Se indlæg
 Udskriv debat
Kanon juleaften
Top High Class Fashion
jeg er lige kommet hjem fra en rigtig hyglig og fed jule aften sammen med med min kone og min partner vi havde lavet rigtig dansk jul med fleskestej og alt der til thaierne puttede chilli og tomat ketsuph paa men vi havede det alle rigtigt hygligt og hvad saa bare det er hygligt

Rigtig god jul til alle her

Med venlig hilsen Leo
PfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfftPfft
Paco Casa Excuslive Handbags


http://thaidanrej...ejser.html
 
http://thaidanrejser.blogspot.com
phitsanulok
Hej her Danmark er julemiddagen også overstået :-)
Dejligt med en masse julemad og lidt gaver.

Fortsat god jul og et godt nytår Cool
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
 
www.shirtfreak.dk
topdogdk
Yes, havde også en god julemiddag med konen her Pattaya.
Øffebasse, rapand m.m.GrinGrin
Add life to your days,
not days to your life
 
http://www.pattaya-bars.net/pitstop-bar-bang-saray
Spring til debat: