Se indlæg
 Udskriv debat
ægteskab med fallang
rolan
hej jeg savner noget om hvad vores thaikoner ønsker eller hvordan de ønsker deres mand er/skal være i et ægteskabShock

men er der i det hele taget nogen der ved detWink

det tror jeg kan være til hjælp for mange både nye og gamel

Davser rolan
Ja der skal du nok spørge pigerne ,de er jo de eneste der ved det
Hvis du spørger os mænd er svaret sikkert
Guld.og penge GrinGrinGrinGrin
Men pigerne vil sikkert sige noget andet
bamsen

John
Hejsa

Det er et meget stort spørgsmål du stiller.

Og så svare du selv på detGrinGrinGrin

Prøv at spørg din koneGrinGrinGrin

Hvad ville du svare hvis du fik det spørgsmålGrinGrinGrin

Når nogen spørger mig hvorfor jeg har en Thai kone, så plejer jeg at spørge hvorfor de har en Dansk kone.
Jeg har en ægtefælle, ikke fordi hun er Thai, men fordi hun er den kvinde jeg blev forelsket i.
Undskyld det var lidt udenfor emnet.GrinGrin

John Grin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
binbar
hvad thai piger ønsker de ønsker vel det samme som danske piger og hvad ønsker de de ønsker vel kærlighed og tryghed er den længer............Shock

binbar
hvad thai piger ønsker de ønsker vel det samme som danske piger og hvad ønsker de de ønsker vel kærlighed og tryghed er den længer............Shock

binbar

surin
thaipiger er ikke anderledes end alle andre piger i denne verden
Komplet uforstålige GrinGrinGrin

oleskyum
Hej Rolan.

Jeg tror du har stillet et spørgsmål som ikke kan besvares.
Hvis du spørger 10 piger får du ikke 10 ens svar, de er lige så uens som os.

rolan
ja de vil selvfølgelig have kærlighed og alt det der
men jeg mener også hvordan i forhold til deres kultur
da jeg tror at der er flere som har problemer end de vil indrømme
når jeg foreksembel har snakket med nogle om det at være gift med thai så er alt godt og de kunne ikke have det bedre men går man dem lidt på klingen snakker om de ting som man selv kan se går der ikke serlig lang tid før man finder ud af at der faktisk er mange problemer
er det fordig at da man er gift med thai og derfor er dømt på forhånd som måske en der ikke kan finde en dansk pige eller bare vil have en stuepige at mange eller nogle ikke tør snakke om de problemer de har

den er måske lidt dyb men jeg syntes der mangler lidt oplysning om sådanne ting også så nye mænd der overvejer at gifte sig kan læse om hvordan det er og ikke kun om bare barpiger og snyd

pusigt at der samtidig mrd at jeg laver et emne om dette er nogle der vil studere i det
mvh rolan Smile

rolan
jaaaaaaahh øhhhhhh
det var jo ikke mange svar, foreslag, der kom om dette emne
måske den nye thailaidi kan forklare lidt selv om hun er vokset op i danmark
og velkommen til Grin det glæder mig at thaipiger også skriver det skulle der være flere der gjordeGrin

Rasmus
surin skrev:
thaipiger er ikke anderledes end alle andre piger i denne verden
Komplet uforstålige GrinGrinGrin

Du har delvis ret Mr. Surin
Der er dog denne væsentlige forskel:
Hvis men giver en skandinavisk pige et smil, vil hun øjeblikkeligt ligne en reklame for en dybfryser.
Hvis du giver en Thaipige i Thailand et smil, vil hun øjeblikkeligt give dig et varmt smil tilbage.
Rasmus

surin
smil eller ikke smil de er stadigvæk alle uforståligeGrinGrin

Spring til debat: