Se indlæg
 Udskriv debat
thailanske forsrikringsselskaber
bahtman
hej er der nogle af jer som har erfaring med thailanske forsrikringsselskaber, jeg skal bruge dem til ophold i thailand til mig og min familie.

er der nogle hjemmesidder jeg kan kigge igennem Smile eller ligendne.

bare skriv en masse Grin

de plejer i jo ikke at havde problemer med Pfft

jc
Da jeg boede i Bangkok 80-83 brugte jeg et forsikringsselskab som hed Minet. det viste sig, at de også var helt OK, da der skulle udbetales en erstatning. I Thailand kan man i modsætning til DK tegne en All Risk, som også dækker i situationer, hvor vi ikke er dækket i DK, f.eks. hvis du glemmer et kamera på en restaurant og det er væk, når du opdager det, så laver man en politianmeldelse for tyveri og forsikringen dækker. - Men den koster naturligvis noget mere end den almindelige forsikring.
Boet i Bangkok 1980-1983.

Henrik J
Hej

Jeg har ikke selv erfaringer med Bupa, men her at link.

http://www.bupath...

MVH Henrik
Once you go asian, you never go caucasian

Henrik J
Hej

Jeg tror og håber at hende englænderen er gal på den. Min kæreste har brugt Bupa på flere udenlandsrejser. Men det skal retfærdigvis siges at hun ikke er blevet syg eller er kommet til skade, og haft brug for den. Hun plejer at undersøge tingene ordenligt.

Anyway. Her er en kopi af et svar jeg har fået på et spørgsmål jeg har sendt. Da jeg ville være 100% sikker på at de også dækkede lægehjælp i tilfælde af ulykke. Det har jeg hørt at ikke alle gør.

Jeg forventer at være i Thailand i 4 måneder i år (ta' denCool). Og overvejer at bruge Bupa.

MVH Henrik

Dear Mr.Hendrik

Thank you for choosing BUPA. Regarding to your questions I would like
to
inform that our Travel insurance covers for
medical expenses arising from sickness or injury. For the Gold Plan we
also
cover for evacuation or repatriation (to the nearest hospital or your
home
country) which is provided by SOS.

Meanwhile our premium is per trip, so according to your plan we have to
charge you for 31 days and 90 days, cannot use the rate of 120 days.

Should you have any queries or questions please do not hesitate to
contact
me at 66-2-234-7755 ext 707 or e-mail :

Looking forward to serve you.

Kind regards,

Sutarat Sangcharoen
Travel & Agency Development Manager

Davser
Hvad koster sådan en forsikring for enmåned med bupa
har du fundet ud af det.
Jeg kunne godt bruge en forsikring i april måned hvor jeg rejser derud for en kort hygge ferie
:CoolPfft
bamsen

surin
jeg kender en der hedder blúe cross den koster for 3 mrd standart ca 2000 bath og for 3 mrd gold ca 3000 bath OBS prisen er fra sidste år

bahtman
ja det blir nok blue cross,
at det ikke er ejet af nogle thaier er et stort plus, for skulle jo helst virke de gange jeg skal bruge dem.

deres hjemmeside virker ok, ligesom det er den eneste jeg har kunne finde,

John

<< Dear Mr Rasmussen,
Thankyou for your enquiry. Please find below the contact details for BUPA Travel:00 44 1784 410910.

We also have a BUPA Thailand as you know, the contact details are 00 66 22347755
They will only cover you in Thailand

Hej

Jeg opfatter ovenstående svar som, at man kun bruger kontoret i Thailand, hvis man er i Thailand. Hvis man er udenfor Thailand, skal hovedkontoret bruges.

På trods af at de skriver: They will only cover you in Thailand , så tror jeg ikke det er dækningen de taler om, men kontakten til firmaet.

Venter spændt på at de svare dig Falang yao

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Henrik J
Hej Bamsefar

Her et par priseksempler:

24 dage 1695 baht
31 dage 1920 baht

Det er for deres "gold pakke". Der includere hjemrejse.

24 dage med Gouda's den billigeste koster 3164 baht. Der er dog en selvrisiko hos Bupa på 1000 baht. Det er der ikke hos Gouda.

MVH Henrik

falang yao
Hej allesammen,

Jeg havde ellers skrevet et laaaaaang brev med "svar til alle".Men som jeg skrev under Spøgelser... var brevet forsvundet i det blå luft,efter at jeg trykkede på SEND.
Venligst gå over til emnet SPØGELSER hvis I vil kommenterer HÆNDELSEN.

Jeg prøver lidt senere at skrive på ny om FORSIKRING( BUPA).

M.v.h. , M. Rasmussen Sad
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

clydehaumann
jeg vil ringe til BUPA her i BKK Mandag morgen og finde ud af hvordan landet ligger. Det med at de kun deakker i Thailand tror jeg er en sprog misforstaaelse.
Clyde

http://thaidanishservice.com
falang yao
bamsefarr skrev:
Davser
Hvad koster sådan en forsikring for enmåned med bupa
har du fundet ud af det.
Jeg kunne godt bruge en forsikring i april måned hvor jeg rejser derud for en kort hygge ferie
:CoolPfft
bamsen

Hej bamsefarr og SURIN og andre interresserede,

Her kan I se priserne i følgende link:

http://www.bupath...wt_ins.asp

går til :<<Please click here for the travel insurance premium rates.

BUPA Health Insurance (Thailand) LTD er BLUE CROSS.

M.v.h. , M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 05/02-2005 19:13
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
[quote]Henrik J skrev:
Hej

Jeg tror og håber at hende englænderen er gal på den.

Det gør jeg også, hun må ha' hørte forkert.

Anyway. Her er en kopi af et svar jeg har fået på et spørgsmål jeg har sendt. Da jeg ville være 100% sikker på at de også dækkede lægehjælp i tilfælde af ulykke.
MVH Henrik

Khun Sutarat Sangcharoen

Tel :66-2-234-7755 ext 707 or e-mail :
eller dct til Korat

Khun Sutarat Sangcharoen
Tel : 0066-4426-3789

Hej Henrik J.,

Tak fordi du offentligtgjørte det svar du fik fra Khun S. Sangcharoen. Det beroliger mig meget, fordi jeg "tror" mere på hende end på Ms.Bayley/BUPA-London.
Vi bliver nødt til at "bevæbne" os med tålmodighed og vente til mandag for at se hendes(Jennifer) svar. Jeg håber at det beror på en "misforståelse" selv om jeg SKAR DET UD I PAP FOR HENDE, at det drejede sig om en bekendte, hvis veninde (THAI) skulle komme på Feriebesøg i DK, og derfor havde brug for en rejseforsikring , 90 dage GOLD PLAN.
Jeg videresender svaret fra London til BUPA/Korat og ser hvad der kommer ud af det. Forhåbentlig noget GODT for alle partner.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 05/02-2005 19:17
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
clydehaumann skrev:
jeg vil ringe til BUPA her i BKK Mandag morgen og finde ud af hvordan landet ligger. Det med at de kun deakker i Thailand tror jeg er en sprog misforstaaelse.
Clyde

Hej Clyde,

Det var lige netop det jeg bad Bahtman om, og han har åbenbart OGSÅ misforstået mig. Dette med mine svigeforældre var kun mente at han skulle bruge dem som eksempel, jeg er udmærket klar over at de ikke må videregive "private"oplysninger om andre kunder.

Du må hellere ringe og spørge:

Khun Sutarat Sangcharoen
Tel.:66-2-234-7755 ext 707 or e-mail : eller direkt til Korat :

Khun Sutarat Sangcharoen
Tel : 0-4426-3789

På forhand TAK , fra os alle, der venter på en afklaring .

Redigeret af falang yao d. 05/02-2005 22:29
falang-yao@dansk-thai.dk

clydehaumann
Talte med en bekendt i dag Han har lige tegnet en 6 maaneders rejseforsikring ved BUPA. Han og familien rejser til England. BUPA har internationale rejseforsikringer og prisen afhenger af lobetiden.
Det med at den kun daekker i Thailand er for en Thai sygeforsikring tegnet ved BUPA.
Det var vel egentligt ogsaa det Bathman spurgte om i begyndelsen af denne debat.
Clyde

http://thaidanishservice.com
falang yao
clydehaumann skrev:
Det med at den kun daekker i Thailand er for en Thai sygeforsikring tegnet ved BUPA.
Det var vel egentligt ogsaa det Bathman spurgte om i begyndelsen af denne debat.Clyde

Hej Clyde,
Tak for svaret. Du har ret at det var Bahtman som spurgte i starten,men min forespørgsel var på "JET" vegne ,og det skrev også:

<<sælger rejseforsikringer som(efter hendes påstand) kun dækker i Thailand. Jeg forklarede hende, ellers klart og tydeligt ,per TLF. (de har en "Call me",gratis service, hvor man sender en mail med sit tlf, # og de ringer tilbage ) om DET DREJEDE SIG OM EN BEKENDT SOM VIL HAVE SIN VENINDE (Thai Statsb.) på besøg i DK og vil købe en forsikring som dækkede hendes ophold her i landet.
JEG ER SPÆNDT PÅ HENDES SVAR.>>

og jeg blev lidt betænklig/utryg ved tanken at mine svigeforældre har måske opholdt sig i DK uden "gyldig" rejseforsikring. Heldigvis har de ikke haft brug for den, MEN man ved aldrig.

Redigeret af falang yao d. 07/02-2005 13:07
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
[quote]Henrik J skrev:
Dear Mr.Hendrik

Meanwhile our premium is per trip, so according to your plan we have to charge you for 31 days and 90 days, cannot use the rate of 120 days.

Hej Henrik J,

Var det en hvis form for "kreativt" bogføring, for iflg. BUPA prisliste GOLD PLAN:

31 dage = 1920฿
90 dage = 3545฿
----------------------
121 dage= 5465฿
-
120 dage = 4445฿
-----------------------
1 dag =´ 1020฿

Redigeret af falang yao d. 07/02-2005 13:07
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
surin skrev:
jeg kender en der hedder blúe cross den koster for 3 mrd standart ca 2000 bath og for 3 mrd gold ca 3000 bath OBS prisen er fra sidste år

Hej SURIN,,

Det var lige netop den:

<<From now on you, your family and employees can travel around the world fully protected by Worldwide travel insurance from BUPA Blue Cross>>

falang-yao@dansk-thai.dk

Henrik J
Dear Mr.Hendrik

Meanwhile our premium is per trip, so according to your plan we have to charge you for 31 days and 90 days, cannot use the rate of 120 days.

Hej Henrik J,

Var det en hvis form for "kreativt" bogføring, for iflg. BUPA prisliste GOLD PLAN:

31 dage = 1920฿
90 dage = 3545฿
----------------------
121 dage= 5465฿
-
120 dage = 4445฿
-----------------------
1 dag =´ 1020฿

Hej

Nej, det var ikke kreativ bogføring. Jeg skal afsted i 2 perioder. Som ialt bliver ca. 120 dage, og jeg spurgte om jeg kunne få en samlet pris.

MVH Henrik

bahtman
mon ikke du skulle springe hjemrejsenatten over og haabe paa det bedste.

jo det var en forsikring indenfor thailand, jeg skulle bruge, naar vi skal paa ferie i danmark skal der natruligvis en international rejseforsikring til, men det kan jo tenkes at de vil udvide til international, ellers laver jeg en ny til uden for thailand.

Spring til debat: