Se indlæg
 Udskriv debat
helvedet tur-retur
h
i aften kl 20.25 på tv-2 zulu
en engelsk heroin smuglers oplevelse af thailand
 
roald
har ikke zulu
 
h
roald skrev:
har ikke zulu


Shock å nej da hvad skal vi gøre ved detGrin
 
pdrhan
Man må da håbe hun har lært noget af det! Hold kæft hvor godtroende har man lov at være....???Så kan hun lære det kan hun!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
samee
pdrhan skrev:
Man må da håbe hun har lært noget af det! Hold kæft hvor godtroende har man lov at være....???Så kan hun lære det kan hun!


Tja andet er der vel ikke at sige til det Grin
It’s deep how you can be so shallow
 
John
Kan hentes her:

http://thepirateb...ugling.wmv

Redigeret af Webmaster d. 09/01-2008 22:58
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
Suk Rak Ning
Tak for uploaded, ja man maa jo nok sige at hun var noget naiv.

Hun slap billigt maa man sige, og det ser jo ud til at hun laerte af det......Det var noget af en gyser...Shock


Dog vil jeg mene, at alle kan skaffe penge til en billet hjem, uden at lave noget kriminelt !!!
Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/01-2008 07:39
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
phitsanulok
ahh her var den :-) jeg hneter den lige
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
 
www.shirtfreak.dk
John
Hele systemet med Torrents er baseret på at man seeder (deler) når man har downloadet.
Syntes der er temmelig mange der lukker ned når de har hentet programmet Angry

Vær venlig at dele så alle har mulig for at få det hurtigt downloadet Wink
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
bastian
som na na
 
Hej John...

Jeg har arbejdet professionelt med IT siden 1976 - jeg er ekspert påmange områder, men jeg aner ærligt talt ikke meget om torrents...

Hvis det er P2P baseret, så kan det være at der lige skal lægges en forklaring - evt sammen med listen ??? Jeg er een af dem der har downloadet udsendelsen om de handlede kvinder, og da jeg var færdig med den, så lukkede jeg torrent programmet, ærligt talt i den overbevisning at det var mere som FTP...

.
 
roald
John skrev:
Hele systemet med Torrents er baseret på at man seeder (deler) når man har downloadet.
Syntes der er temmelig mange der lukker ned når de har hentet programmet Angry

Vær venlig at dele så alle har mulig for at få det hurtigt downloadet Wink


det forstod jeg ikke ( lukker ned --vær venlig at dele ) nogen der gider skære det ud i pap for mig
 
JWOLFF
[img]http://www.piratgruppen.org/grafik/guides/altombittorrent/altombittorrent2.png[/img] is not a valid Image.

Uploaderen sender sin fil til 2 personer, de personer sender samtidigt filen til andre brugere, som på samme måde sender den til andre brugere. På den måde kan et stort antal brugere få filen uden at downloade den fra en og samme person.

Lukker man så programmet ned man henter me, uploader man ikke længere og derved deler du ikke længere filen med andre.

Hermed skåret i pap Grin
Redigeret af JWOLFF d. 12/01-2008 11:47
 
her en forklaring


http://netforbegi...ndbook.htm


Her en guide om brugen


http://netforbegi...book_4.htm


der er en smule etik om brugen af bittorent.... naar du har hentet det du skal bruge saa luk det ikke ned for et par timer senere saa har du bidraget til andre fik hentet.

mvh

thordk
GrinGrin
 
roald
tak for svarene , jeg blev en del klogere
 
Spring til debat: