Se indlæg|
sex turisme
|
|
| roald |
Lagt på d. 25/12-2007 10:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
Det er sjov / interessant og sidde og læse om " almindelige mennesker " mening om thailand som sex-turisme land http://www.rejsel...-sippet%3F |
|
|
|
| topdogdk |
Lagt på d. 25/12-2007 13:52
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Det var dog utroligt så mange dumme kommentarer der er om dette emne. Det er udelukkende op til en selv hvad man vil. Alle fordommene om at de er tvunget ud i det er fis under alpehuen. Pigerne der arbejder i barerne får deres månedlige løn, selvom de ikke går med nogen. Den løn de får for det svarer til en fabriksarbejders løn her. Er de heldige, kan de gå med en sød "falang", og er meget glade for det. Pigernes opgave i Thailand, er hovedsageligt at forsørge de "gamle" derhjemme, der ikke kan arbejde mere. Der findes ikke noget socialsystem her der sørger for dem. Bliver en udlænding forelsket og vil giftes med dem, er det den største lykke for dem. Iøvrigt aner familierne sjældent noget om hvad de foretager sig, da de som regel siger at de lever af rengøringsarbejde m.v. Ud over det, så siger pigerne pænt nej tak, hvis de ikke bryder sig om fyren. Der er ikke nogen tvang fra hverken "mamasan" eller deres thai kærester. Udskyld, men jeg kan kun grine ad de kommentarer på den hjemmeside du referer til
Redigeret af topdogdk d. 25/12-2007 13:59 Add life to your days,
not days to your life |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 25/12-2007 17:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Ja, megen til uvidende sataner Men den snak de har der, har vi jo vendt mange gange herinde... Ps. har da også selv lige givet mit besyv med i deres snak...
|
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 25/12-2007 18:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
heh jeg er så ikke helt enig i dine synspunkter Loc :=) Jeg mener godt man kan have en kvalificerende mening om landet uden at have boet der ![]() Jeg har også givet min mening til kende om landet som jeg holder utroligt meget af
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 25/12-2007 18:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Ok - Jeg har måske udtrykt mig forkert, jeg skulle måske have skrevet charter-turister istedet
|
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 26/12-2007 03:07
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
topdogdk skrev: Det var dog utroligt så mange dumme kommentarer der er om dette emne. Det er udelukkende op til en selv hvad man vil. Alle fordommene om at de er tvunget ud i det er fis under alpehuen. Pigerne der arbejder i barerne får deres månedlige løn, selvom de ikke går med nogen. Den løn de får for det svarer til en fabriksarbejders løn her. Er de heldige, kan de gå med en sød "falang", og er meget glade for det. Pigernes opgave i Thailand, er hovedsageligt at forsørge de "gamle" derhjemme, der ikke kan arbejde mere. Der findes ikke noget socialsystem her der sørger for dem. Bliver en udlænding forelsket og vil giftes med dem, er det den største lykke for dem. Iøvrigt aner familierne sjældent noget om hvad de foretager sig, da de som regel siger at de lever af rengøringsarbejde m.v. Ud over det, så siger pigerne pænt nej tak, hvis de ikke bryder sig om fyren. Der er ikke nogen tvang fra hverken "mamasan" eller deres thai kærester. Udskyld, men jeg kan kun grine ad de kommentarer på den hjemmeside du referer til ![]() her har vi den dummeste kommentar jeg har set i arevis |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 26/12-2007 04:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Topdogdk. Du lever vist i en droem, magen til uvidenhed skal man lede laenge efter. Maa du bliver klogere, uden at skade andre. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 26/12-2007 12:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
det er dog nogle utrolige stærke udtalelser du fremkommer med både i denne tråd, samt sexferie i Thailand. kommende turister der skal besøge Thailand har vel lov til i deres uvidenhed at stille nogle spørgsmål om ting de er i tvivl om. turister der kommer til Thailand vel også lov til at give deres mening om det land de har besøgt, måske har de oplevet ting som du ikke har. (uvidende sataner) ja måske men er det så ikke fair at man prøver at forklare ens opfattelse af emnet. Man er vel ikke ekspert på området fordi man har boet i Thailand i 2 år. jeg har boet i Danmark i 46 år men er ikke ekspert i det Danske prostitutions miljø, selv om jeg nok har en mening om dette. Så prøv at holde det lidt seriøst i stedet for. når dette er skrevet forstår jeg godt din frustration over emnet prostitution da det stort set altid bliver nævnt i en samtale med en som aldrig har besøgt Thailand. og korrekt her på siden er der en større viden om Thailand da de fleste herinde har en eller anden forbindelse til Thailand kone / kæreste / venner. kan du forsat have en god jul også til alle i andre herinde hilsen Kent ![]() ![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 26/12-2007 14:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej On og Kent GODT SKREVET Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/12-2007 14:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja nu skal jeg ha høvl igen Men hvis ikke der var de barer, og alle de turister som kom og besøgte dem, Ja så var der mange her som ikke havde mødt deres kone ![]() Så de gør da lidt gavn både turisterne og barerne ![]() ![]() ![]() bamsen |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 26/12-2007 15:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
hvis der ikke var lette damer i thailand så kom jeg der ikke og jeg vil våge den påstand at det ville 80% af de andre turister heller ikke |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/12-2007 15:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
bastian skrev: hvis der ikke var lette damer i thailand så kom jeg der ikke og jeg vil våge den påstand at det ville 80% af de andre turister heller ikke Nej du har sikkert ret. Selv om der nu kommere flere familer derud, og det er godt. bamsen |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 26/12-2007 16:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
hej bamse og bastian. Julen er jo hjerternes fest,og hvad hjertet er fuldt af.......... Ellers en ordentlig sjat de der 80%. Nej Bamse,du faar jo ikke hoevl,med mindre du har oensket det. Der er godt nok gang i siden idag-aften. mange hilsener helge |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 26/12-2007 19:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Til Bastian (Er du den store stygge Bastian )![]() Bastian skriver : hvis der ikke var lette damer i thailand så kom jeg der ikke og jeg vil våge den påstand at det ville 80% af de andre turister heller ikke Jeg vil våge den påstand hvis der ikke var "lette damer" i Thailand , så var der kun 100 Thailændere i Danmark ! God Jul ![]() ![]() [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 27/12-2007 02:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Bastian Vil du påstå at den Thailandske turisme er SEX. Jeg ved ikke hvormange du kender, som tager regelmæsig til Thailand. Jeg kender mange, som tager hertil hvert år, nogle for at dykke, andre for at svømme og de som bare vil koble af fra hverdagen og slappe af. Nu nævner du 80%, hvordan vil du så forklare at der er stor stigning i bårnefam. som rejser til Thailand. Måske tror du at fam. faderen lægger kone og børn i seng, for derefter at gå ud alene. Det tror jeg ikke på. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 27/12-2007 07:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
kald nu en skovel for en skovl, jeg kender også rigtig mange både gifte og enlige som rejser til asien, og de der ikke benytter sig og glæder sig til disse kvinder kan tælles på en hånd. ca 50% af dem rejser med det som hovedformål og de andre 50% tager det som et glædeligt tillæg til en god rejse ![]() |
|
|
|
| helge |
Lagt på d. 27/12-2007 07:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 187 |
Foer ar vi paa 80%.Nu er vi paa,efter at have talt efter paa min egen haand,5 eller derunder. Gang i den!!!!
Redigeret af helge d. 27/12-2007 07:34 |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 27/12-2007 10:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Til Bastian: ]hvis der ikke var lette damer i thailand så kom jeg der ikke og jeg vil våge den påstand at det ville 80% af de andre turister heller ikke Næh, jeg tror kun, det er 30%, der er sex.turister. Hvis man læser indlæggenepå www.thailand.dk, så får man det indtryk, at sex ikke har den store interesse blandt turisterne. De fleste turister er meget mere interesserede i hvide sandstrande, klart vand, schnorkling, dykkercertifikater og naturskænne smp æer. Det er familierejsende. I Pattaya og Bangla på Phuket er der naturligvis en del sex-turister. Jeg drøner også med melemrum til Pattaya for at vælte mig i de mange smukke og charmerende unge damer, men næsten lige sp glad er jeg for den fine og ret billige europæiske mad, der tilbydes fra de mange farang-ejede restauranterne i Pattaya. Masnge af turisterne er mere mad-turister end sex-turister.- Til topdogdk: Næh, mit indtryk er, at lønnen (den regulære løn) til barpigerne i Pattaya kun er ca. 3.000 baht/måned. Det er halvdelen af en fabiksarbejders, så de må erhverve sig nogle ekstraindtægter. Nogle jobopslag reklamerede med 12.000 baht/måned til go-go damer. En velskabt go-go dame fortalte mig, at hun brugte ca. 2.000 baht/dag. Bent |
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 27/12-2007 14:35
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
jeg kender ikke så meget til løn????? En bar pige her på Phuket får et sted at sove +lidt ris og blade måske lidt kød+hun kan gøre sig ren Tak -Dette må så så stå for egen regning (Kender mange der har det sådan)
[mail][/mail]
|
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 27/12-2007 14:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
jeg har rejst i Thailand i mange år både uden min kone og med min kone, jeg syntes at de Thailandske piger er meget smukke og søde, og hånden på hjertet ( jeg behøver ikke at lyve i dette forum ) jeg har aldrig prøvet en af disse skønheder, ikke fordi jeg er snerpet eller hellig, næ jeg får hvad jeg skal have derhjemme(samle appetit ude, spise hjemme)nu læser jeg denne tråd, og kan ikke lade være med at blande mig. Det ok at tage til Thailand for at få noget på den dumme, problemer som jeg har været ude for er at mange ungersvende ( også gamle grise) mener et de skal dele alle deres tåbeligheder med alle andre, og det foregår ofte ved pinlige optrin på hotellet ved morgenmaden, mændene jeg tænker på har opført sig grimt og uhøfligt overfor pigerne i andres påhør, og det er meget pinligt, jeg har et par gange (med udsigt til et par på ørene blandet mig, og spurgt hvorfor de opfører sig sådan,) og svaret er som regel, at sådan skal de have det, for at forstå det. Man skal opføre sig pænt og med respekt overfor pigerne, og så lige dæmpe sig lidt når man kommer ud fra baren, så er det ok med mig hvad der foregår, for der foregår jo overalt på kloden.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














Men den snak de har der, har vi jo vendt mange gange herinde... Ps. har da også selv lige givet mit besyv med i deres snak...



