Se indlæg|
obizgo.tv
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 07/01-2008 22:04
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Gratis thai tv, masser af serier osv. http://obizgo.tv Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 07/01-2008 22:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Det ser da godt ud, men man skal hvis register sig før man kan se noget, jeg kunne da ikke få det til at køre hmm ser på det sener.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 08/01-2008 07:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Sucks....har prøvet at oprette mig....når du går ind på een af de serier eller andet derinde.....SERVER FULL - please consider VIP to gain access... jeps...virker ikke gratis!!! Der er ThaiTv bedre , men det koster også og virker mere prof.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/01-2008 16:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Ja sådan siger det vist til alle Så nej tak ,det er deletet igen bamsen |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 08/01-2008 16:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
jeg tjekker lige op på det for ham jeg kender betaler ikk
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 08/01-2008 19:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Jeg kommer med svar senere :-) Noegn der kender: http://www.doozij... http://www.bbtvth... ?? Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 08/01-2008 23:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Findes der overhovedet gratis thaitv der virker? vil så gerne se det, det kan hjælpe med indlæringen af sproget thai. |
|
|
|
| Henrik |
Lagt på d. 09/01-2008 04:47
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
man skal registerer sig ellers kommmer man ik igennem min kone bruger den hver dag selv de sender en masse fede film, serier og alt muligt andet siger hun... det koster ik ret meget at tilmelde sig jeg tror hun giver ca 150 kr for 6 mdr (vistnok), men det ik specilet dyrt, men forresten vist heller ik i en speciel go kvalitet men det kan sagtens ses
same same but different
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 09/01-2008 12:12
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Så er [url]www.thaitv.tv[/url] meget bedre og kvaliteten der er super! det koster stort set det samme..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| alkenbo |
Lagt på d. 11/01-2008 17:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 206 |
http://www.siamtv...start.html skulle være et godt sted at finde noget thai tv og der findes ohså en hel del andre. Den er gratis og man skal ikke registrere sig |
|
|
|
| Bent Jensen |
Lagt på d. 11/01-2008 18:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
Til JWOLFF: Findes der overhovedet gratis thaitv der virker? vil så gerne se det, det kan hjælpe med indlæringen af sproget thai. VESTEGNENS PARABOL- OG ANTENNESERVIE Telefon 36 78 00 34 • Fax 36 34 13 36 BG Bank :: Reg 9570 Konto 6716334 :: Swift: DABADKK IBAN: DK6130000006716334 ejet af Johnny Anersen, er specialist i opsætning af paraboler til modtagelse af thailandske tv-kanaler. Med venlig hilsen Bent Jensen |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 11/01-2008 19:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
bamsen skrev: Davs Ja sådan siger det vist til alle Så nej tak ,det er deletet igen bamsen her fra det østjydske er dette program osse delete´ed, der var sgu ikke meget gratis over det
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















de sender en masse fede film, serier og alt muligt andet siger hun... det koster ik ret meget at tilmelde sig jeg tror hun giver ca 150 kr for 6 mdr (vistnok), men det ik specilet dyrt, men forresten vist heller ik i en speciel go kvalitet men det kan sagtens ses
