Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
EFTERLYSER
|
|
| fynbopigen |
Lagt på d. 07/01-2008 00:46
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
er der nogen læser her som ved noget om.............er der mulighed for at kommet og besøge dronningens have m m når man er på ferie Thailand.Hvad må man abselut opæeve når man er på ferie derude......... |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/01-2008 00:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Fynbopigen Hvor i Thailand skal du på ferie? Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| fynbopigen |
Lagt på d. 07/01-2008 08:50
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
hej Hugo I det Nordlige i ca 3 uger.EN tur vi selv planlægger.SÅ ville vi gerne om der var mulighed for at besøge det kongelige .. Områder Nakhon Sawan - Chang MAi - Chiang Rai- Mae Hong Son - Pitsanulok - Udover hvad de viser på de der Chartetur hvad er så væed at besøge i de områder..... fynbopigen |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 07/01-2008 08:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Ja du kan besøge dronningens have nær Chiang Rai, ligger ca800 oppe af et bjerg, og er absolut et besøg værd, var der i 2006...
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 07/01-2008 09:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
I Phitsanulok maa Wat phra Sri Ratana Mahathat vaere et must, da statuen Phra Buddha Chinaraj som tilbedes i hele Thailand findes............Go' tur...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| fynbopigen |
Lagt på d. 07/01-2008 09:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
Er det der hvor man skal de 383 trin op af bjerget til toppen ? /fynbopigen Kaosangangsteren skrev: Ja du kan besøge dronningens have nær Chiang Rai, ligger ca800 oppe af et bjerg, og er absolut et besøg værd, var der i 2006... |
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 07/01-2008 09:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
vi blev kørt hele vejen op, til hendes residens og have , skal lige prøve at finde flere oplysninger når jeg kommer hjem fra arbejde,..
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| fynbopigen |
Lagt på d. 07/01-2008 09:22
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
tak for det ![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/01-2008 10:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Fynbopigen Der er mange ting at i og omkring Chiang Mai. Send mig en mail, hvis du er interesseret. Vi kan arrangere billig bo-sted og se-værdigheder. Nej det er ikke der du skal ud for at gå op af alle disse trappe-trin. Min mail er Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| fynbopigen |
Lagt på d. 07/01-2008 11:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
ok tak for det..........jeg har en chauffør derude som skal booke soveplads for oz. men har du adr. jeg kan give ham om muligt ?han er van til at køre med turister og så kan han som jeg har forstået lidt dansk også. Jeg vil lige sige det er først om 1 år altså 2009 vi ksal ud, men skal lige have en beskrivelse af de steder og servidiheder de skal se inden de bestemmer og. mvh lise tilmelder sig |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 07/01-2008 12:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Glem ikke historiske Sukhothai paa vejen. Det er et besoeg vaerd. Ogsaa Ayutthaya med det gamle kongepalads. God tur. Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 07/01-2008 13:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ved ikke om de stadig har pandekage kastning i Phitsanolok ?? Droningens have og hus er et besøg vær. De 383 trin er muligvis på Doi Sutep uden for Chaing Mai, også et besøg vær. Man kan dog snyde for trapperne da der køre en elevator også. det skal helst være klart vejr. Der er vist også en kongelig park som man kan besøge. Såfremt der ikke bor kongelige ?? Mvh sank |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 07/01-2008 14:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Der er flere haver/parker der har med kongefamilien at gøre. I Nordthailand ligger der et lille palads der hedder Phuping oppe på Doi Suthep. For at komme der til følger man vejen ca. 5 km forbi templet Wat Phra That Doi Suthep, som igen er ca.20km op ad bjerget og kommer til et T kryds hvor der er indgang til parken. Husk der er strikt "dress-code" ingen korte bukser og bare maver. Langt til både hunner og hanner!!!! Parken er meget kuperet så det er ikke som at gå rundt i Rosenborg Have. I MaeSa Valley ligger Queen Sirikit Botanical Gardens, hvor der er samlet en stor del planter og buske. Oppe ved DoiTung, det er næsten so nordligt man kan komme i Thailand ligger en "hytte" bygget til kong Bhumibols mor, der er også en stor park/have til som er åben for besøgende. Når du har så god tid, kan du jo finde materiale om de forskellige steder, enten i rejseførere eller på nettet. vh |
|
|
|
| fynbopigen |
Lagt på d. 07/01-2008 15:20
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
takker for oplysninger, er åben for alle ![]() |
|
|
|
| fynbopigen |
Lagt på d. 08/01-2008 11:37
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
hej fandt du noget mere ,angående dronningens have![]() /fynbopigen Kaosangangsteren skrev: vi blev kørt hele vejen op, til hendes residens og have , skal lige prøve at finde flere oplysninger når jeg kommer hjem fra arbejde,.. |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 08/01-2008 17:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
http://www.chiang...iland.html Her kan du læse om Doi Tung og MaeFahLuang. |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 08/01-2008 18:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
http://www.doitun... Davs Phitsa Jeg har lavet dit link aktivt bamsen Redigeret af d. 08/01-2008 19:23 Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/01-2008 18:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
såfremt den står på chang mai kan jeg varmt anbefale turene op i bjergene på tracking... havde en dejlig uge hvor vi boede hos karon folket... denne glemmer jeg aldrig også selv om der selvfølgelig var en smule turist over det... ![]() |
|
|
|
| fynbopigen |
Lagt på d. 08/01-2008 22:38
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
at man kan få hjælp her. /fynbopigen ![]() |
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 08/01-2008 22:41
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Ja det er en fantastisk side ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 




















