rejse 1 klasse og betale skod klasse![]() MVH,LINDY |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 17/12-2007 01:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Zoom er et charterselskab, der sælger deres sædder til rejseselskaber, og Tyrkieteksperten har så booket deres fly! Kender ikke til servicen ombord, men ved at deres fly lever op til standard, og er for øvrigt i god stand, teknisk set ![]() ![]() ![]() Glædelig jul, og god tur til dem der skal afsted ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 17/12-2007 11:10
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Zoom air fejler da intet. Deres Boing 767 fra København til Thailand, er alle fornuftige. Det er rigtigt at Tyrkiet Eksperten ikke har det bedste rygte, og zoom er charteret af dem. Men synes nu ikke Zoom skal straffes for det. |
|
|
|
| h madsen |
Lagt på d. 18/12-2007 17:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() thaibamse skrev: det passe ikke jeg drak næsten ikke men jeg sad på nr 52 vor sad du skal du med dem hjem for det skal jeg ikke hej h madsen som jeg kan se har du været skide fuld da du fløj med zoom air. for jeg kan kun se med et øje og jeg fløj D 10-12 -07 og alt var OK beder end thaiair mvh thai bamse |
|
|
|
| h madsen |
Lagt på d. 18/12-2007 21:28
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
h madsen skrev: vor dan ser jeg ud![]() ![]() ![]() ![]() ![]() thaibamse skrev: det passe ikke jeg drak næsten ikke men jeg sad på nr 52 vor sad du skal du med dem hjem for det skal jeg ikke hej h madsen som jeg kan se har du været skide fuld da du fløj med zoom air. for jeg kan kun se med et øje og jeg fløj D 10-12 -07 og alt var OK beder end thaiair mvh thai bamse |
|
|
|
| thaibamse |
Lagt på d. 19/12-2007 08:31
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
hej h madsen jeg fløj på Premium Class 2a først i flyveren læder sæder masser af ben plads beder en thaiair og ja jeg skal med zoomair hjem og ja jeg flyver med dem igen hvis prisen er rigtig håber du har en god tur i thailand god jul og er godt nytaar MVH thaibamse ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
skype
thai.bamse |
|
|
|
| h madsen |
Lagt på d. 19/12-2007 18:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
det er ok men det er ikke mig der var fuld jeg er høj lys håret cm 204 så var set mig du så der var fuld jeg sad ogser der oppe 45 d det samme her god jul vi snakkes når vi kommer hejm jeg rejser hjem i gen til 5 feb |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














hej h madsen som jeg kan se har du været skide fuld da du fløj med zoom air.
Man får hvad man betaler for,og så er det lige meget hvor i verden du er.man kan ikke rejse 1 klasse og betale skod klasse

