Se indlæg
 Udskriv debat
zoom
h madsen
hej jeg vil bare sige lade vær med at fly med zoom . det er dorligt sørvis di holler ikke hvad di siger dorligt sæder Frown
 
Berg
Tjae hvad kan man forvente med tyrkiet ekspressen eller hvad de gøglere nu engang hedder. Det undre mig at folk bliver ved at falde i vandet hos dem efter jeg ved ikke hvor mange artikler i diverse aviser og forums. Man får nu en gang hvad man betaler for i langt de fleste tilfælde.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience






 
nicefarang
hvad præcist er der galt med zoom.
 
thaibamse
Shockhej h madsen som jeg kan se har du været skide fuld da du fløj med zoom air.Cool for jeg kan kun se med et øje og jeg fløj D 10-12 -07 og alt var OK beder end thaiair
mvh thai bamse
skype
thai.bamse
 
www.thailand-dk.webbyen.dk
thaibamse
hej berg
tyrkiet ekspressen er jo ikke det samme som zoomair det er bare et fly selskab som flyver for dem og man kan ikke kemme alle over samme kam

mvh thaibamseCool
skype
thai.bamse
 
www.thailand-dk.webbyen.dk
GrinMan får hvad man betaler for,og så er det lige meget hvor i verden du er.man kan ikke rejse 1 klasse og betale skod klasseSad

MVH,LINDY
 
jesperfrb
Zoom er et charterselskab, der sælger deres sædder til rejseselskaber, og Tyrkieteksperten har så booket deres fly!
Kender ikke til servicen ombord, men ved at deres fly lever op til standard, og er for øvrigt i god stand, teknisk setWinkWinkWink
Glædelig jul, og god tur til dem der skal afstedGrinGrin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
JWOLFF
Zoom air fejler da intet. Deres Boing 767 fra København til Thailand, er alle fornuftige.

Det er rigtigt at Tyrkiet Eksperten ikke har det bedste rygte, og zoom er charteret af dem. Men synes nu ikke Zoom skal straffes for det.
 
h madsen
AngryAngryAngryAngryAngry
thaibamse skrev:
Shockhej h madsen som jeg kan se har du været skide fuld da du fløj med zoom air.Cool for jeg kan kun se med et øje og jeg fløj D 10-12 -07 og alt var OK beder end thaiair
mvh thai bamse
det passe ikke jeg drak næsten ikke men jeg sad på nr 52 vor sad du skal du med dem hjem for det skal jeg ikke
 
h madsen
h madsen skrev:
AngryAngryAngryAngryAngry
thaibamse skrev:
Shockhej h madsen som jeg kan se har du været skide fuld da du fløj med zoom air.Cool for jeg kan kun se med et øje og jeg fløj D 10-12 -07 og alt var OK beder end thaiair
mvh thai bamse
det passe ikke jeg drak næsten ikke men jeg sad på nr 52 vor sad du skal du med dem hjem for det skal jeg ikke
vor dan ser jeg ud
 
thaibamse
hej h madsen

jeg fløj på Premium Class 2a først i flyveren læder sæder masser af ben plads beder en thaiair
og ja jeg skal med zoomair hjem og ja jeg flyver med dem igen hvis prisen er rigtig

håber du har en god tur i thailand
god jul og er godt nytaar
MVH thaibamseCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool
skype
thai.bamse
 
www.thailand-dk.webbyen.dk
h madsen
det er ok men det er ikke mig der var fuld jeg er høj lys håret cm 204 så var set mig du så der var fuld jeg sad ogser der oppe 45 d det samme her god jul vi snakkes når vi kommer hejm jeg rejser hjem i gen til 5 feb
 
Spring til debat: