Se indlæg
 Udskriv debat
Advarsel om brug af Lek Hotel i Pattaya
Henrik
Hej Alle!

Sidder lige i skrivende stund her i Pattaya og kommer lige med en STOR advarsel!
Hvis der er nogen af jer der i naermeste tid overvejer at tage til Pattaya saa gor jer selv lige den tjeneste IKKE at bruge:
Lek Hotel
284/5 M. 10 Pattaya 2nd Road,
Pattaya City, Chonburi, Thailand 20150

Min thai kone og jeg var taget her til Pattaya paa ferie og havde indlogeret os paa Lek Hotel, men var en stor fejltagelse. vores vaerelse var for det forste ikke iorden for mange ting var i stykker og da vi bad om at kunne faa et nyt fik vi at vide det ikke var muligt, da vi saa bad om at faa udbedret de ting som var i stykker, fik vi at vide at vi maatte vente. Ud over det blev vi paa budt at skulle betale ekstra for noget som vi slet ikke havde modtaget saa som vask af 2 gange vasketoj og maaltid for Nytars aften, som vi slet ikke havde faet. Da vi gjorde receptionen opmaerksom paa at vi ikke onskede/ville til at betale for noget som vi ikke havde modtaget fik vi at vide at det var helt normalt standart. Vi valgte saa at checke ud, og saa indlogerer os paa J. House, beach Road, hvor der slet ikke de problemer, der er servicen helt i top. Da vi snakkede med receptionen paa J. House og spurtge om det virkelig kunnne vare rigtigt, at vi skulle betale for ting vi ikke havde modtaget og at det var standart fik vi at vide at det var ulovligt det Lek Hotel havde gjort og vi burde kontakte Turist Politiet. Det skal lige siges, at det eneste som virkelig fungerede perkeft paa Lek Hotel var rengoringen og vakeriet, de var virkelig kanon sode.
Men hvis i vil undgaa en daarlig oplevelse, saa lad vaer med at bruge Lek Hotel!!! Der er masser af andre hoteller som er nemt at faa selv her i hoj sasonen...

Men ud over det saa er Pattaya for fedt PfftCool
same same but different

rinpoche
Du har garanteret betalt for en compulsary for New Year Eve. Det er meget normalt på turisthoteller og fremgår iøvrigt af deres hjemmeside, kan jeg se, så det er jo fair nok.

http://www.asiatr...index.html

Der er altid noget der ikke virker på thailandske hoteller i budget klassen, de bruger simpelthen for inferiøre materiale.

mvh
rinpoche

Davs rinpoche

Jeg lavede lige dit indlæg aktivt

bamsen
Redigeret af d. 06/01-2008 14:35

h
Tvunget jule og nytårs middag på hotellet er ganske normalt og ikke ulovligt stort set alle hoteller bruger dette til at svindle lidt flere penge af farangen, Husk dog det er Thailand.

Dårlig standart og ting der ikke virker på hotellet? HALLO du har brugt LEK hotel det er et lavpris hotel havde du forventet samme standart som på et dyere hotel? her i verden får man hvad man betaler forCool

noi
jeg boede der selv i februar 2003, den gang var det et meget godt hotel, men det er jo osse en del år siden, samt der kunne jo også være kommet nye ejer. men ellers tak for tippet. skal til pattaya i juli 2008 / 2551.
noi,

Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse )

[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image.

pdrhan
Det er ikke kun i Thailand at man betaler for nytårs dinner - andre steder såsom i Singapore forefindes dette også - og ja , man får som regel hvad man betaler for...pris og kvalitet hænger sammen - især på hoteller!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

roald
forstår udemærket Henriks utilfredshed--- at skulle betale for en fest man ikke har deltaget i--det ville jeg også være blevet pisse sur over

pdrhan
roald skrev:
forstår udemærket Henriks utilfredshed--- at skulle betale for en fest man ikke har deltaget i--det ville jeg også være blevet pisse sur over

Jeps , men du var heller ikke kommet udenom det hvis du havde boet på et hotel hvor det er "compulsory" ved jul og nytår....det er det desværre mange steder - så det er take it or live with it.....man kan jo "bare" finde et hotel hvor det IKKE er påkrævet.........
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

rinpoche
Altså når det nu fremgår tydeligt af hotellets hjemmeside - skulle ikke undre mig om det også fremgik af opslag på hotellet - så kan man jo enten vælge at deltage i arrangementet eller fravælge hotellet i det hele taget.
Det er kun nogle turisthoteller, der excellerer i den slags knald, personligt ville jeg fravælge disse af samme årsag, ihvertfald under Jul og Nytår, kunne ikke drømme om at deltage deri ejheller betale for noget jeg ikke fik.

duracell
Bruger man søgemaskiner til at booke hotel i pattaya så er der kun meget få hoteller som ikke har tvunget jul og nytårs fest.

ubon lynge
Ja så må man jo bare gøre det som pdrhan skriver, at finde et andet hotel hvor det IKKE er påkrævet, jeg vil da heller ikke betale for noget jeg ikke vil deltage i. Wink
Ubon.

Pibe

Henrik
Hej Alle!

Det er Henrik igen Cool hmm jeg kan se at jeg har laert en go lektie til naeste gang jeg skal herned ang hvad hotel og hvordan og hvad man skal se efter FOER man booker hotel Grin jeg takker 1000 gange for alle svarene blev sgu ret klog af det her Grin
same same but different

Spring til debat: