Se indlæg|
Mere rengøring
|
|
| canis lupus |
Lagt på d. 20/12-2007 13:21
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Det var da en fantastisk idé, med sådan et forum. Jeg er leder i et af landets største rengørings selskaber og vil da hermed opfordre alle thai'er og for den sags skyld danskere, som mangler et godt job i et selskab, hvor miljø og arbejdsmiljø er i højsædet, til at smide en hilsen på min profil. Vi har gode erfaringer, i andre afdelinger med Thai arbejdskraft. Og derfor ser jeg lige mit snit til at, skumme min del af fløden ved at vinke højt med armene herinde. Jeg er tovholder på opstart af en sjællandsk afdeling af industri rengøring. Da vi også får mange opgaver ud over industri, såsom slutrengøring efter restaurering/nybygning, hovedrengøringer, højderengøring, facaderens, mindre skadesager. (vi vil i første omgang ikke ind i skadebranchen, men tager mindre opgaver ved etablerede kunder). Og en hel masse andre spændende opgaver. har jeg så at sige altid brug for kvalifiseret arbejdskraft. Hos os er oplæring et must. Ikke bare for kvaliteten, men i høj grad også fordi, at det er vigtigt for os at vi kan holde længe på vores medarbejdere, og derfor skal du lære at passe på dig selv og din krop, når du arbejder for os. Derfor arbejder vi heller ikke med samme tidspres, som mange andre firmaer, byder ders medarbejdere... Vi tager ganske enkelt ikke opgaver, som fysisk er umulige at udføre i en tilfredstillende kvalitet. Eller med andre ord, som nedslider vores medarbejdere. Lønnen er sat ud fra sanitørenes overenskomst. Men i industrien har vi i mange tilfælde mulighed for at aflønne lidt højere. Skriv til mig og få et link til vores hjemmeside.... (også selvom industri afdelingen ikke rigtig er beskrevet der endnu). Og skulle du blive mere interesseret af det, så er du velkommen til at vende tilbage til mig her. Torben |
|
|
|
| Sabel |
Lagt på d. 11/02-2008 17:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
Hej Torben har du brug for nogle dygtige medarbejder kan jeg sagtens hjælpe dig. Hvis altså det stadigvæk er aktuelt??
|
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











