Se indlæg
 Udskriv debat
Finnair
Wiwex
Vedr. Finnair store fremgang med mange passagere til Thailand skyldes nok deres, før billige priser, men nu er der ikke meget at spare, hvis der kun er end 3 til 400 kr. at spare ved at flyve over Helsinki, kan det næsten være lige meget, 1000 kr. er en besparelse som er vær at tage med, jeg taler om Bangkok / København/ Bangkok, det er næsten de samme priser for alle selskaber, det man kan undre sig over er, at man kan flyve over Singapore, det er en flyvetid på ca. 4 timer mere hver vej, end hvis man flyver direkte, men prisen er den samme som i andre selskaber ca. 45000 bath, så hvis man skal rejse til Danmark , er det kun at håbe på der dukker et tilbud op, ellers er det noget dyrt at flyve pt.
MVH Wiwex

helge
Hej Wiwex.
Nej,det tager kun ca. halvanden time mere til Singapore. Muligvis mere tilbage til BKK. Prdhan ved det
Ellers tror jeg da,at du har fat i noget.
Fint navn Wiwex
Mvh Helge

Wiwex
Det er rigtig nok ca. 1½ time til Singapore, men fra Singapore til København ca 1½ time mere end fra Bangkok, men uanset er det en længere flyvetur, til samme pris !!!!!

mattidk
jeg tror det tog ikke mindre end 2 timer fra BKK til SIN men det kan afhænger på flyvetyper, men man skal også husk at sætte et par timer ekstra på fx vente tid, osv...
Jeg har altid undre mig over at hvorfor Singapore Air ikke sætte bedre pris på route CPH-SIN-BKK når alle andre selskaber kan.

Spring til debat: