Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvis der er nogen derude der sidder og keder sig eller
har lyst til at hjælpe så søger jeg en billet til Thailand.
Afrejse: omkring start marts.
Hjemrejse: ca 2 måneder senere.
Jeg kan selv find til ca 8000
med afrejse 5marts og hjemrejse 2 måneder senere.
På forhånd tak for hjælpen :-)
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
ca 7.200 med SAS, Austrian Airlines eller China ifølge Flybillet.dk
ca. 7.200 med Thai ifølge Flyprice.dk
ca. 6.600 med china, finair, KLM ifølge Momondo.dk
ca. 7.060 med travelmarket.dk
God tur
I sidste uge købte jeg en returbillet til BK med afrejse 27. marts og hjem 24. april. Den kostede 6.400 kr. med KLM. - Jeg bruger altid linket FLYBILLET.DK for at finde billigste pris, og den er altid incl. alle afgifter m.m. - Prøv evt. at søge flere gange samme dag. Jeg har været ude for at SAS ændrede pris med 1000 kr. dyrere samme dag og et andet selskab var pludselig kommet ind og stå øverst med en billigere pris.
Theobald skrev:
I sidste uge købte jeg en returbillet til BK med afrejse 27. marts og hjem 24. april. Den kostede 6.400 kr. med KLM. - Jeg bruger altid linket FLYBILLET.DK for at finde billigste pris, og den er altid incl. alle afgifter m.m. - Prøv evt. at søge flere gange samme dag. Jeg har været ude for at SAS ændrede pris med 1000 kr. dyrere samme dag og et andet selskab var pludselig kommet ind og stå øverst med en billigere pris.
Ja det er en 1 måneds billet, jeg skal bruge 3 ;-)
men jeg vil da lige holde øje med FLYBILLET.DK
Tak
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]