Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
slår sin thai kone
|
|
|
Lagt på d. 25/12-2007 15:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
sabai sabai skrev: Klap lige hesten ! Det kunne jo også være , det er konen der er tosset ! Juleaften er det perfekte tidspunkt at lave problemer . over for falangen ! så HAN står i et dårligt lys !! i forhold til alle deres bekendte ! Thaier er jo ganske gode til at finde det "ømme punkt " Ps Har selv oplevet det mange gange til fødseldage, fester, jul . nytår o.s.v. Jeg tror det er konen der er galt på den !! MAN SKAL IKKE TRO PÅ ALT HVAD MAN HØRER !!!!!!!!!! Klap lige hesten !! god jul ![]() ![]() Davs Sabai sabai Ja nu kender jeg hende og hendes mand gennem al den tid de har været gift. Og jeg ved hvad der foregår i det ægteskab,og det er ikke først gang han slår hende, selv hendes søde datter som de fik herop er skide bange for ham,og vil meget gerne hjem til,thailand igen Så nej det er ham som er gal på den,han tror at han kan banks hende til at elske ham. Men hun tør ikke gøre noget fordi hun er bange for at blive smid hjem igen. Og hun vil jo så gerne have hendes datter og søn får en god uddannelse her i danmark,og kunne støtte sine forældre Bamsen |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 25/12-2007 16:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Ja jeg har nu heller ikke noget som helst til overs for de tomhjerner der render rundt og tæsker eller slår deres koner eller kærester. Hvad fan... tror de selv de går og laver. De må mangle et eller andet oppe i hovedet. |
|
|
|
| MrCcCooL |
Lagt på d. 25/12-2007 17:40
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Ja de er godt nok tossede dem der tror de kan opnå noget som helst ved at tæske løs på deres kone/ kæreste , Gid dog konen / kæresten kunne sætte sig i respekt , foreksempel med en kagerulle eller stegepande . Eller elet og ret ved at sige fra over for sådane en du, skid Life is Good
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 25/12-2007 21:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
ja og nu sider jeg så bare og tænker det er vist ikke første gang du høre sådanne ting lille bamse eller har ondt af en stakels thaipige gad vide om det er lige så sandt som siste gang |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/12-2007 21:32
|
|
Davs Rolan Ja det er vist første gang Jeg her fortæller om en jeg kender som slår sin kone, Men jeg håber da det er sidste gang jeg jeg hører om det. bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 25/12-2007 21:34
|
|
så vidt jeg husker er det vist ikke første gang og sikert heller ikke siste desvære |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/12-2007 21:39
|
|
Davs igen Jo rolan du husker vist forkert, Men jeg håber da ikke at man skal høre igen, at en slår sin thai kone. Fordi det er for lavt at slå sin kone. bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 25/12-2007 21:40
|
|
det har du fulstændig ret i lige som det er at blive beskyldt for det |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/12-2007 21:42
|
|
rolan skrev: det har du fulstændig ret i lige som det er at blive beskyldt for det Ja man skal ikke komme med beskyldninger uden der er hold i det. Og det er sikkert ikke sjovt at blive beskyld for noget som ikke er rigtigt. bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 25/12-2007 21:43
|
|
det vil med andre ord sige at du ved det er sandt og ikke er noget der bare blir sagt |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/12-2007 21:50
|
|
Davs igen Ja da jeg ved det er sandt ,jeg snakkede med hende i telefonen da jeg hørte ham råbe og skrige. Ellers ville jeg da ikke ha skrevet om det, det var bare vildt hårdt at høre på det indtil han tog hendes telefon og så tomheden,,,,hvad sker der nu efter det. det var sgu ikke sjovt. bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 25/12-2007 21:54
|
|
du kan ikke beskylde en mand for at slå bare fordi han råber og skiger det er der mange der gør og specielt thai |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/12-2007 21:58
|
|
Hør Lige rolan jeg ved hvad jeg hørte det hørte du ikke. Og jeg hænger ham ikke ud her. jeg har ikke sagt navn eller noget bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 25/12-2007 22:08
|
|
vi ved alle godt hvad der skal få folk til at komme løbende for at hjælpe de stakels thiapiger og det ved de osse selv manden får bare sjældent lov til at forsvare sig |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 26/12-2007 17:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Nej går bestemt ikke ind for vold ! Men hvad ville man gøre ..... Hvis den søde lille kone ,står og stikker ud med den største kniv fra køkknet ??? Få kniven i maven eller give hende et klask ??? Jeg ved godt hvad jeg gør ! Det er desværre dagligdag for mange Thai-gifte danske mænd, at stå model til denne primitive opførelse med trusler , grim tale , økonomisk ruin o.s.v.. Ja de fleste vil nok sige smid hende ud... Men hvad hvis der er børn indblandet ?.... så er det sgu ikke let !! Det Thailandske netværk af de værste "gamle " golddigger står altid klar med gode råd om hvad man siger til politiet. socialemyndigheder o.s.v. Kender mange eksempler på af pigerne niver sig selv for at få blå mærker og brænder sig selv med cigaretter.. og så siger det er falang svinet der har gjort det ! Hvem tror den naive sagsbehandler mest på ? ....Den måske lidt ældre danske mand eller den lille søde slave/husholderske som han forøvrigt har købt i Thailand ??? Derfor siger jeg klap lige hesten !! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 26/12-2007 17:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Der er altså også de mænd som vil bestemme alt hvad hun skal, har kendt et par engang hvor kvinden ikke måtte gå nogle steder uden først at få lov til at gå på besøg ved naboen, eller hvor hun skulle lave alt det huslige, hun skulle gå med ham i bad vaske han over alt,det blev heldigvis for meget for kvinden og hun har i dag en sød mand,hvor hun ikke er slave, menhar da hørt om de kvinder som sabai sabai skriver om. Der skal som sagt to til at slås hvem der har skylden, kan vi andre ikke vide da vi jo ikke har set hørt noget![]() Forsat god Jul
Ubon.
![]() |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 26/12-2007 19:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Jeg har tillid til Bamsen og er sikker på, at der er hold i de ting, han siger.
Peter
|
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 26/12-2007 19:27
|
|
Jamen jeg tror da også der er foregået et eller andet , men det er jo lidt svært at se igennem telefonen hvad der er op og ned i den sag ! Og især hvad som ligger forud for det skete ! Jeg vil henvise til mine tidligere indlæg.. God Jul ![]()
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 26/12-2007 20:13
|
|
Husk lige filmen af Palmbeck.. Det bliver ganske spændende at se den ! Fra DR: Dansk dokumentar - Fra Thailand til Thy 02. januar 2008 kl. 20:00 på DR1 Produktion: Cosmo Film Doc i samarbejde med DR Instruktion: Janus Metz Et rørende og barskt dokumentarprogram om kærlighedens kår mellem thailandske kvinder og deres danske mænd i et vindblæst hjørne af Nordjylland. I Nordjylland bor der 575 thailandske kvinder i danske ægteskaber. For 15 år siden var der næsten ingen, men der var Sommai - en tidligere sexarbejder fra Pattaya. Med Sommai i spidsen skildrer FRA THAILAND TIL THY et netværk af entreprenante og stærke thailandske kvinder. [u]De skal finde en mand til niecen Kae, som er i Danmark på et tre måneders turistvisum.[/u] Med kontaktannoncer og kvindelist søger de den rette mand til Kae. Dokumentaren følger hende fra hun ankommer i Kastrup lufthavn til hendes møde med en dansk mand. Gennem denne anderledes kærlighedshistorie får vi et nærgående indblik i ægteskaberne mellem danske mænd og thailandske kvinder i Thy. Et indblik der fortæller om globalisering, fattigdom, prostitution og vores fælles behov for tryghed, kærlighed og "en at holde af". Kvinderne støder ofte på omverdenens fordomme. De forbindes med prostitution og ses som kvinder, der udnyttes af danske mænd. FRA THAILAND TIL THY er imidlertid et portræt af en gruppe kvinder, der ikke kun er ofre, men derimod handlekraftige kvinder, der via ægteskabet i Danmark forsørger sig selv og en hel landsby i Thailand.FRA THAILAND TIL THY er en historie i øjenhøjde om globalisering og migration i et udkantsområde i Danmark. Kvinderne i Thy giver os forståelse for de millioner af kvinder, der i dag rejser ud i verden, for at sende penge hjem til deres fattige familier. Den forholder sig samtidigt til den danske indvandringslovgivning, hvor udenlandske kvinder skal indgå minimum 7 års ægteskab, for at kunne tilbyde den arbejdskraft udkantsområder, som Thy har så hårdt brug for. Programmet lader os komme ind på livet af en gruppe velintegrerede thailandske kvinder, der alle forsøger at udleve forestillingen om lykken i vesten og dermed opnåelsen af respekt og social status hjemme i Thailand. FACTS: Research og antropolog: Sine Plambech Producere: Jesper Jack og Henrik Veileborg Fotograf: Lars Skree & Henrik Ipsen Klipper: Marion Tuor Original musik: Uno Helmersson Redigeret af sabai sabai d. 26/12-2007 20:16 [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.