Se indlæg|
helvedet tur-retur
|
|
| h |
Lagt på d. 09/01-2008 19:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
i aften kl 20.25 på tv-2 zulu en engelsk heroin smuglers oplevelse af thailand |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 09/01-2008 20:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
har ikke zulu |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 09/01-2008 20:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
roald skrev: har ikke zulu å nej da hvad skal vi gøre ved det![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 09/01-2008 21:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Man må da håbe hun har lært noget af det! Hold kæft hvor godtroende har man lov at være....???Så kan hun lære det kan hun!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| samee |
Lagt på d. 09/01-2008 22:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
pdrhan skrev: Man må da håbe hun har lært noget af det! Hold kæft hvor godtroende har man lov at være....???Så kan hun lære det kan hun! Tja andet er der vel ikke at sige til det
It’s deep how you can be so shallow |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 09/01-2008 22:54
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Kan hentes her: http://thepirateb...ugling.wmv Redigeret af Webmaster d. 09/01-2008 22:58 john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/01-2008 07:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Tak for uploaded, ja man maa jo nok sige at hun var noget naiv. Hun slap billigt maa man sige, og det ser jo ud til at hun laerte af det......Det var noget af en gyser... ![]() Dog vil jeg mene, at alle kan skaffe penge til en billet hjem, uden at lave noget kriminelt !!! Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/01-2008 07:39 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 10/01-2008 11:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
ahh her var den :-) jeg hneter den lige
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 11/01-2008 20:16
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hele systemet med Torrents er baseret på at man seeder (deler) når man har downloadet. Syntes der er temmelig mange der lukker ned når de har hentet programmet ![]() Vær venlig at dele så alle har mulig for at få det hurtigt downloadet
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 11/01-2008 21:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
som na na |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/01-2008 21:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej John... Jeg har arbejdet professionelt med IT siden 1976 - jeg er ekspert påmange områder, men jeg aner ærligt talt ikke meget om torrents... Hvis det er P2P baseret, så kan det være at der lige skal lægges en forklaring - evt sammen med listen ??? Jeg er een af dem der har downloadet udsendelsen om de handlede kvinder, og da jeg var færdig med den, så lukkede jeg torrent programmet, ærligt talt i den overbevisning at det var mere som FTP... . |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 12/01-2008 11:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
John skrev: Hele systemet med Torrents er baseret på at man seeder (deler) når man har downloadet. Syntes der er temmelig mange der lukker ned når de har hentet programmet ![]() Vær venlig at dele så alle har mulig for at få det hurtigt downloadet ![]() det forstod jeg ikke ( lukker ned --vær venlig at dele ) nogen der gider skære det ud i pap for mig |
|
|
|
| JWOLFF |
Lagt på d. 12/01-2008 11:45
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
[img]http://www.piratgruppen.org/grafik/guides/altombittorrent/altombittorrent2.png[/img] is not a valid Image. Uploaderen sender sin fil til 2 personer, de personer sender samtidigt filen til andre brugere, som på samme måde sender den til andre brugere. På den måde kan et stort antal brugere få filen uden at downloade den fra en og samme person. Lukker man så programmet ned man henter me, uploader man ikke længere og derved deler du ikke længere filen med andre. Hermed skåret i pap
Redigeret af JWOLFF d. 12/01-2008 11:47 |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2008 12:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
her en forklaring http://netforbegi...ndbook.htm Her en guide om brugen http://netforbegi...book_4.htm der er en smule etik om brugen af bittorent.... naar du har hentet det du skal bruge saa luk det ikke ned for et par timer senere saa har du bidraget til andre fik hentet. mvh thordk ![]() ![]() |
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 12/01-2008 20:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
tak for svarene , jeg blev en del klogere |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 












å nej da hvad skal vi gøre ved det








