Se indlæg
 Udskriv debat
Thai fest
kim-herlev
Er ny medlem her...har et spørgsmål,har været i Thailand - Phuket et par gange..senest for 14 dage siden..hvor kan man møde thaier her i DK..har hørt der bliver holdt nogle fester...hvem kan svare?
 
Seua
jeg har hørt lige det samme Smile så det vil jeg osse gerne høre med på det herCool
 
John
Thai fester/ koncerter, plejer vi at annoncere på forsiden, når vi får kendskab til dem...
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
kim-herlev
Tak john..vil holde øje.
 
thai-tay
ved i hvornår bliver der hold thai fest igen?Grin
 
pdrhan
thai-tay skrev:
ved i hvornår bliver der hold thai fest igen?Grin


Læs lige 2 indlæg oppe - der står det! GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
Spring til debat: