Se indlæg|
HJÆLP SØGES ASAP-
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 19/12-2007 05:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
Hejsa Jeg har en bøn fra nogle af mine bekendte som er blevet brændt af af Tyrkiet "eksperten" de vil gerne have et hotel/Lejlighed/hua på Kata/Karon på Phuket i perioden 28/12-04/01-2007 de er i alt 7 personer, så 3 dobbelt værelser det ene med ekstra seng... I må meget gerne sende mig en PB eller mailen mig på min personlige mail [mail][/mail] hvis i har noget eller ved hvor jeg kan skaffe det.... Jeg har indtil i eftermiddag kl 16 til at finde noget så alle svar indtil kl. 16 i eftermiddag, vil blive værdsat med kyshånd !!! |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 19/12-2007 06:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Jeg gar ud fra at du har tjekket dette link men sender det alligevel. http://www.thaila...ince_id=89 Der er en masse at kigge pa, held og lykke.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 19/12-2007 07:19
|
|
Hejsa Tak for det hurtige svar !! De fleste af de hoteller er prøvet, og alle er fully booked, men vi hører gerne stadig fra jer hvis i kender nogen som har en stor lejlighed med plads til 7 personer eller nogen der kender et godt guestshouse med samme plads.... ![]() På forhånd tak for hjælpen.. ! |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/12-2007 09:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
har du checket denne : http://www.asiaro...
Redigeret af d. 19/12-2007 09:16 |
|
|
|
| kaersner |
Lagt på d. 19/12-2007 09:21
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej Prøv denne her www.jipsguesthous... Med venlig hilsen Gunnar |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 19/12-2007 09:31
|
|
Hejsa Tak for jeres svar !! Miraklernes tid er ikke slut, jeg har fundet noget de kunne bruge !! Men tak for hjælpen, de ledte mig den rigtige vej... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.